Goede service!

De glazen zijn mooi! Heel fijn dat het mogelijk is om een klein aantal glazen te kopen. Specifiek glas dat ik zocht en zij hadden het! De eigenaar liet netjes weten dat er wat vertraging was met het verzenden. Dat vind ik fijn en dat maak je niet vaak mee. Nog vond ik ze snel geleverd.

zeer slecht, product voldoet niet aan specificaties. geen reactie van Heuvel

Euronorm bakken en bijbehorende Euronorm vakverdelingen besteld. Na levering blijkt dat de vakverdelingen niet passen vanwege het feit dat het handvat van de vakverdeling te groot is en niet in de bak past. Daarnaast is de afmeting van de vakverdelingen niet juist, verdelingen passen niet (te groot). Pas na een herinneringsmail van onze kant wordt er gereageerd met de melding dat het juist product geleverd is. Als oplossing wordt gevraagd om een stukje uit de vakverdeling te snijden/zagen zodat ze passen. Dit lost het probleem niet op aangezien het handvat ook niet past. Feit is dat de afmetingen van de vakverdelingen niet conform de Euronorm zijn. Nogmaals een mail gestuurd met verzoek voor een oplossing. Ook na nog een keer een herinnering gestuurd te hebben krijgen we hierop geen reactie. Tot zover de klantenservice van Heuvel Horeca

Top service!

Fijn bedrijf,ruim assortiment en een top service!! Zeer zeker aan te raden.

slecht

Mijn artikelen zijn naar drie weken nog niet binnen , ook geen bericht wanneer ze komen

Beste Aad, Ik snap uiteraard je reactie, maar gelukkig hebben we een alternatief aan kunnen bieden en daar ben je akkoord mee gegaan en wordt morgen 03.05.2023 geleverd. De reden is dat onze leverancier Stylepoint midden in een verhuizing zit en een hoop artikelen in een verhuis container zitten. Zij hebben ons, tot twee maal toe, verzekerd dat de order verstuurd zou zijn, maar dat bleek helaas niet het geval. Wij als dealer staan dan met de bekende rug tegen de muur en moeten dan dealen met de vervelende omstandigheden. Ik hoop dat je achteraf toch tevreden bent met de oplossing. Groet, Jan van den Heuvel 24Horeca

Erg vriendelijk, service gericht en snel

Prettig, vriendelijk en soepel contact. Levering ging snel en alles was goed afgestemd. Erg goede service.

Inmiddels is het opgelost en heeft de klant voor een alternatief gekozen. De reden van de vervelende vertraging komt doordat de leverancier, in dit geval Stylepoint, aan het verhuizen is en veel artikelen in een verhuiscontainer zitten en er vervelende vertragingen oplopen helaas. Laten we het houden op onmacht en je staat dan als eindverantwoordelijke met de bekende rug tegen de muur.

Uitstekende service en levering

Zowel telefonisch als via email contact gehad. Zeer behulpzaam en snelle reacties. E-mails werden zelfs 's avonds laat en in het weekend beantwoord. Prijs is concurrerend en ook de levering was snel en goed.

Perfect bedrijf, nee bestaat niet.

Ik ben een paar jaar klant van dit bedrijf en al lijkt het onmogelijk bij Heuvel Horeca is het mogelijk desnoods met een alternatief.

snelle en correcte levering van onderdelen tbv terrasverwarming

Onderdelen tbv Hendi terrasverwarmer gunstig geprijst en snel geleverd. Ook telefonisch goed bereikbaar voor aanvullende informatie.

altijd top en snel

super alles

Product was exact wat we zochten! Bestelling werd snel en heel correct afgeleverd.

Top service!

Product was niet voorradig. Werd netjes gemaild met de optie om te wachten of een ander soortgelijk product te kiezen. Gekozen om te wachten en kwam sneller dan de geschatte levertijd. Product is ook naar verwachting.

Eerlijk en correct

Waar menselijk contact en service nog echt bestaan.

Altijd tevreden, telefonisch wordt altijd netjes beantwoord op vragen en informatie.

Door de goede service, kom ik altijd terug naar deze firma. Vragen worden altijd netjes beantwoord.

Prima zaak met een mooie prijs

Prima zaak snelle reactie en een mooie prijs

Heel lekker snel afgehandeld! Helemaal tevreden.

Super vriendelijk en onwaarschijnlijk goede service

Heuvel Horeca is snel en denkt met je mee. Fijn bedrijf!

Uitstekend service

Telefonisch voor informatie ben ik zeer tevreden, hebben mij goed geholpen, verder werd de bestelling goed ingepakt en op tijd ontvangen. Dit is mijn 2 de bestelling bij dit bedrijf, omdat ik hun service heel netjes en zorgzaam hebt gemerkt.

Super snelle levering. Helaas bij ontvangst 2 producten kapot/stuk. Top: plak er tape op met BREEKBAAR.

Wat ik besteld heb. Voldoe helemaal aan de verwachting en de levering is ook vlekkeloos verlopen.

Alles was dik in orde

supper

alles mooi en correct zeer snel geleverd

Alles prima geregeld.

Flexibel klant gerichte aanpak

Altijd prima service en contact!

Altijd goed contact en snelle service ! Tot de volgende keer !

tevreden

Ik wil wel een opmerking maken. Liever had ik gezien dat je het achter het huis gelegd had. Het was nu zichtbaar voor iedereen die langsloopt. Ik heb uiteindelijk iemand geregeld die het opgehaald heeft omdat ik toen voorlopig niet thuis kwam.

Doen wat je verwacht

Prima ervaring gehad, doen wat je verwacht. Geen gedoe over 'lange levertijden door Corona' etc. Ontvangen producten zijn van hoge kwaliteit.