Pluspunten

Zelfs wanneer de website in onderhoud is perfect geholpen door de klantenservice en alsnog een bestelling kunnen doen. Heel blij mee en heel snel ontvangen!

Pluspunten

Mooi product, snel verstuurt, uitstekend verpakt en zelfs met een handgeschreven kaartje waarin (eigenaresse?) Anneke me vriendelijke bedankt voor mijn bestelling.

Pluspunten

Zeer snelle levering volgens afspraak. Mooi verpakt met zelfs een aardig briefje erbij.

Pluspunten

Erg leuk design!

Helaas braken allebei de schroeven af met monteren! Het rek is niet stevig tegen de muur te bevestigen wegens te kleine montage oppervlak.

Pluspunten

zelfs bij een kleine bestelling leuke attentie bijgevoegd. Aanrader

Pluspunten

Pluspunten

Snelle bezorging, mooie producten en leuk dat er een cadeautje met persoonlijk berichtje bij mijn bestelling zat.

Pluspunten

Snelle bezorging van je bestelde artikel(en) en ook leuk dat dit van een persoonlijk tintje en kleine attentie is voorzien.

Pluspunten

Product ziet er héél goed uit. Snelle levering en product was goed verpakt, de factuur netjes in een aparte envelop en leuke attentie! Kortom super tevreden! Kom zeker nog eens terug op uw site!

Helemaal geen!

Pluspunten

Leuke producten! Snelle levering, leuk ingepakt, en ontzettend leuk dat er een klein cadeautje extra bij zat! Hier ga ik vaker wat bestellen!

Pluspunten

Mooie website met leuke artikelen! De bestelling werd snel geleverd, prachtig verpakt met een persoonlijk berichtje en een verassing. Kortom, echt een aanrader!

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt. Bij levering een persoonlijk berichtje en klein cadeau.

Pluspunten

correcte levering, zeer goed verpakt !!! leuke attentie erbij handgeschreven bedankje voor de bestelling

Pluspunten

Vlot, goed verpakt, kaartje erbij met 'n presentje.

Pluspunten

Erg snel een heel leuk pakket ontvangen!

Pluspunten

Top! Snelle levering, leuk presentje. Perfecte eerste ervaring.

Pluspunten

Snelle reactie op mails, top service

Pluspunten

Hele goede en sneller service. Bij de levering zat een leuke verrassing, dat doet het altijd goed!

Pluspunten

Snelle levering en goede, persoonlijke service! Zeker een aanrader!

Pluspunten

Mooie website. Goede service. Duidelijke mailwisseling mbt status van de bestelling. Snelle levering

Pluspunten

Groot aanbod, gebruiksvriendelijke, mooie website, goede service en snelle levering

Pluspunten

Alles keurig verzorgd.

Assortiment vergroten.

Pluspunten

Eerste keer besteld en dat is prima bevallen. Snelle levering, keurig verpakt, dank voor het gratis note boekje. Altijd leuk een klein cadeautje!!

Pluspunten

Leuke webshop, snelle levering en voor het product wat wij hebben gekocht ook veruit de goedkoopste. verschilde maar liefst 60% met sommige andere! goed verpakt ook, met persoonlijk berichtje bij de levering... kopen we zeker nog in de toekomst.

Pluspunten

Wauw wat een feestje dit pakketje openmaken! Ik had geen reviews gelezen maar het klopt! Leuk zo'n persoonlijk kaartje, mooie huisstijl qua factuur en het allerleukste de kleine attentie die extra bij m'n bestellingbzat! Hulde!

Ik heb geen verbeterpunten! Ga zo door!