Eenvoudig te bestellen

Bestelling ging zeer gemakkelijk en installatie van software verliep ook naar wens. Klein nadeel (maar hoeft geen probleem te zijn) is dat telefonisch contact na 13:00 niet mogelijk is. Mijn cijfer voor deze website 9,5

excellent price, super fast service

Naadloze ervaring, zoals ieder jaar :)

Koop al jaren hier ieder mijn office 365 licentie voor mn gezin

goed!

Goed en snel.

zeer snel en effective

product besteld, 5 minuten later geïnstalleerd en klaar voor nog een jaar en een mooie besparing op de price.

Tóp!

Een heel goede website, geweldig goede instructies bij de bestelling en een jaarlijkse herinnering om te verlengen. Daarnaast is het prijsniveau óók nog eens voordelig.

Goede uitleg, hierdoor makkelijk te installeren.

Gemakkelijk en correct

Makkelijke installatie plus direct doorsturen na betaling van de Licentie . Werkt naar behoren

Simpele bestelling, duidelijke informatie over activatie, aantrekkelijke prijs.

……

Tijdige melding tbv verlenging abonnement. Geen gedoe, maar gewoon recht toe, recht aan zonder poespas. Duidelijke beschrijving hoe het abonnement te verlengen en waar rekening mee te houden.

Goede omschrijving

Makkelijk te installeren nu al 3e jaar prima

snel antwoord op vragen, duidelijke website

snel antwoord op vragen, duidelijke website

‘t Kostte mij wat moeite om de plek waar de code ingevuld moest worden te vinden.

Zie hierboven.

Prima geregeld

Snel en makkelijk

Direct leverbaar voor de meest gunstige prijs

Prettig

Mooi goedkoper alternatief voor aanschaffen software. Snel, aquraat en prettige aanschaf en verlening abonnement.

correct registreren van een nieuwe licentiecode

Op een zaterdag had ik een licentie voor nog een jaar gekocht voor Microsoft 365 Family en had de nieuwe licentiecode ingevoerd in het Microsoft-account van de hoofdgebruiker, maar twee dagen later, toen onze vorige licentie afliep, ontving ik berichten van gezinsleden dat hun Microsoft-apps onbruikbaar waren. Ik emailde Nandu Software (jammer dat hun telefonische hulplijn slechts tot 13.00 uur bereikbaar is ;-) waarin ik het probleem beschreef en kreeg slechts negentien minuten later een behulpzaam antwoord. Het bleek dat ik toch geen gebruik had gemaakt van de nieuwe licentiecode. Nadat ik opnieuw had ingelogd op het Microsoft-account van de hoofdgebruiker, heb ik de licentiecode opnieuw ingevoerd, maar daarna heb ik, denk ik en neem aan, een of meer stappen doorlopen om te bevestigen of zoiets, stappen die ik mogelijk niet heb voltooid bij mijn eerste poging om de nieuwe licentiecode in te voeren. Nandu-software, kan misschien het de moeite waard vinden om zijn overigens goede beschrijving van wat moet gedaan worden, uit te breiden met alle stappen die moet genomen worden om te slagen in het correct registreren van een nieuwe licentiecode.

Betrouwbaar en goede klantenservice

Ze reageren snel en leveren netjes!

Scherpe prijs, snel, handig, duidelijk en korte handleiding voor installatie.

Ik koop hier al jaren mij office licentie. Het is een scherpe prijs en na aankoop wordt stap voor stap uitgelegd hoe het op de computer te installeren.

zeer goed

ik ben heel tevreden over uw service

Snel geregeld, goede prijs!

Ook krijg je op tijd een mail dat je abonnement bijna afloopt

Prima geregeld

Makkelijk om te verlengen

makkelijk en vlot

Met de prima handleiding heb ik vlot en gemakkelijk mijn abonnement op office 365 kunnen verlengen.

Al jaren tevreden klant

Elk jaar bestel ik weer een licentie, Nandu is scherp met zijn prijs en super snel met leveren.

Laan van Soestbergen 3B

3582SP Utrecht