Snelle levering maar slechte communicatie

Ik heb een hdd caddy en 2 dvd inbouwbehuizingen aangeschaft. De producten zijn snel geleverd en zien er goed uit. Het is wel vreend dat de beide dvd inbouwbehuizingen (voor 2 verschillende laptops) er excact het zelfde uitzien en hetzelfde onderdeelnummer hebben maar dat de ene €7,00 duurder is dan de andere. Dit prijsverschil zie je pas bij het afrekenen want in het overzicht waar je ze selecteerd is de prijs voor beide hetzelfde. Op mail met vragen hierover wordt tot heden niet gereageerd dus de snelle ondersteuning per mail valt tegen. Door het gebrek aan communicatie slechts 3 sterren en vanwege de prijsverschillen op de website geen aanbeveling.

Pluspunten

Ik twijfelde over welke caddy ik nodig was, snel en kundig geholpen via de mail! Hij paste perfect, top service.

• Nazorg & Garantie

Geleverde onderdeel past wel maar laptop heeft geen aansluiting voor sata op dvd speler

Pluspunten

Snelle nette en goede levering , goed product

Pluspunten

Snel geleverd, producten goed verpakt.

Onduidelijk was welke frontplaat op de dvd cover moest. Kon ik nergens vinden. Als ik de dvd-cover bekijk vind ik de prijs veel te hoog.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snel en duidelijk antwoord via mail. Snel geleverd. Goede produktinformatie op de site en duidelijke instruktiefilmpjes.

• Communicatie

Pluspunten

snel geleverd prima houden zo

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Alles op tijd correct geleverd

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelheid levering product ok

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snel geleverd en goed product

Afhandeling retour Communiceren met klanten

• Communicatie

Pluspunten

Nadat ik een bestelling had gedaan, werd er mij op attent gemaakt dat ik een verkeerde besteld had. Deze werd door shop beheerder omgewisseld voor de goede. Fijn dat ze daar mee denken...

Nog geen gevonden

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

goede snelle levering van caddy voor mijn lenovo t440p. eigenlijk kan een kind de was doen met deze dingen. ik meende dat ik het frontje van mijn dvd speler moest halen, maar dat was niet nodig....plus er zat een klein philips schroevendraaiertje bij..top klasse.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering.

Retourneren kan de klant doen, maar krijgt vervolgens geen reactie meer. Drie weken geleden een bestelling terug gestuurd. Tot op heden geen enkele reactie gehad, terwijl ik vorige week ook nog een mail gestuurd heb.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Vlug geleverd, beschikbaarheid van producten goed ondanks mijn laptop al behoorlijk oud is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verschrikkelijke levering!!!!! Na 2 levelingspogingen werd het nog op het verkeerde adres afgeleverd. Dit is echt mijn laatste bestelling bij jullie!!! Harde schijf werd door coolblue afgeleverd op afgelopen zondag en jullie leveren af op donderdag op het verkeerde adres terwijl beide bestellingen synchroon waren. Triestig. Ik kan jullie alleen maar afraden!!!

Beste Michel, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niet op zondag leveren; dit staat ook duidelijk op onze website vermeld. Daarnaast zie ik via de Track&Trace dat u bij de eerste 2 afleverpogingen van uw bestelling niet thuis was. De vervoerder heeft uw pakketje daarom bij een ophaalpunt (niet een verkeerd adres dus) afgeleverd en u dit laten weten via een briefje in uw brievenbus. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Notebookcaddy.nl

Pluspunten

Snelle reactie op email over advies aanschaf caddy.