Verkeerde items geleverd

Vlotte levering , maar niet de juiste producten ! Na eerste melding, Geen communicatie van heuvelhoreca. Ik verzend een mail aangaande het ontvangen van een foutieve levering, telkens geen communicatie of instructies.

Snelle bezorging, goede service.

Prettig telefonisch geholpen, snelle bezorging. Bbq was geheel naar verwachting. De bijbestelde overtrekhoes was niet goed doorgestikt. Na een mailtje het bericht gekregen dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen. Goede service, ben erg tevreden!

Persoonlijke benadering, goede prijs

Goede / scherpe prijs voor de bestelde barkoeler. Persoonlijk contact zowel na bestelling als bij aflevering.

Goed geholpen en volgende dag binnen

Meedenkend en behulpzaam

Het bestelde artikel was uitverkocht, kreeg de andere dag aanbieding voor gelijkend artikel uit duurdere prijsklasse voor de eerst aangegeven prijs.

Ik ben tevreden met de bestelling een serveerblad model ..., rond .

Handig serveerblad .., gemakkelijker kan het niet.. Bedankt Klant Johan.

Super snelle service

Waar ik bij iemand anders na 6 maanden te horen kreeg dat iets niet te leveren was, is het zelfde binnen 2 dagen na bestelling bij mij thuis afgeleverd!

Duidelijk, mooie producten en goede klantenservice

Al geruime tijd vaste klant bij dit bedrijf en altijd goed geholpen. Fijne, toegankelijke en snelle afhandeling bij vragen, opmerkingen of klachten. Breed assortiment en goede kwaliteit-prijsverhouding!

na bestelling niet leverbaar hoogwaardig vervangend product ontvangen

na een Buffalo koffiezetapparaat te hebben besteld hebben wij een belletje gekregen dat deze niet meer op voorraad was. en een duurder maar zelfde hoogwaardige kwaliteit Hendi koffiezetapparaat aangeboden gekregen. volgende dag meteen in huis, top service en top kwaliteit. bedankt!

Prima bedrijf

Mijn bestelling heb ik binnen 2 dagen thuis bezorgd gekregen en het bestelde gietijzeren schaaltje voldoet prima voor mijn gebruiksdoel.

uitstekend

Zeer solide barkrukken eenvoudig en tijdloos geen poespas. Stipte levering aan de deur ze doen echt moeite om af te leveren! Fijne koop ervaring ,klasse , bedankt! Als ik meer nodig heb koop ik hier weer.

Fijn bedrijf, super service!

We waren op zoek naar een bepaalde mixer, nergens te krijgen behalve bij Heuvel Horeca. Snelle levering, vriendelijke mensen en het bleek een mega zwaar ding wat netjes mee binnen gezet werd. Wij zijn super tevreden dus!

goede service

snelle levering goede service ik kwam een boutje te kort andere dag geleverd

Snelle levering en uitstekende service

Een onderdeel van mijn heater moest vervangen worden. Snel gevonden op de site, voorraad en snelle levering. Inmiddels gemonteerd en we zitten er weer warmpjes bij.

supersnel geleverd

Goede communicatie en supersnel geleverd

Nooit meer!

Ik nog wachten voor die aflevering van een deel van mijn bestelling! Bijna een maand! Deze recensie zal ik ook op google en trustpilot plaatsen.

Helemaal goed

Altijd goed en volgens afspraak

Prima bedrijf!

Fijne en makkelijk te bedienen website. Snelle levering en prachtig product.

Erg laat ontvangen - adres was toen niet meer geldig

Ik was gebeld dat de suikerstrooiers wat later zouden komen, maar ze kwamen uiteindelijk meer dan een maand later dan aangegeven - en toen was ons verblijf op het oorspronkelijk opgegeven adres alweer afgerond. Dus... ik heb ze niet ontvangen, maar misschien kan ik ze nog ophalen daar - moet ik alleen even een uur besteden aan heen en weer rijden. Niet leuk.

Bestelling werd snel en correct uitgevoerd.

Goede en snelle service heb ik ervaren bij Heuvel Horeca.

Goede service!!

Had een stekedoosje besteld, kwam iets later dan verwacht,werd netjes gebeld hierover dat er wat vertraging was. Uiteindelijk toch op tijd gekomen. Hele goede service, kan het iedereen aanbevelen. Super bedankt! Groetjes Edith Baffoe

Prima kwaliteit

Gemakkelijk besteld, prima kwaliteit, snelle levering.

TOP

Ik heb een fijne ervaring met Heuvel Horeca. Nadat ik geen koffiekopjes meer kon bestellen omdat deze uit het assortiment was gehaald hebben ze een passende oplossing gezocht. Echt top!

Een heel goed product snelle levering netjes verpakt. Ik kan zeker iedereen aanbevelen

Goede service, correct geleverd!

Correct geïnformeerd, duidelijk en overzichtelijk, zeker een aanrader!