perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer vlotte levering: next day in België

De DVD caddy is onvoldoende beschermd tegen de 'ruwe' behandeling tijdens het uitleveren (zit in dun kartonnen doosje). De lichtmetalen caddy kwam vervormd uit de verpakking maar was gelukkig eenvoudig weer te rechten en werkt perfect. De beloofde schroevendraaier zat niet bij de DVD-speler behuizing, de schroefjes wel.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Nazorg & Garantie

Beste Robert, Dat is inderdaad een uiterst slechte zaak! Bij deze bevestig ik dat wij de kabel alsnog verstuurd hebben en wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor zowel het niet leveren van de kabel als het doen uitblijven van een reactie op uw e-mail. Dit is absoluut niet de service die u van ons mag verwachten! Met vriendelijke groeten, Team Notebookcaddy.nl

voldoende, een redelijke ervaring

• Communicatie

Beste Joachim, Bedankt voor uw feedback. Zoals vermeld op de productpagina dient u zelf het frontje van de DVD-speler op de HDD Caddy over te zetten. Wij hebben hiervoor handleidingen en filmpjes beschikbaar. Het standaard zwarte frontplaatje hebben wij juist als service extra aan uw bestelling toegevoegd. Met vriendelijke groet, Team Notebookcaddy

voldoende, een redelijke ervaring

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering van de bestelde goederen.

Als ik opgeef dat ik voor een Dell rugged extreme een caddy wil hebben en na een mailtje te horen kreeg dat een standaard voldoet maar niet past, moet ik foto's sturen waar het probleem ligt. En geen antwoord of geld terug, een slechte ervaring.

• Nazorg & Garantie

Beste Ad, Wij hebben u destijds een uitgebreide reactie verstuurd. Het probleem is dat u niet de volledige DVD-speler gedemonteerd heeft. Dat is met name te zien op de 1e en 4e foto die u stuurde. Indien u de hele DVD-speler demonteert ziet u dat de afmetingen exact overeenkomen. Indien u wenst te retourneren kunt u gebruik maken van ons retourformulier die u op onze website kun vinden: https://www.notebookcaddy.nl/klantenservice/retourformulier.html/ Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Team Notebookcaddy.nl

slechter dan verwacht