Top !

altijd super snel geleverd en voor een leuke prijs !

Makkelijke bestelprocedure, goede prijs

Makkelijke bestelprocedure, goede prijs

Naadloze aankoop

Ik heb voor het vierde jaar verlengd via Nandu. In mijn geval gaat het elke keer om een verlenging van de Microsoft 365 Family licentie. De prijs is goed en de ondersteuning nog beter. Vooral de handleidingen zijn echt praktisch. Die kan je natuurlijk ook inkijken en vervolgens ergens anders een paar euro besparen, maar ik weet uit ervaring dat bij hobbels in het bestelproces, de klantenservice ook snel reageert en kundig is. Voor mij eigenlijk niet meer anders zolang ik de keus heb!

Uitstekend!

Veel voordeliger dan een Microsoft Office licentie via Microsoft + altijd extra korting bij verlenging. Top!

Snelle bestelling, elk jaar korting

Mijn 365 family neem ik nu al meerdere jaren af bij nandu, buiten de scherpe prijzen ook elk jaar weer extra korting met verlengen abonnement. Ook netjes elk jaar een mail met daarin de melding dat binnenkort weer verleng moet worden, zo word het nooit vergeten

prima en snel geleverd

Bestel al jaren voordelig Office 365, na baetling wordt de code direct gemaild. Super!!!

Superrrrrrr

Super informatief en goede prijs

zeer goed.

al een aantal jaren prima ervaring met Nandu Software!

No problem, easy tot do

Easy tot proces

Goede service en prijs

AL een aantal jaren neem ik hier mijn abonnement af. Het is een bedrijf wat op tijd en voor een goede prijs een nieuw product aanbiedt

Snel, goedkoop, wat wil een mens nog meer

Alles staat reeds in de titel

Snel gekocht en snel ingevoerd in Microsoft 365 account

Grbruik dit al jaren. Niet te duur en snel ingevoerd. Alleen deze keer iets te snel ingevoerd, het was niet mijn goede hotmail account. Dus nu betaald voor het verkeerde account. Helaas.

Alles altijd goed geregeld

Gewoon top

Super snel.

Gemakkelijk te bestellen en installeren zeer tevreden.

Snel en prijsvriendelijk

Afgelopen jaren steeds via Nandu Office 365 verlengd, omdat het toch aanzienlijk in prijs scheelt. Je hebt meteen na bestelling een licentiecode en deze werkt ook altijd.

Uitmuntend

herhaalde malen goed

snel en eenvoudig

Een gemakkelijk toegangbare site met duidelijke informatie

Ik had een Officepakket nodig. Het bestellen was zo gebeurd. En voor het installeren was een stap voor stap handleiding aanwezig, waarmee het vrijwel niet kan misgaan.

Prima site

Werkt prima

mooie prijs voor de software

makkelijk om te installeren

Snelle en fijne koopproces

Goede prijs, handige notificatie met korting

Duidelijk en makkelijk

Heel goed!

Werkt grandioos.

Zeer gemakkelijk om te downloaden. Office 365 werkt prima.

Uitstekende prijs en service

Ik ben geheel tevreden over de kwaliteit, prijs, service en reactietijd.

Een goede prijs en onmiddellijk antwoord op mijn vraag. Wat kan dan nog beter?