Zeer snelle service

Zeer flexibel en snelle reactie Top

Snel geregeld voor een scherpe prijs

Zie boven

Goed in overleg en goede plek.

Het was prima geregeld. Nu nog ophalen.

Betrouwbaar en snelle levering van een containerbak.

Mijn ervaring is: de container bak is gemakkelijk online te bestellen. Cubri is betrouwbaar, snelle levering en in overleg kan er ter plekke gezegd worden waar we de container willen hebben. Ik ben zeer tevreden! Erna Brinks

Goede snelle levering

Vandaag laat besteld volgende dag vroeg geleverd

Ze houden rekening met de klant

Door mijn ziekte was ik heel blij dat ze naar me luisterde en dat ik ook van te voren netjes een telefoontje kreeg over hoelaat ze er aan kwamen .super bedankt

Gemakkelijke site en een super service. Zelfs wanneer het computersysteem niet goed werkt wordt het snel opgelost.

Niets anders dan lof over deze mannen !!

super geregeld zonder rompslomp

Ik werd netjes gebeld waar de container mocht staan en hij is opgehaald zoals afgesproken.

Goede en duidelijke communicatie. Afspraken komen prima na.

Snel geleverd en weer opgehaald

Goed geregeld . Netjes op zijn plaats gezet wat ik had gevraagd

Geweldig!!!

Al eerder hier container besteld. Een TOP bedrijf en duidelijke afspraak. En nette chauffeur die container brengt en keurig plaatst en op juiste manier. Geen probleem als hij omgedraaid moet staan. BEDANKT en ga zo door. Met vr Gr Jan T

Uitstekende service en aardige medewerkers.

Prima.

Alles volgens afspraak

Goed voorelkaar!

Alles uitstekend geregeld!

Gewoon super allemaal

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen en snel geleverd volgens afspraak

Snelle en juiste service

Zeer goede ervaringen met Containerbestel.

Snel geleverd volgens afspraak.

De Vriendelijke chauffeur was mooi vroeg zodat ik meteen kon beginnen. Hij dacht ook even mee voor de beste en handigste plek om de container te plaatsen.

Snel en goed vooraf overlegt. Aardig personeel

Onze container werd op tijd geleverd, hiervoor belde de firma om dit te overleggen. Aardig personeel die de bak kwam afleveren en heeft hem zo neer gezet zoals wij wilde

Mooi op tijd snelle levering

Voldoet aan mijn wens.

Goede service en vriendelijk

Zowel het leveren van de Container als het weer ophalen prima geregeld! Vriendelijk voor de telefoon.

Doet wat het moet

Uitstekende snelle service.

Kanaalweg 14 7761PH Schoonebeek

Over Containerbestel

Containerbestel.nl is de webshop van Cubri Recycling en zorgt voor de inzameling, bewerking en verwerking van verschillende, niet chemische of gevaarlijke afvalstromen, die vrijkomen bij zowel bedrijven als particulieren in Nederland. Onze dienstverlening is dusdanig ingericht dat we een totaalpakket kunnen bieden, van advies tot transport, het bieden van diverse containers en het inzamelen van afval.Met onze kennis en ervaring kunnen wij onze klanten maximaal van dienst zijn en adviseren. We denken graag mee en proberen de lijnen zo kort mogelijk te houden. Klanten kennen onze medewerkers die graag de beste oplossing voor elk afvalprobleem vinden.