Product was exact wat we zochten! Bestelling werd snel en heel correct afgeleverd.

Top service!

Product was niet voorradig. Werd netjes gemaild met de optie om te wachten of een ander soortgelijk product te kiezen. Gekozen om te wachten en kwam sneller dan de geschatte levertijd. Product is ook naar verwachting.

Eerlijk en correct

Waar menselijk contact en service nog echt bestaan.

Altijd tevreden, telefonisch wordt altijd netjes beantwoord op vragen en informatie.

Door de goede service, kom ik altijd terug naar deze firma. Vragen worden altijd netjes beantwoord.

Prima zaak met een mooie prijs

Prima zaak snelle reactie en een mooie prijs

Heel lekker snel afgehandeld! Helemaal tevreden.

Super vriendelijk en onwaarschijnlijk goede service

Heuvel Horeca is snel en denkt met je mee. Fijn bedrijf!

Uitstekend service

Telefonisch voor informatie ben ik zeer tevreden, hebben mij goed geholpen, verder werd de bestelling goed ingepakt en op tijd ontvangen. Dit is mijn 2 de bestelling bij dit bedrijf, omdat ik hun service heel netjes en zorgzaam hebt gemerkt.

Super snelle levering. Helaas bij ontvangst 2 producten kapot/stuk. Top: plak er tape op met BREEKBAAR.

Wat ik besteld heb. Voldoe helemaal aan de verwachting en de levering is ook vlekkeloos verlopen.

Alles was dik in orde

supper

alles mooi en correct zeer snel geleverd

Alles prima geregeld.

Flexibel klant gerichte aanpak

Altijd prima service en contact!

Altijd goed contact en snelle service ! Tot de volgende keer !

tevreden

Ik wil wel een opmerking maken. Liever had ik gezien dat je het achter het huis gelegd had. Het was nu zichtbaar voor iedereen die langsloopt. Ik heb uiteindelijk iemand geregeld die het opgehaald heeft omdat ik toen voorlopig niet thuis kwam.

Doen wat je verwacht

Prima ervaring gehad, doen wat je verwacht. Geen gedoe over 'lange levertijden door Corona' etc. Ontvangen producten zijn van hoge kwaliteit.

Goede koop, snelle levering

Duidelijke website, voldoende informatie bij de producten, bestelgemak en snelle levering. De snijplanken die ik er gekocht heb (particulier) voldoen helemaal aan de verwachting.

Prima product, goede snelle levering, vriendelijk bedrijf

Via website makkelijk mijn tafelkleed te vinden. Voldoet aan mijn verwachting

Correcte service

Correcte service en erg snelle correspondentie van de klantenservice.

Betrouwbaar en eerlijk

Al jaren wordt er goede service geleverd tegen redelijke tarieven. Communicatie met Jan is top!

Zeer goede service

Snelle en goede service. Kwaliteit prijs in harmonie.

2 x toe tafelbladen besteld. Eerste keer was haast geboden en belde de zaak op tegen bijna einde van de middag en vertelde mijn wens. Hij zou straks nog langs de magazijn gaan en kijken of ze nog vandaag verzonden konden worden. En ja hoor, volgende dag in huis. Tweede keer is onlangs. Weer enkele tafelbladen besteld waarvan eentje helaas niet goed afgewerkt was. Mailtje met foto opgestuurd. Volgende dag een antwoord terug: ‘...nieuwe wordt opgestuurd..’. Vandaag binnen gekomen. Mijn dank is groot. Goede service, kwaliteit en prijs.

snel en zorgvuldig

Vlotte procedure

zeer goed

Wat wij besteld hebben, dat hadden wij binnen enkele dagen ontvangen!!!