Bestellingen worden altijd netjes in orde gemaakt, en over de status van een bestelling wordt je als klant peima op de hoogte gehouden.

Top in service en snelheid

Na melding storing snelle reactie en oplossing. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden over de service

Betrouwbare partij die afspraken nakomt. Goede service tegen betaalbare prijzen. Aanbevolen!

Perfecte service,advies en snelle levering

Perfecte service,advies en snelle levering

Mijn ervaring is prima.

Snelle levering.

Snel en goed ook het bezorgen

Goede service en prijs

Beste Jan, Wederom bedankt voor de geleverde artikelen. Alles op tijd geleverd conform afspraak. Goede prijs,vlotte service en een goed assortiment.

TopService

Goede en snelle ouwerwetse service!

heel goed

Wat mijn ervaring betreft valt weinig te omschrijven. Ik ben zeer tevreden. En ik ken de heer van de Heuvel al meer dan 25 jaar via mijn oude werk.

Prima product en communicatie.

Uitstekend geholpen.

Snelle levering, ook particulier

Ik was op zoek naar bepaalde schaaltjes. Waren bij genoeg webshops te vinden, maar deze shops waren vooral gericht op ondernemers. Dit zorgde ervoor dat ik een offerte moest aanvragen. Bij heuve horeca kon ik gelukkig een kleine hoeveelheid afnemen zonder offerte. Product was netjes verpakt en kwam snel aan

Account aangemaakt en besteld. Levering volgende werkdag al in huis.

Hey past en zeer tevreden

Het was moeilijk om een filter te vinden maar heb gelukkig en goede gevonden en de prijs en levering is helemaal perfect

Heuvel Horeca maakt duidelijke afspraken en doen wat ze beloven.

Goede en vriendelijke communicatie met duidelijke afspraken en een stukje nazorg gaven mij een goed gevoel bij de firma Heuvel Horeca. Ook het betalen op rekening wat bij vele bedrijven tegenwoordig niet meer mogelijk is was voor onze firma een reden om in zee te gaan me tHeuvel Horeca.

Mooi assortiment, goede prijs/kwaliteit

Mooi groot assortiment. Zeer goede kwaliteit spullen. Vaak ook budgetline, goede prijs, maar nog steeds goede kwaliteit. Een paar kleine verbeterpunten: de site is traag, dat is lastig met zoeken, want weinig selectiemogelijkheden op zo'n groot assortiment. En er wordt niet automatisch een status verstuurd, zoals verzenden. Dat is lastig met onbetrouwbare bezorging van PostNL.

Beste Edo, Bedankt voor uw beoordeling en uw bestelling. Helaas voor een verhuizing van een leverancier en de feestdagen duurde deze levering iets langer dan u van ons gewend bent. We hebben hier inmiddels ook contact over gehad. Een fijne dag toegewenst.

Maatwerk en meedenken. Dat is wat je nodig hebt vandaag de dag

Er zijn vele leveranciers, maar sommige zijn gewoon net iets beter. Jan gaat net wat verder om de klant volledig te helpen. Jan kent geen nee. Altijd klaar om te helpen of te leveren. Super service.

Beste Daniel, Bedankt voor uw beoordeling en uw bestelling. De klant staat bij ons uiteraard voorop. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Bij Heuvel Horeca krijg je nog ouderwetse service

Ik plaatste op zondag een bestelling met tevens een vraag. Ik kreeg per omgaande antwoord met een goed advies. Dat voelde heel goed!

Beste Victor, Bedankt voor uw beoordeling en uw bestelling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Gewoon goed !!!

Vriendelijke en nette beantwoording op mijn vraag daarna besteld en volgende dag in een huis kortom een bedrijf die het begrijpt.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling en uw bestelling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Iedere keer als je wat nodig hebt een giede snelle levering

Beste Perry, Bedankt voor uw beoordeling en de mooie opdracht. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Gewoon TOP!

Als je iets zoekt heb je een verwachting. Toch? HeuvelHoreca maakt elke keer weer mijn verwachtingen waar! Bedankt Jan!

Beste Michel, Bedankt voor uw beoordeling en de mooie opdracht. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Vriendelijk en goed geregeld

Ik had een bestelling geplaatst die ik via iDeal wilde betalen. Nou stuurde de website mij telkens niet door naar de iDeal van mijn bank. Na 1 belletje geregeld.

Beste Rogier, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Top service!!

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen! We hebben voor ons nieuwe pand twee koffieautomaten gekocht. De begeleiding tijdens de aankoop was zorgvuldig, vriendelijk en persoonlijk. En maakte uiteindelijk dat we de juiste automaten kregen. Tijdens de installatie hebben wij een uitvoerige uitleg gehad aangaande het onderhoud en het gebruik. Kortom zoals benoemd, top service.

Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling en de mooie opdracht. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Goed passend en super snelle levering!

We hebben een koffie filter houder gekocht en wisten niet zeker of de houder zou passen, die past perfect en wat een super snelle levering, geweldig! Nu weer lekker koffie drinken!

Beste Caroline, Bedankt voor uw beoordeling Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst

Alles prima.

Alles is naar wens gegaan.

Beste Slenk, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst.

Klantvriendelijk en snelle service

HAVI was nog geen klant. Toen ik online een account wilde aanmaken en dit lukte niet, heeft men mij telefonisch direct verder geholpen. De bestelling was snel geplaatst en geleverd.

Beste Els, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u vaker van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Een fijne dag toegewenst