Duidelijke afspraken, snelle levering

Gewoon goed, duidelijke site, vriendelijke medewerkers.

Uitstekende dienstverlening

Heel eenvoudig te bestellen, enorme keuze met duidelijk overzicht, inhoud, prijs. Ophalen en plaatsen per direct. Enorme goede ervaringen met Cubri.

Ik ervaar het als zeer goed

Simpel snel vertrouwd

Altijd goed, komen gemaakte afspraken altijd na. De snelle levering zoals beloofd en de locatie zoals aangegeven. Top.

Heb zondag avond besteld en had maandag morgen er al staat en ook heel snel met weer op halen mailde de zelfde dag en ook nog weer op gehaald de zelfde dag

Correcte levering en correcte afhandeling. Niet duur.

Geweldige ervaring

Ik had twee containers besteld voor puin maar had aangegeven dat dit voor bouw en sloop was. Toen de chauffeur de containers op kwam halen en brengen gaf hij aan dat ik de verkeerde categorie aangegeven had en deze veel duurder was. Na een telefoontje door de chauffeur kreeg ik een aantal dagen later het verschil teruggestort, dit noem ik nou service. Mannen bedankt.

Makkelijk online container reserveren

Online container besteld. Ging erg makkelijk. Ik werd gebeld waar ik de container graag wilde hebben.

snel geregeld

De bestelling ging vlot en was gemakkelijk

Prima service en snel

Container werd zeer snel geplaatst en op de afgesproken tijd weer opgehaald. In één woord super.

Voor herhaling vatbaar.

Moo op tijd geleverd en in goed overleg neergezet.

Geen problemen snel geregeld

Naast mijn oprit geplaatst Kan rondom de container lopen En op laten halen ging ook makkelijk te regelen en snel.

Zoals het moet zijn!

De bestelling is via internet gedaan. Geen problemen, aanklikken, leveren, aanvullen en weer laten ophalen. Kortom: goed

Komen netjes afspraken na en zijn goed bereikbaar z

Goede prijs en snel geregeld

Snel geregeld

Goede service en een fijne website om snel te bestellen.

Prima service en fijn contact met de chauffeur. Goed overleg!

Het was heel plezierig dat ik even goed kon overleggen over de plaatsing, terwijl ik niet thuis was. De chauffeur belde me even op en plaatste de container perfect, dank!

Mooie snelle levering.

Keurig op tijd bezorgd.

Uitstekende sevice.

Vlotte levering .Komt afspraak na.

Bedankt voor alles,perfect

Alleen naar wens

Prima geregeld zo.

Op de afgesproken dag/tijd afgeleverd (op de aangegeven plek). Na afmelden weer snel gehaald.

Super snel geleverd en super snel gehaald.

Online een grofvuil container besteld. Keurig op afspraak geleverd en gehaald!! Echt een aanrader wanneer je een container nodig bent.

Alles volgens afspraak

Plaatsen en ophalen precies volgens afspraak

Over Containerbestel

Containerbestel.nl is de webshop van Cubri Recycling en zorgt voor de inzameling, bewerking en verwerking van verschillende, niet chemische of gevaarlijke afvalstromen, die vrijkomen bij zowel bedrijven als particulieren in Nederland. Onze dienstverlening is dusdanig ingericht dat we een totaalpakket kunnen bieden, van advies tot transport, het bieden van diverse containers en het inzamelen van afval.Met onze kennis en ervaring kunnen wij onze klanten maximaal van dienst zijn en adviseren. We denken graag mee en proberen de lijnen zo kort mogelijk te houden. Klanten kennen onze medewerkers die graag de beste oplossing voor elk afvalprobleem vinden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.