correct registreren van een nieuwe licentiecode

Op een zaterdag had ik een licentie voor nog een jaar gekocht voor Microsoft 365 Family en had de nieuwe licentiecode ingevoerd in het Microsoft-account van de hoofdgebruiker, maar twee dagen later, toen onze vorige licentie afliep, ontving ik berichten van gezinsleden dat hun Microsoft-apps onbruikbaar waren. Ik emailde Nandu Software (jammer dat hun telefonische hulplijn slechts tot 13.00 uur bereikbaar is ;-) waarin ik het probleem beschreef en kreeg slechts negentien minuten later een behulpzaam antwoord. Het bleek dat ik toch geen gebruik had gemaakt van de nieuwe licentiecode. Nadat ik opnieuw had ingelogd op het Microsoft-account van de hoofdgebruiker, heb ik de licentiecode opnieuw ingevoerd, maar daarna heb ik, denk ik en neem aan, een of meer stappen doorlopen om te bevestigen of zoiets, stappen die ik mogelijk niet heb voltooid bij mijn eerste poging om de nieuwe licentiecode in te voeren. Nandu-software, kan misschien het de moeite waard vinden om zijn overigens goede beschrijving van wat moet gedaan worden, uit te breiden met alle stappen die moet genomen worden om te slagen in het correct registreren van een nieuwe licentiecode.

Betrouwbaar en goede klantenservice

Ze reageren snel en leveren netjes!

Scherpe prijs, snel, handig, duidelijk en korte handleiding voor installatie.

Ik koop hier al jaren mij office licentie. Het is een scherpe prijs en na aankoop wordt stap voor stap uitgelegd hoe het op de computer te installeren.

zeer goed

ik ben heel tevreden over uw service

Snel geregeld, goede prijs!

Ook krijg je op tijd een mail dat je abonnement bijna afloopt

Prima geregeld

Makkelijk om te verlengen

makkelijk en vlot

Met de prima handleiding heb ik vlot en gemakkelijk mijn abonnement op office 365 kunnen verlengen.

Al jaren tevreden klant

Elk jaar bestel ik weer een licentie, Nandu is scherp met zijn prijs en super snel met leveren.

Goedkoper

Vlot

Duidelijk , makkelijk te installeren

Was in eerste een beetje angstig om dit online te bestellen Maar het liep verder prima

prima service

nandu levert een zelfde license als microsoft maar dan goedkoper. Helaas was het vorig jaar nog goedkoper dan nu, dat is jammer. Verder is er geen enkel verschil met microsoft. Mochten de prijzen gunstig blijven dan volgend jaar weer.

Software voor een goede prijs

Ik ben nandu software via zoeken op internet tegengekomen De site is makkelijk, het bestellen en betalen verloopt eenvoudig. De licentie verwerken in Microsoft wordt goed ondersteund middels handleidingen.

Gewoon perfect!

Betrouwbaar en goede instructies voor nieuwe sofware installatie of verlenging!

Vlotte afhandeling en duidelijk omschreven hoe te registreren

Weet ik nog niet , vorige week voor het eerst bij Nandu

De eerste keer gebruik gemaakt van Nandu . Ging vrij eenvoudig , als dit goed bevalt ga ik nog vaker gebruik maken van Nandu.

Prima prijs

De service zou nog beter worden als het niet zo gecompliceerd zou zijn om een jaarlijks abonnement te verlengen.

Prima product geleverd met goede begeleidende info.

De toelichting op het product is prima.

Duidelijke uitleg en goede digitale instructies, waardoor installatie van de software een fluitje van een cent is

Professioneel!

Alles klopt en voldoende aangeboden steun

Prima.

Prima.

Snel betrouwbaar adres.

Prima geregeld.

Toch nog omslachtig,maar redelijk vlotte verlenging

Omslachtig maar de verlenging ging vlot

Alleen u moet de aanwijzingen in uw mail vervangen omdat de site van Microsoft is aangepast

Eenvoudige verlenging

Helaas klopt de handleiding voor de verlenging niet meer met Office 365

Legaal met software, goedkoper dan Microsoft.

Leve Nandu, mijn jarenlange software leverancier. De prijzen stijgen in ieders leven, Nandu zorgt voor voor een betaalbaar/goedkoop product.