Super snel geleverd

Super geregeld wou graag na 15:00 uur container geleverd hebben, geen probleem volgende dag komen ze , gemakkelijk bestellen via website.

Top!11

,s,ochtends om 10;00 hr gebeld voor 2 containers, s,middags om 14;00 hr netjes geplaatst op de door ons aangegeven plaatsen. Hoe mooi wil je het hebben . Super bedrijf .

De gemaakte afspraken zijn nagekomen

De container is op tijd geleverd. Alleen jammer dat chauffeur zo’n haast had, want hij wist niet hoe snel hij de container moest lossen. De container had wat mij betreft wat meer naar rechts geplaatst kunnen worden.

Snelle en goede service.

Niets te klagen.

Uitstekende service en chauffeurs.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk te bestellen en keurig optijd gebracht en gehaald.

Netjes geplaatst

De container werd een dag te vroeg geplaatst gelukkig hadden wij er ruimte voor

Eenvoudig online te bestellen. Levering verloopt vlot en het ophalen ook.

Container voor groen afval aangevraagd via de site en dezelfde dag een mail gekregen dat deze de volgende dag gebracht zou worden en stond er al om 7u. Top!

Zij komen hun afspraken na.

Goed en snelle service

Top bedrijf

Gewoon top, denken mee en zijn goed bereikbaar.

We zijn er blij mee alles was in een keer in de container onze schutting met klimop we gaan vaker van jullie gebruik maken

Duidelijke afspraken, snelle levering

Gewoon goed, duidelijke site, vriendelijke medewerkers.

Uitstekende dienstverlening

Heel eenvoudig te bestellen, enorme keuze met duidelijk overzicht, inhoud, prijs. Ophalen en plaatsen per direct. Enorme goede ervaringen met Cubri.

Ik ervaar het als zeer goed

Simpel snel vertrouwd

Altijd goed, komen gemaakte afspraken altijd na. De snelle levering zoals beloofd en de locatie zoals aangegeven. Top.

Heb zondag avond besteld en had maandag morgen er al staat en ook heel snel met weer op halen mailde de zelfde dag en ook nog weer op gehaald de zelfde dag

Correcte levering en correcte afhandeling. Niet duur.

Geweldige ervaring

Ik had twee containers besteld voor puin maar had aangegeven dat dit voor bouw en sloop was. Toen de chauffeur de containers op kwam halen en brengen gaf hij aan dat ik de verkeerde categorie aangegeven had en deze veel duurder was. Na een telefoontje door de chauffeur kreeg ik een aantal dagen later het verschil teruggestort, dit noem ik nou service. Mannen bedankt.

Makkelijk online container reserveren

Online container besteld. Ging erg makkelijk. Ik werd gebeld waar ik de container graag wilde hebben.

snel geregeld

De bestelling ging vlot en was gemakkelijk

Prima service en snel

Container werd zeer snel geplaatst en op de afgesproken tijd weer opgehaald. In één woord super.

Voor herhaling vatbaar.

Over Containerbestel

Containerbestel.nl is de webshop van Cubri Recycling en zorgt voor de inzameling, bewerking en verwerking van verschillende, niet chemische of gevaarlijke afvalstromen, die vrijkomen bij zowel bedrijven als particulieren in Nederland. Onze dienstverlening is dusdanig ingericht dat we een totaalpakket kunnen bieden, van advies tot transport, het bieden van diverse containers en het inzamelen van afval.Met onze kennis en ervaring kunnen wij onze klanten maximaal van dienst zijn en adviseren. We denken graag mee en proberen de lijnen zo kort mogelijk te houden. Klanten kennen onze medewerkers die graag de beste oplossing voor elk afvalprobleem vinden.