Proactief

Fijn dat er een tijdige reminder wordt verstuurd. Prijsstelling is ook prima.

Snel hulp bij vragen

Inloggen bij Trimble om mijn abonnement te verlengen werkte niet helemaal naar behoren, vervolgens ben ik snel geholpen door Nandu. Fijn dat ik hier geen omkijken naar had.

snelle levering.

Prima bedrijf

Prima bedrijf

Zeer snel geregeld

Op tijd een reminder voor verlenging

Snel en efficient

Mijn O365 Family abo snel en efficient kunnen verlengen.

Zonder zorgen bestellen. Heerlijk.

Wat fijn om te krijgen wat je vraagt en om er probleemloos mee aan de slag te kunnen.

Makkelijk en voordelig!

Nandu: ik heb dit jaar geen herinneringsmail van julie gehad. Misschien een idee om voor een nog voordeliger tarief ook een meerjarig abonnement aan te bieden ?

Gemakkelijk & Goedkoop

Gemakkelijk om te bestellen. Herinnering voor de vervaldatum. Goedkoper als elders.

Prima software Bidefender Total Security voor degelijke prijs

nvt

nvt

Prima Service

Prima service met gelijkwaardige, maar goedkopere software!

Levertijd in 1 seconde, vinden we top

Geen opmerkingen, geen problemen ideale partner voor licenties.

No nonsense en relatief goede prijs

De afloopdatum van licenties wordt op tojd gecommuniceerd. Verlenging is met een paar muisklikken geregeld.

Supervlotte dienstverlening

Zo makkelijk bestellen en zo snel de keys ontvangen aan super democratische prijzen !!! Ik hoef nu niet langer meer te wachten op post zendingen om mijn klanten verder te helpen ;-)

Betrouwbaar en snel leveren

Vele jaren software besteld en alles verliep prima.

zoals beloofd snel, betrouwbaar, en goed geprijsd.

Bestel hier al jaren mijn software keys voor een spotprijs, snelle service software keys binnen enkele sec na betaling in de mail.

Bestellen en downloaden gaat supersnel

Bestellen is heel makkelijk, downloaden en installeren wordt goed uitgelegd.

eenvoudig licentie jaarlijks verlengen

Betaalbare msft licenties. Stuk goedkoper dan automatische betaling via msft zelf

Vlot en goed bestelproces!

Doet wat ik wil: snel leveren

Jaarlijks koop ik een Office 365 Family bij Nandu Software. Tot op de dag van vandaag heb ik er geen problemen mee: ik koop een licentie en 20 seconden later heb ik hem binnen.

Snel, betrouwbaar en goedkoop!

Ik koop hier al jaren mijn jaarlijkse Office 365 licentie, en naar volle tevredenheid. Uitstekende handleiding helpt je stap voor stap door het proces heen.

PRIMA service en bijbehorende tips!!

Prima service over contractverlenging en bijkomende tips die zorgen dat je niet alsnog vervelend verrast door wordt met een duur jaar abonnement van Microsoft 365.