Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima product

Goede communicatie

In een tijd, vlak voor de Kerstdagen, als de pakketbezorger het druk heeft, en als de leverancier in de UK een product niet kan leveren, omdat het land dicht zit vanwege de Brexit en Corona, is het belangrijk om goed te communiceren met je klanten. Heuvel Horeca doet dit goed.

Helemaal prima

Goede service en denkt ook mee in oplossingen voor een product wat helaas niet leverbaar was een tijdelijk

Snelle en goede service

Erg tevreden

Ook voor de kleine besteller wordt de opdracht snel en correct uitgevoerd, lof!

Prima levering

Maandagavond besteld, dinsdag verwerkt, woensdag geeleverd. Product in goede staat ontvangen

Top bedrijf

Goede kwaliteit en supersnel geleverd. Mooi twee magazines bij gekregen met horeca producten.

Oprecht goed geregeld !

Vlot geholpen en binnen drie dagen alle onderdelen in huisvanaf het eerste contact.

Super service en snelle levering

Ongelukje met de deksel van de blender, ondanks dat wij geen horeca zijn heeft Jan een deksel besteld en deze de volgende dag geleverd.

100% service 100% Betrouwbaar

Voor een diner in corona tijd had ik direct een groot rond tafelkleed nodig zodat iedereen toch op gepaste afstand aan kon schuiven. Het bestelde tafellaken kon niet op tijd geleverd worden. In plaats daar van heeft de heer vd Heuvel een gratis alternatief gestuurd, de bestelling geannuleerd en ook het geld geretourneerd. Chapeau voor deze super vriendelijke klanten service.

Firma, die hun woord nakomen

Zeer tevreden, goede prijs, snelle levering

Super snelle service

Snel en correct. Ze hebben een vaste klant bij

Altijd goede service , scherpte prijs , goede aftersales . Een bedrijf die nog echt moeite doet voor de klant ! Super!

Altijd goed al jaren

ik heb 5 jaar geleden al spullen gekocht, altijd goed.

Blij mee, thnxs

Een heel fijn bedrijf om mee samen te werken, staan altijd voor mij klaar!!

Voor HECO Vleesspecialiteiten staan ze altijd klaar, goede service en een bak koffie op z'n tijd Denken goed mee en zijn klant gericht

Goede kwaliteit, prijsgunstig in stipte levering

Goede kwaliteit, prijsgunstig in stipte levering

Prima service met originele onderdelen.

Originele onderdelen worden kort na bestelling opgestuurd en ontvangen.

Geweldige prijs en service

ik belde de leverancier op of hij de thermoblender de volgende dag geleverd kon hebben, Daarop werd er geantwoord dat als ik voor 3 uur bestelde dat hij direct verzonden zou worden. Zo gezegd en zo gedaan. Prijs was 70 euro minder dan andere leveranciers en sneller geleverd. Beter kan dus niet. 5sterrem

dik te vreden

alles volgens afspraak

Topbestelling/-levering

Vooral de snelle levering heeft me verbaasd.

Uitstekend service en meedenken in oplossingen

Super tevreden en uitstekend service

Groot assortiment, snelle levering

De bestelde producten waren allemaal leverbaar. De kwaliteit is goed. Snelle levering en goed verpakt.

aandacht voor de klant en een prima service

Als klant wordt je professioneel, eerlijk en goed behandeld. Bestellingen worden daarna netjes en voortvarend afgehandeld.

Mooie pannetjes voor weinig geld!