Superleuke zorgeloze kite vakantie

Ik heb een superleuke kite vakantie gehad in Urla, Turkije. Op de website van Kiteholland is bijzonder veel informatie te vinden over alle beschikbare locaties en alles kan via hun geregeld worden. Behalve een vlucht boeken heb ik niks hoeven doen, alleen opdagen op schiphol en een leuke week hebben.

• Welke reisbestemming? Urla, Turkije

Goed geregeld

Snelle en adequate reaktie via email aangezien ik nog wat vragen had alvorens te boeken. Boeken gaat eenvoudig via de website. Boekingsgegevens daarna erg makkelijk te bekijken via de portal. Wijzigingen via mail wordt snel op gereageerd en zijn, mits bijtijds doorgegeven, geen enkel probleem. Ik had alleen accommodatie en kitelessen via Kiteholland geregeld. Accommodatie op Bonaire (Oasis Guesthouse) is erg gezellig. Eigenaren Kim en John doen er alles aan om het jou naar je zin te maken. Kitelessen waren geregeld bij Bonaire Kiteschool. Gezellig ingerichte spot. Beperkte ruimte voor kitelaunch en slechts 1 plek om water in-uit te kunnen i.v.m. koraal.

• Welke reisbestemming? Bonaire

Fantastische trip!

Een week op kitesafari in Egypte geweest via KiteHolland. Fantastisch geregeld! Lekker gegeten, service was top en ik ben niks tekort gekomen. Ik heb de reis alleen gedaan, iedere dag zoveel gekite als ik aankon en s’avonds gezellig een biertje gedronken met de gasten aan boord. De rode zee is prachtig en zeker aan te raden!

• Welke reisbestemming? Kitesafari, Egypte

Goed geregelde reis

De reis was goed geregeld en de accomodatie was naar verwachting. De informatie op de website was wel verouderd en klopte niet helemaal. Het dorp (Esposende) werd iets levendiger voorgesteld dan het daadwerkelijk was, ondanks dat het hoogseizoen was.

• Welke reisbestemming? Esposende, Portugal

Gewoon doen, top plek en prima geregeld

Van de dropoff tot hotel alles prima voor elkaar

TOP vakantie en TOP service! Echt een aanrader

Ik was op zoek naar een mooie kitesurf vakantie waar ik samen met m'n zoon kon gaan kitesurfen. Zelf kite ik al 20 jaar en m'n zoon (16) is net begonnen, en ik zocht iets waar we beiden veel plezier konden beleven. Ik heb dit uitgelegd aan Christian en hij kwam gelijk met Turla in Turkije. En inderdaad; een superplek! Pinar en Nico runnen het kitesurf hostal en zijn super hosts; ze weten precies de juiste atmosfeer te creeren en dragen tips en tricks aan op de juiste manier; over het kiten, maar ook over wat er in de omgeving te doen is. Het hostal is laid back en goed georganiseerd. Christian heeft ons precies goed geholpen en geadviseerd bij het boeken van deze reis. Voor mij zeker reden om bij m'n volgende trip weer terug naar Kiteholland te gaan. Dank! Wouter Hartmann

• Welke reisbestemming? Urla, Turkije

Een hele fijne vakantie gehad waarbij alles top geregeld was door Kiteholland!

Via Kiteholland een vakantie geboekt. Hoefde werkelijk nergens meer over na te denken, alles was al helemaal geregeld.

• Welke reisbestemming? Alvor, Portugal

Fantastische reis, goed georganiseerd en een heel leuk en prettig verblijf met een leuke gastvrouw!

De reis naar Tarifa was erg leuk. Goede communicatie met de organisatie en een heel leuk en fijn verblijf. Bianca was een heel leuke, lieve en enthousiaste gastvrouw. Er was ook goede communicatie met de surfschool en de leraren waren goed en leuk. Ik heb genoten.

• Welke reisbestemming? Tarifa, Spanje

Super kite week

Geboekt in 2020, geannuleerd door Corona. Maar absoluut het 2 jaar wachten waard geweest. Wat een fantastische en gezellige stek. Wat hebben wij genoten. Christian en team, complimenten! Met alle tegenslagen, herboekingen... alles super geregeld! Dikke dank namens Hans, Peter en Jos

• Welke reisbestemming? Dakhla, Marokko

Snelle service en vriendelijk

Bij vragen snel antwoord en erg klantvriendelijk. Op locatie zelf weinig wind, samenwerkingspartners hadden daar oplossingen voor in de vorm van andere activiteiten. Ondanks weinig wind toch een leuke week gehad. Uiteindelijk ook al mijn lessen toch nog gehad, samenwerkingspartner (kiteschool) gaf de studenten van Kiteholland voorrang bij wind.

• Welke reisbestemming? Esposende, Portugal

Duidelijke informatie, altijd goed bereikbaar. Super vakantie gehad!

• Welke reisbestemming? Esposende, Portugal

Super fijne en goed georganiseerde kite vakantie!

Ben samen met mijn zoon van 12 gegaan en locatie en mensen daar waren ook super. Namen de tijd om je het te leren.

• Welke reisbestemming? Esposende, Portugal

Geweldige tijd gehad in Esposende. We zijn verliefd geworden op de kitesport :)

• Welke reisbestemming? Esposende, Portugal

Goed en snel contact, denken mee met organisatorische dingen.

Fijn en persoonlijk contact van zowel kiteholland als de kiteschool en de hostel eigenaar Pedro. Mooie week gehad.

Geweldig vakantie, aanrader.

Leuk georganiseerd.

• Welke reisbestemming? Wadden experience (zomer)

Sportief, gezellig en verukkelijk!

Leuke week gehad!

Een geweldige ervaring!!

Heerlijke week gehad. Lekker eten leuke mensen. Mooie kitesurf spots. Zeker een aanrader. Ik hoop volgend jaar weer mee te kunnen :-))

unieke ervaring

deze week werden we verwend op alle vlak. Ik kan het enkel aanraden. Bedankt nogmaals voor deze zeer leuke week

• Welke reisbestemming? Wadden experience (zomer)

Een geweldige week met een top groep

Ik vond het een goed georganiseerde week en heb mij iedere dag uitstekend vermaakt. Kitesurfen is zeker een aanrader en Kiteholland al helemaal ;). Het was een hele leuke groep en ik raad het iedereen aan. Wel denk ik dat het prettiger is als je al enige ervaring hebt met kitesurfen.

• Welke reisbestemming? Wadden experience (zomer)

Gezellig, goed eten en goed geregeld!

• Welke reisbestemming? Wadden experience (zomer)

Heerlijke topweek met super fijne mensen!

Al meerdere keren meegeweest maar blijft een feestje. Zodra je de boot opstapt begint het vakantiegevoel, en de verzorging is uitstekend!

• Welke reisbestemming? Wadden experience (zomer)

Fantastische groep en hele fijne begeleiding

Fantastische week, kiten op Vlieland Noordzee kant was heerlijk. Lekker gegeten en aan alles is gedacht. Ruime slaapplaatsen en zeker voor herhaling vatbaar!

Goed georganiseerd!

Alles was geregeld en zowel hostel als kitecenter service waren van erg hoge kwaliteit. Er was een miscommunicatie met betrekking tot de transfer, maar dit heeft Christian goed opgelost.

Pluspunten

Alles snel en last minute geregeld.

• Prijs
  • Kwaliteit