perfect

snel en correct

Prima.

Alles klopte en werkte na download en installatie..

Snel en Goed

Goede snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, scherpe prijs!

Scherpe prijs voor Office 365 Home. besteld en direct code ontvangen.Aanrader.

Binnen een paar geregeld

Kan er weinig aan toevoegen. Bestelling geplaatst, betaling gedaan en binnen een minuut een licentie code in mijn mailbox. Super!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel goede prijs en prima service

prima webshop gemakkelijk en prima prijs. jaarlijks heb ik ze nodig voor het verlengen van licenties en dit gaat altijd super soepel .

Geen problemen, dus prima

Kreeg wat ik gevraagd had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en eenvoudig hoeft niet duur te zijn.

Prima ervaring op snelle service snelle afhandeling met uiteindelijk een resultaat dat je op voorhand zou verwachten.

Prima ervaring

Geen nader toelichting

Zeer correct!

Gemakkelijk te bestellen tegen een schappelijke prijs. Eerlijke informatie en zeer snel reactie op eventuele hulpvragen.

Correct , gebruiksvriendelijk

Een vlotte verwerking van de bestelde producten

Heel positief

Erg eenvoudig en snel af te handelen

goede bestel-website

snelle levering; duidelijke installatie-instructie

Geen opmerkingen

Alles verlopen zoals het hoort enige wat ik nog zou kunnen bedenken is wat meer uitleg hoe de software volledig te installeren

Supergemakkelijke, goedkope verlenging van Office 365

Snel, goedkoop, duidelijk, veilig!

Redelikl

Tijdens telefonisch contact in juli 2018 onbeschoft te woord gestaan. Ondergetekende vroeg ietwat hulp bij verlenging van Office 365. Kreeg een grote mond van degene die ik hierover belde. Zelf gevraagd naar de reden van de grote mond. Gesprek werd plotsklaps afgebroken. Reden om niet aan te bevelen aan anderen. De Office 365 is goed te gebruiken. Nandu medewerker heeft nadien niet gebeld voor excuses of uitleg over situatie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Robert, Het is goed dat we elkaar even gesproken hebben gisteren. Het is vervelend dat je een dergelijk negatief gevoel hebt overgehouden aan het telefoongesprek vorig jaar. Dat is niet hoe wij normaal gesproken met onze klanten omgaan, en wij herkennen ons hier dan ook helemaal niet in. Omdat het een telefoongesprek van een jaar geleden betreft, is het voor ons niet te achterhalen wat er precies is gebeurd. We vinden het fijn om te zien dat je er desondanks voor hebt gekozen om dit jaar je verlenging weer bij ons te bestellen, dus hopelijk viel het toch enigszins mee. Vriendelijke groet, Nandu Software

Vanwege de prijs bestel ik de laatste 3 jaar bij NANDU Software.

Men is bij Nandu S. van goede wil, daar twijfel ik niet aan. Maar om Office 365 op een eenvoudige wijze te bestellen, is zoals ik het in mijn geval keer op keer min of meer ervaar, niet voor een ieder eenvoudig...… Het is al met al wel een ietwat onduidelijke situatie, met name in relatie tot Microsoft, de uiteindelijke leverancier. Als je aan Nandu S. betaald hebt, is het klaar denk je dan. Dat is niet helemaal zo. Ik heb, om de aankoop goed af te kunnen ronden en de ontvangen codes in te voeren, óndanks waarschuwingen van Nandu Software richting Microsoft, helaas contact met Microsoft moeten opnemen. Men moet, óók bij Nandu S. goed beseffen, dat verkopende partij, m.n. in mijn geval, met een digibeet te maken heeft, of te maken kan krijgen. Ben vast niet de enige en als ik uw bedrijf zou aanbevelen, dan is dat daarom tot nu toe puur op prijs. Zie beantwoording onderstaande vraag. Antwoord derhalve: "Ja, echter met een lichte twijfeling in de aanbevelingsboodschap aan degene die het betreft". Wellicht kunt u wat met bovenstaande. Succes!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Frans, Wat vervelend om te horen dat je zo veel moeite hebt gehad met de verlenging. Ik begrijp helaas niet zo goed wat er precies mis is gegaan, en ik kan hier ook geen correspondentie over terugvinden. Heb je hierover contact met ons gehad? In de email met je nieuwe licentie hebben we korte instructies meegestuurd, maar ook een link naar de uitgebreide handleiding, waar stap-voor-stap staat beschreven hoe je kunt verlengen, en dan zou het in een paar minuten gepiept moeten zijn. Heb je deze uitgebreide handleiding gezien? Ik begrijp dat het nu inmiddels gelukt is, maar wellicht heb je er volgend jaar iets aan! Vriendelijke groet, Nandu Software

Vlotte service en duidelijke aanwijzingen

Vlotte service en duidelijke aanwijzingen

Prima Service!

Via internet gevonden. Na een vriendelijk telefoontje van de eigenaar had ik al snel besloten hier voortaan mijn office 365 zaken te regelen.

Super service!

Goede ervaring met Nandu Software!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superprijs, binnen 2 minuten geregeld.

Ben inmiddels vaste klant, dus kreeg een paar week voor het verlopen van mijn office abonnement een heel voordelig aanbod toegestuurd. Naar wat ik verder online zag, was dit voor het derde jaar op rij de beste deal die ik kon krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top site en zeer goede prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk en snelle bestelling van office

Makkelijk, snel en goedkope manier om Office 365 te bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Waardeloze installatie, moet externe hulp hiervoor inschakelen

Krijgen het niet voor elkaar om bijvoorbeeld instellingen "Snelle gereedschappen aanpassen" vast te zetten. Elke keer bij opstarten zijn de aanpassingen weg. Ook krijgen we geen document rechtstreeks geopend maar moeten we telkens naar de map "wandelen" om het bestand in de geopende Adobe te kunnen openen. Veel geld voor iets wat niet naar behoren werkt. Graag hulp als dit kan.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Paul, Wat vervelend dat je moeite hebt met het gebruik van bepaalde onderdelen van je programma! Adobe Acrobat is een professioneel programma met erg veel mogelijkheden, het is dus helemaal niet gek dat je in het begin een beetje moeite hebt met bepaalde instellingen, je moet het programma even leren kennen. Heb je de verschillende bronnen al bekeken op https://helpx.adobe.com/support/acrobat.html ? Ik ben er van overtuigd dat je het snel onder knie krijgt! Vriendelijke groet, Hans-Peter

Snelle service, prima prijs

Snelle service, prima prijs. Prettig om tijdig geïnformeerd te worden over verlopen licentie en dan ook nog een kleine attentie in de vorm van een kortingscode voor terugkerende klant

Over Nandu Software

Filter op Taal