Goede koop, snelle levering

Duidelijke website, voldoende informatie bij de producten, bestelgemak en snelle levering. De snijplanken die ik er gekocht heb (particulier) voldoen helemaal aan de verwachting.

Prima product, goede snelle levering, vriendelijk bedrijf

Via website makkelijk mijn tafelkleed te vinden. Voldoet aan mijn verwachting

Correcte service

Correcte service en erg snelle correspondentie van de klantenservice.

Betrouwbaar en eerlijk

Al jaren wordt er goede service geleverd tegen redelijke tarieven. Communicatie met Jan is top!

Zeer goede service

Snelle en goede service. Kwaliteit prijs in harmonie.

2 x toe tafelbladen besteld. Eerste keer was haast geboden en belde de zaak op tegen bijna einde van de middag en vertelde mijn wens. Hij zou straks nog langs de magazijn gaan en kijken of ze nog vandaag verzonden konden worden. En ja hoor, volgende dag in huis. Tweede keer is onlangs. Weer enkele tafelbladen besteld waarvan eentje helaas niet goed afgewerkt was. Mailtje met foto opgestuurd. Volgende dag een antwoord terug: ‘...nieuwe wordt opgestuurd..’. Vandaag binnen gekomen. Mijn dank is groot. Goede service, kwaliteit en prijs.

snel en zorgvuldig

Vlotte procedure

zeer goed

Wat wij besteld hebben, dat hadden wij binnen enkele dagen ontvangen!!!

Goed dat er een alternatief is geboden

Het is goed dat er een alternatief is geboden, deze beschermhoezen waren nergens te krijgen. Ik heb wel een bedenking. Op zich is de hoes ok, maar ik heb wel het idee dat hij goedkoper is, want er zit bijvoorbeeld geen rits in, terwijl die op het plaatje wel word gesuggereerd. Er is door de verkoper niets gezegt over een prijsverschil, de hoes is voor hetzelfde bedrag geleverd.

Voor het eerst besteld uitstekende ervaring

Voor het eerst bij U besteld en vond de service prima. Ons product was niet op voorraad maar kreeg keurig een mailtje met een alternatief tegen dezelfde prijs dus een dikke 10.

Alles bestens

Ware, Preis und Lieferzeit sind top. Sehr gerne wieder, diesen Shop kann man unbedenklich weiterempfehlen

Snelle service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Betrouwbaar en kwaliteit

Na verschillende bestellingen geplaatst te hebben, mag ik zeggen dat dit bedrijf alles zeer minutieus afhandelt. Steeds een stipte levering van de bestelde goederen. Alle materialen zijn van een hoogstaande kwaliteit en zeer correct geprijsd. Een aanrader.

Goed geregeld.

We hebben wat langer moeten wachten op de bestelling maar na een belletje is het toch nog snel geregeld.

Ik ben goed geholpen

Ik ben startend ondernemer. Daarom zijn lage inkoopprijzen en snelle service belangrijk. Beide heb ik bij Heuvel Horeca gevonden. Er word met je mee gedacht voor de juiste oplossing. (Wel jammer dat m'n achternaam in meervoud gespeld is)

Super top!

Super klantvriendelijk

Een hoes voor de heater besteld. De desbetreffende hoes was niet op voorraad. Gelijk een mail ontvangen met een suggestie voor een andere hoes die exact past. Volgende dag al in huis. Perfect!

Top bedrijf...snelle service...denken goed mee ....en altijd krijg je een kopie heerlijke koffie ...

Bij Heuvel Horeca hebben ze bijna alles op voorraad...leveren snel ...en je wordt prettig geholpen

De opgegeven levertijd werd niet gehaald

Levering duurde te lang

Beste Bernd, We hebben elkaar gesproken, direct nadat je de bestelling geplaats had en ik heb aangegeven dat normaliter de bestelling de volgende dag geleverd zou gaan worden, maar tegelijkertijd moest ik ook een slag om de arm houden omdat de vrachtwagen wel eens vol zou kunnen zitten en deze order van de vrieskist dan zou blijven staan en dat is gebeurd helaas. Ik begrijp je frustratie, maar we hebben het transport helaas niet in de hand en zijn afhankelijk van de vervoerder in het kader wie het eerst komt wie het eerst maalt. Nogmaals excuus, maar uiteindelijk maandag besteld en woensdag geleverd. M.vr.gr. team van Heuvel Horeca

Een heuvel, nee dijk van een bedrijf

Een eerste kennismaking resulteerde in een snelle en nette levering van mijn bestelling.

Ik had gebeld of het product op voorraad was en dat was zo. Heb het aan het eind van de dag besteld en kreeg het 1,5 dag later binnen. Top service

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

super

super snelle service! een minpuntje: oude frituur zou meegenomen worden, maar is niet gebeurd.

prima service,snel geleverd

prima service