Alles bestens

Ware, Preis und Lieferzeit sind top. Sehr gerne wieder, diesen Shop kann man unbedenklich weiterempfehlen

Snelle service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Betrouwbaar en kwaliteit

Na verschillende bestellingen geplaatst te hebben, mag ik zeggen dat dit bedrijf alles zeer minutieus afhandelt. Steeds een stipte levering van de bestelde goederen. Alle materialen zijn van een hoogstaande kwaliteit en zeer correct geprijsd. Een aanrader.

Goed geregeld.

We hebben wat langer moeten wachten op de bestelling maar na een belletje is het toch nog snel geregeld.

Ik ben goed geholpen

Ik ben startend ondernemer. Daarom zijn lage inkoopprijzen en snelle service belangrijk. Beide heb ik bij Heuvel Horeca gevonden. Er word met je mee gedacht voor de juiste oplossing. (Wel jammer dat m'n achternaam in meervoud gespeld is)

Super top!

Super klantvriendelijk

Een hoes voor de heater besteld. De desbetreffende hoes was niet op voorraad. Gelijk een mail ontvangen met een suggestie voor een andere hoes die exact past. Volgende dag al in huis. Perfect!

Top bedrijf...snelle service...denken goed mee ....en altijd krijg je een kopie heerlijke koffie ...

Bij Heuvel Horeca hebben ze bijna alles op voorraad...leveren snel ...en je wordt prettig geholpen

De opgegeven levertijd werd niet gehaald

Levering duurde te lang

Beste Bernd, We hebben elkaar gesproken, direct nadat je de bestelling geplaats had en ik heb aangegeven dat normaliter de bestelling de volgende dag geleverd zou gaan worden, maar tegelijkertijd moest ik ook een slag om de arm houden omdat de vrachtwagen wel eens vol zou kunnen zitten en deze order van de vrieskist dan zou blijven staan en dat is gebeurd helaas. Ik begrijp je frustratie, maar we hebben het transport helaas niet in de hand en zijn afhankelijk van de vervoerder in het kader wie het eerst komt wie het eerst maalt. Nogmaals excuus, maar uiteindelijk maandag besteld en woensdag geleverd. M.vr.gr. team van Heuvel Horeca

Een heuvel, nee dijk van een bedrijf

Een eerste kennismaking resulteerde in een snelle en nette levering van mijn bestelling.

Ik had gebeld of het product op voorraad was en dat was zo. Heb het aan het eind van de dag besteld en kreeg het 1,5 dag later binnen. Top service

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

super

super snelle service! een minpuntje: oude frituur zou meegenomen worden, maar is niet gebeurd.

prima service,snel geleverd

prima service

Verkeerde items geleverd

Vlotte levering , maar niet de juiste producten ! Na eerste melding, Geen communicatie van heuvelhoreca. Ik verzend een mail aangaande het ontvangen van een foutieve levering, telkens geen communicatie of instructies.

Snelle bezorging, goede service.

Prettig telefonisch geholpen, snelle bezorging. Bbq was geheel naar verwachting. De bijbestelde overtrekhoes was niet goed doorgestikt. Na een mailtje het bericht gekregen dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen. Goede service, ben erg tevreden!

Persoonlijke benadering, goede prijs

Goede / scherpe prijs voor de bestelde barkoeler. Persoonlijk contact zowel na bestelling als bij aflevering.

Goed geholpen en volgende dag binnen

Meedenkend en behulpzaam

Het bestelde artikel was uitverkocht, kreeg de andere dag aanbieding voor gelijkend artikel uit duurdere prijsklasse voor de eerst aangegeven prijs.

Ik ben tevreden met de bestelling een serveerblad model ..., rond .

Handig serveerblad .., gemakkelijker kan het niet.. Bedankt Klant Johan.

Super snelle service

Waar ik bij iemand anders na 6 maanden te horen kreeg dat iets niet te leveren was, is het zelfde binnen 2 dagen na bestelling bij mij thuis afgeleverd!

Duidelijk, mooie producten en goede klantenservice

Al geruime tijd vaste klant bij dit bedrijf en altijd goed geholpen. Fijne, toegankelijke en snelle afhandeling bij vragen, opmerkingen of klachten. Breed assortiment en goede kwaliteit-prijsverhouding!

na bestelling niet leverbaar hoogwaardig vervangend product ontvangen

na een Buffalo koffiezetapparaat te hebben besteld hebben wij een belletje gekregen dat deze niet meer op voorraad was. en een duurder maar zelfde hoogwaardige kwaliteit Hendi koffiezetapparaat aangeboden gekregen. volgende dag meteen in huis, top service en top kwaliteit. bedankt!

Prima bedrijf

Mijn bestelling heb ik binnen 2 dagen thuis bezorgd gekregen en het bestelde gietijzeren schaaltje voldoet prima voor mijn gebruiksdoel.

uitstekend

Zeer solide barkrukken eenvoudig en tijdloos geen poespas. Stipte levering aan de deur ze doen echt moeite om af te leveren! Fijne koop ervaring ,klasse , bedankt! Als ik meer nodig heb koop ik hier weer.