Gewoon goed !!!

Vriendelijke en nette beantwoording op mijn vraag daarna besteld en volgende dag in een huis kortom een bedrijf die het begrijpt.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling en uw bestelling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Iedere keer als je wat nodig hebt een giede snelle levering

Beste Perry, Bedankt voor uw beoordeling en de mooie opdracht. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Gewoon TOP!

Als je iets zoekt heb je een verwachting. Toch? HeuvelHoreca maakt elke keer weer mijn verwachtingen waar! Bedankt Jan!

Beste Michel, Bedankt voor uw beoordeling en de mooie opdracht. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Vriendelijk en goed geregeld

Ik had een bestelling geplaatst die ik via iDeal wilde betalen. Nou stuurde de website mij telkens niet door naar de iDeal van mijn bank. Na 1 belletje geregeld.

Beste Rogier, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Top service!!

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen! We hebben voor ons nieuwe pand twee koffieautomaten gekocht. De begeleiding tijdens de aankoop was zorgvuldig, vriendelijk en persoonlijk. En maakte uiteindelijk dat we de juiste automaten kregen. Tijdens de installatie hebben wij een uitvoerige uitleg gehad aangaande het onderhoud en het gebruik. Kortom zoals benoemd, top service.

Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling en de mooie opdracht. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Goed passend en super snelle levering!

We hebben een koffie filter houder gekocht en wisten niet zeker of de houder zou passen, die past perfect en wat een super snelle levering, geweldig! Nu weer lekker koffie drinken!

Beste Caroline, Bedankt voor uw beoordeling Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Alles prima.

Alles is naar wens gegaan.

Beste Slenk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst.

Klantvriendelijk en snelle service

HAVI was nog geen klant. Toen ik online een account wilde aanmaken en dit lukte niet, heeft men mij telefonisch direct verder geholpen. De bestelling was snel geplaatst en geleverd.

Beste Els, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Altijd een juiste prijs en een zeer snelle levering

Beste Laurens, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

verzending onduidelijk

GLS track& trace is niet duidelijk wat status aangaat, en ook vrij traag woensdag besteld maandag afgeleverd

Zeer goed geholpen

Na het uitvallen van de oude apparatuur zeer vakkundig geadviseerd in de noodoplossing. Nieuwe apparaat zeer snel geleverd en aangesloten. Waarvoor onze dank.

prima service

snel en goed geholpen

Correct en snel .

Ik had de bestelling amper geplaatst toen werd het al bezorgd . Keurig verpakt en de juiste kwaliteit . Zo doorgaan !!!.

Producten besteld vanuit België. Woensdag besteld en betaald, vrijdag al geleverd. Netjes verpakt, totaal onbeschadigd. Product zoals op site beschreven.

mooi bedrijf met een drive om de klant goed te helpen

laatste tijd verschillende producten van Jan gekocht, goede service ervaren. wij zijn blij met Heuvel Horeca.

Beste Roel, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen dat u in de toekomst vaker bij ons langskomt. U bent altijd welkom. Een fijne dag toegewenst.

Beste Ruud, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen dat u in de toekomst vaker bij ons langskomt. U bent altijd welkom. Een fijne dag toegewenst.

Ben zeer tevreden

Ik ken Heuvel Horeca al vrij al lang en heb zeer goede ervaringen met deze firma. Zeker aan te bevelen. Ook voor kleine leveringen zoals in mijn geval.

Voel mij misleid

Rond tafelkleed besteld met diameter van 220 cm Bij levering bleek het tafelkleed te bestaan uit 2 helften die in het midden aan mekaar genaaid waren Nergens op de site was dit vermeld Ook op de bijhorende foto was niet te zien dat het tafelkleed bestond uit 2 halve delen https://heuvelhoreca.nl/meubilair-and-textiel/tafelkleden-619/tafelkleed-president-rond-o-220-cm-van-dena?search=tafelkleed+rond+220 Bovendien nog 9,95 euro moeten betalen voor de verzending van dit "misleidend" tafelkleed Foei, foei,...... Triestig als je op die manier zaken doet

Goede produkten en uitstekende service

Prettig en snel mailcontact, goede prijzen en snel geleverd.

Geweldig geholpen en zeer snel

Via mail een gaskraan besteld en na verzoek om foto's zeer snel de juiste thuis bezorgd gekregen waardoor de heater het weer prima doet. Goed meegedacht en goede informatie gegeven dus perfect.

Goede service, vakkennis, denkt mee, vakbekwaam

Ze staan altijd klaar voor hun klanten en komen afspraken na

Prettig

Eerste keer bij jullie besteld, levering was netjes binnen 1 dag binnen. Goede service!

Barbecue besteld. Helemaal top en een snelle levering!!

Pluspunten

Altijd binnen een dag mijn bestelling in huis, goed verpakt. Nog nooit breuk van mijn glazen gehad!!

• Communicatie

• Communicatie