Prima prijs, supersnelle afhandeling!

Al de tweede keer dat in bij Nandu koop, is een echte aanrader! Prijs is aantrekkelijk en bestelproces zonder problemen.

Werkt goed

Ik krijg jaarlijks te horen wanneer mijn Office licentie verloopt en krijgt 2,50 euro korting voor het volgenden jaar. Paar keer klikken en ik heb de de licentiecode voor het nieuwe jaar. Werkt super makkelijk!

Bedankt voor de herinnering

Ik kreeg een nette melding per mail dat een abonnement ging eindigen met tekst en uitleg. De bestelling was dan ook vlug geregeld. Tot volgend jaar! :-)

Bestellen ging het makkelijk. Snelle levering. Ideaal bedrijf

Kaspersky Internet Security 1 apparaat

Ik zocht een versie voor 1 apparaat en vond die bij Nandu. En nog goedkoop ook!

Ik bestel er al jaren mijn Office 365 updates

Ik bestel er al jaren mijn Office 365 updates. Gauw 20 euro onder de advies verkoopprijs.

Keurig netjes

Snelle levering, lage prijzen

Zoals reeds sinds jaren: een supersnelle levering en onklopbare prijzen.

Snelle service. Goedkope licenties!

Snelle service. Goedkope licenties! Erg behulpzaam via mail.

Bestellen via de site gaat prima. Goed dat er nu ook een beschrijving is om de licentie in te voeren. Dat maakt het wel even wat duidelijker.

Probleemloze installatie Microsoft 365

Op de markt is er nogal wat verwarring over het product Microsoft 365 dat niet zo lang geleden Office 365 heette. Dit programma voor Mac, eigenlijk alleen de codes voor activering, installeerde erg makkelijk met duidelijke instructies van Nandu. Prima prijs ook.

Snel en eenvoudig

Snel geregeld en eenvoudig te bestellen

Goede ervaring en goede prijs

Goede ervaring en goede prijs

Ze zijn bij de les!

Het is natuurlijk commercieel handelen. Maar Nandu doet dat netjes. Ik heb eerder online een Office (Microsoft) 365 licentie gekocht. Financieel aantrekkelijker dan bij de abonnementsvorm van Microsoft zelf, die als je niet uitkijkt je van jaar tot jaar automatisch te grazen neemt. Nandu houdt evenwel goed bij met wie zij eerder zaken heeft gedaan en mailt tijdig een expiratiedatum van een programma. Dat deed zij nu ook weer. Ging simpel. Aanvaardbare prijs on line betalen en een paar knopjes indrukken (uitstekende begeleiding als je daar behoefte aan hebt) en je bent weer voor een jaar klaar.

Tot nu toe zeer tevreden.

Voor nu net nieuw. In het verleden bij de opdrachtgever die dit programma gebruikte, waarbij ik het gebruik hiervan zeer ben aan waarderen. Van daar ook deze aanschaf.

Goedkoop, snel, correct!

Snel, correcte afwikkeling en goedkoop!

Prima Service

Snelle reactie op e-mail en duidelijke uitleg.

Juiste prijs, snelle service

Juiste prijs, snelle service

betaalbaar

gewoon goed, betaalbaarder dan via andere sites

Werkt prima geen problemen

Ga het ook aan anderen melden

Microsoft Office werkt prima

Ik ben zeer positief over de Nandu Software. Goede kwaliteit voor een bescheiden prijs. Alles werkt perfect.

Aankoop software binnen enkel seconden

Makkelijk bestellen. Onmiddelijke levering online. Goedkoper dan Microsoft.

Zeer snelle levering en heel goede support en handleiding.

Heel goede ervaring.

Goede en duidelijke site en snelle afhandeling!!!

niets op aan te merken

Volledig online te regelen, snel en duidelijk