Moo op tijd geleverd en in goed overleg neergezet.

Geen problemen snel geregeld

Naast mijn oprit geplaatst Kan rondom de container lopen En op laten halen ging ook makkelijk te regelen en snel.

Zoals het moet zijn!

De bestelling is via internet gedaan. Geen problemen, aanklikken, leveren, aanvullen en weer laten ophalen. Kortom: goed

Komen netjes afspraken na en zijn goed bereikbaar z

Goede prijs en snel geregeld

Snel geregeld

Goede service en een fijne website om snel te bestellen.

Prima service en fijn contact met de chauffeur. Goed overleg!

Het was heel plezierig dat ik even goed kon overleggen over de plaatsing, terwijl ik niet thuis was. De chauffeur belde me even op en plaatste de container perfect, dank!

Mooie snelle levering.

Keurig op tijd bezorgd.

Uitstekende sevice.

Vlotte levering .Komt afspraak na.

Bedankt voor alles,perfect

Alleen naar wens

Prima geregeld zo.

Op de afgesproken dag/tijd afgeleverd (op de aangegeven plek). Na afmelden weer snel gehaald.

Super snel geleverd en super snel gehaald.

Online een grofvuil container besteld. Keurig op afspraak geleverd en gehaald!! Echt een aanrader wanneer je een container nodig bent.

Alles volgens afspraak

Plaatsen en ophalen precies volgens afspraak

goed geregeld

Uiterst flexibel in oplossen van deadlines, complimenten aan het gehele team!

telefonisch contact super! Oplossingsgericht echt geweldig. Door miscommunicatie van andere party dreigde levering van 25 ton stenen enz. op andere plaats neergezet te worden. Gelukkig is het door u opgelost.

Positief

Je goed kunt overleggen met de planning wanneer de container gebracht en gehaald wordt. Afspraken worden nagekomen.

Snelle en goede service

Snelle service de container werd al op de zelfde dag geleverd

Goed geregeld en gedaan

Mooi doan

Top service..

Top service...

Snelle correcte levering en service

Snelle respons en zeer goede afhandeling ook bij containerwissel

keurige levering en retour!

Gewoon conform afspraak geleverd zoals het hoort!

Prima.

n.v.t.

Doen wat ze zeggen

Container ondanks slecht bereikbare plek op tijd geleverd.

Goeie en snelle service

Gemakkelijk online bestellen en snelle levering

Over Containerbestel

Containerbestel.nl is de webshop van Cubri Recycling en zorgt voor de inzameling, bewerking en verwerking van verschillende, niet chemische of gevaarlijke afvalstromen, die vrijkomen bij zowel bedrijven als particulieren in Nederland. Onze dienstverlening is dusdanig ingericht dat we een totaalpakket kunnen bieden, van advies tot transport, het bieden van diverse containers en het inzamelen van afval.Met onze kennis en ervaring kunnen wij onze klanten maximaal van dienst zijn en adviseren. We denken graag mee en proberen de lijnen zo kort mogelijk te houden. Klanten kennen onze medewerkers die graag de beste oplossing voor elk afvalprobleem vinden.