Heldere uitleg over verlengen microsoft licente

Jaarlijks verleng ik via Nandu mij office-licentie. Is goedkoper dan de licentie verlengen op de office-site. Nandu geeft heldere uitleg over de te nemen stappen.

Snelle en werkende afhandeling!

Verleng hier al jaren mijn office 365, uitleg is altijd prima! Bedankt weer!

Precies zoals besteld

Snel en precies zoals besteld.

Office weer verlengd.

Tja, Nandu blijft goed geprijsd en bij verlenging krijg je ook nog een kleine korting...

Perfecte site voor microsoft software en anti-virus software.

Top online winkel. Goedkope software en zeer goede service. Nooit problemen gehad. Reeds verschillende jaren klant.

Online besteld, binnen enkele seconden geregeld.

Top !

Zeer snelle reactie van klantenservice!

Goede communicatie, voordelige prijzen

Nadat bleek dat de code voor het anti-virus pakket die ik besteld had niet werkte, werd mij duidelijk en correct geantwoord waardoor deze niet werkt, mijn betaling werd ook vlot terugbetaald. Echter 2 dagen later, was het pakket wel terug beschikbaar, en kon ik mijn licentie terug verlengen.

Snel, correct en niet duur!

Kort en bondig maar meteen alles gezegd. Snel, correct en niet duur.

Snel en correct

Bestelling van microsoft licentie wordt altijd snel en correct afgewerkt.

Super makkelijk en voordelig!

Het bestellen van Office was super makkelijk en heel voordelig. Ik ben er heel erg blij mee.

Dik in orde

Snelle afhandeling

Supersnel

Binnen 1 minuut voordelig office verlengd

Perfecte service met zeer goede prijs!

Office 365 aangekocht voor 62.50 € (normaal 99,00 €). Deze aankoopcode ingevuld in mijn Microsoft account en inderdaad deze werkt perfect. Aanbevolen aan al mijn volgers en vrijwillegers.

Ben elk jaar weer blij met een mailtje en dan is de verlenging zo gepiept

Duidelijk en op tijd waarschuwen dat er verlengd moet worden

Geweldig, goedkoop en eenvoudig

Zeer voordelige aanbiedingen. Bestellen, leveren gaat vlekkeloos en snel. Belangrijk ook de nadruk op hoe te installeren én te voorkomen dat het in de toekomst veel duurder wordt.

100% Betrouwbaar

Ook voor senioren ++ zijn uw diensten te begrijpen en zeer eenvoudig toe te passen. Daarbij is prijsvriendelijkijkheid een aantrekkelijke bijkomstigheid

Alles top verlopen!

Vanaf de bestelling tot en met de installatie is alles feilloos verlopen.

Uitstekende communicatie, supersnelle levering en aantrekkelijke prijs!

Probleemloos verlengen.

Verlengen is eenvoudig zeker met heldere uitleg.

Mislukt

De activeren bij Microsoft mislukt en geeft daarna veel problemen. Ik heb het nu weer geprobeerd en weet nog niet of het gelukt is.

Beste Frans, We zijn enigszins verbaasd over uw beoordeling. U heeft op geen enkel moment contact met ons gezocht, dan weten wij niet wat er aan de hand is natuurlijk. Als u vragen of problemen kunt u uiteraard beter ons even mailen of bellen, in plaats van een beoordeling te schrijven. Na het ontvangen van uw beoordeling hebben wij nog geprobeerd contact met u op te nemen, maar we hebben niks meer van u gehoord. Wij hebben dus nog niet gehoord wat het probleem is en of het inmiddels opgelost is. We hopen uietraard dat het goedgekomen is! Groet, Nandu Software

prettige shop voor software

Een jaar geleden hier office 365 family aangeschaft tegen een lagere prijs dan bij Microsoft. Daarbij goede info / ondersteuning over activatie. Nu een jaar later netjes op tijd een herinnering dat de licentie bijna verloopt. Hierbij ook weer goede info over hoe te verlengen bij Microsoft (zonder de automatische verlenging van Microsoft te activeren.)

Heel tevreden met de snelle en vakkundige support!

Snel bereikbaar, snapte snel mijn probleem en heeft me heel kundig naar de oplossing gebracht! Dik tevreden!

Prima product!

Snelle en prima levering. Alleen zou de installatieinstructie voor bestaande gebruikers wel weer eens geupdated mogen worden.

wederom een scherpe prijs van Nandu en een prima bestelproces

Nandu Software biedt standaard software beduidend goedkoper aan dan de partijen die de software ontwikkelen en zelf ook verkopen. Dat gecombineerd met een eenvoudig bestelproces en je hebt te maken met een partner i.p.v. een software leverancier / software winkel.