Oprecht goed geregeld !

Vlot geholpen en binnen drie dagen alle onderdelen in huisvanaf het eerste contact.

Super service en snelle levering

Ongelukje met de deksel van de blender, ondanks dat wij geen horeca zijn heeft Jan een deksel besteld en deze de volgende dag geleverd.

100% service 100% Betrouwbaar

Voor een diner in corona tijd had ik direct een groot rond tafelkleed nodig zodat iedereen toch op gepaste afstand aan kon schuiven. Het bestelde tafellaken kon niet op tijd geleverd worden. In plaats daar van heeft de heer vd Heuvel een gratis alternatief gestuurd, de bestelling geannuleerd en ook het geld geretourneerd. Chapeau voor deze super vriendelijke klanten service.

Firma, die hun woord nakomen

Zeer tevreden, goede prijs, snelle levering

Super snelle service

Snel en correct. Ze hebben een vaste klant bij

Altijd goede service , scherpte prijs , goede aftersales . Een bedrijf die nog echt moeite doet voor de klant ! Super!

Altijd goed al jaren

ik heb 5 jaar geleden al spullen gekocht, altijd goed.

Blij mee, thnxs

Een heel fijn bedrijf om mee samen te werken, staan altijd voor mij klaar!!

Voor HECO Vleesspecialiteiten staan ze altijd klaar, goede service en een bak koffie op z'n tijd Denken goed mee en zijn klant gericht

Goede kwaliteit, prijsgunstig in stipte levering

Goede kwaliteit, prijsgunstig in stipte levering

Prima service met originele onderdelen.

Originele onderdelen worden kort na bestelling opgestuurd en ontvangen.

Geweldige prijs en service

ik belde de leverancier op of hij de thermoblender de volgende dag geleverd kon hebben, Daarop werd er geantwoord dat als ik voor 3 uur bestelde dat hij direct verzonden zou worden. Zo gezegd en zo gedaan. Prijs was 70 euro minder dan andere leveranciers en sneller geleverd. Beter kan dus niet. 5sterrem

dik te vreden

alles volgens afspraak

Topbestelling/-levering

Vooral de snelle levering heeft me verbaasd.

Uitstekend service en meedenken in oplossingen

Super tevreden en uitstekend service

Groot assortiment, snelle levering

De bestelde producten waren allemaal leverbaar. De kwaliteit is goed. Snelle levering en goed verpakt.

aandacht voor de klant en een prima service

Als klant wordt je professioneel, eerlijk en goed behandeld. Bestellingen worden daarna netjes en voortvarend afgehandeld.

Mooie pannetjes voor weinig geld!

Bestelling zoals aangegeven snel ontvangen en in uitstekende staat net zoals op de foto.

Goede kwaliteit en snelle levering

Het is snel en netjes geleverd . De kwaliteit is fantastisch. Ik hoop dat ik er lang mee zal doen.

Snelle goede levering!

We doen al jaren zaken met Jan en naar volle tevredenheid. Levering binnen een dag, altijd vriendelijk.

Super firma, goed overleg, snelle levering

Een onderdeel van mijn bestelling was niet op voorraad maar Heuvel Horeca heeft er alles aan gedaan om alles op tijd bij mij af te leveren. Zou hier zeker weer iets bestellen!

Betrouwbaar correct vriendelijk

Heb voor de 2 de keer een bestelling gedaan. Bestellen is daar geen probleem. Hebben goede voorraad, direct leverbaar. Vriendelijk aan de telefoon, niks teveel. Dank u

Aan te bevelen

Na aanvankelijk een probleem met het deksel van de party-pan, is dit snel en adequaat opgelost (er werd een nieuwe pan geleverd). Het contact met Heuvel Horeca werd als prettig ervaren. Met hartelijke dank.

Heel goed!

Ik ben zeer tevreden. Klantvriendelijk snelle levering en zeer oplettend met wat ik besteld heb. Behulpzaam meedenkend zowel telefonisch, persoonlijk of via de mail.