Uitstekende prijs en service

Ik ben geheel tevreden over de kwaliteit, prijs, service en reactietijd.

Een goede prijs en onmiddellijk antwoord op mijn vraag. Wat kan dan nog beter?

Goedkoper officiële programma’s

Waarom de volle mep betalen? Prima service en snelle betrouwbare levering softwarw

Aanrader!

De uitleg bij het installeren is duidelijk en ieder jaar ontvang je een herinnering om een nieuw abonnement af te sluiten.

Prima Product voor scherpe prijzen!

Prima product voor scherpe prijzen

Super snelle en betrouwbare ervaring

Snelle levering van office licentie keys. Geen probleem, makkelijk en betrouwbaar.. voor veel minder geld dan bij Microsoft zelf. Maak hier al jaren gebruik van.

snelle levering en goedkoper dan elders

Uitstekend bedrijf!

Ik heb al jaren hele goede ervaringen met Nandu. Veel goedkoper en alles makkelijk en snel te regelen! Top!

Installeert automatisch, zonder omkijken

Licentie is en geen sjoemel software. Installatie ging goed, zonder onderbreking.

Zeer competitieve prijzen

Uitgebreid aanbod, snelle levering, zeer competitieve prijzen, uitstekende service

Makkelijk om te bestellen , snel binnen, goede handleiding, meer mogelijkheden dan verwacht.

Vlotte afhandeling.

Concurrentiële prijs.

Werkt prima

Snel geinstalleerd

Een aanrader

Echt een aanrader om bv. office 365 aan te schaffen. Aankoop gaat gemakkelijk, prijs is erg goed en men geeft goede tips en handleidingen voor de installatie. Als je aan verlenging toe bent krijg je een keurig herinneringsmail. Kortom ik ben er erg tevreden over

Goede prijs

Al meerdere jaren bestel ik nu al bij Nandu. Als trouwe klant krijg je korting en de prijs is al ontzettend goed. Gewoon stap voor stap de handleiding volgen en alles werkt perfect.

Goede website en goede prijzen.

Snelle levering per mail van m'n bestelling, besteld en minuut later de codes per email binnen. Bestel hier al jaren en nog steeds naar tevredenheid.

Elk jaar weer perfecte dienstverlening

Nandu doet het gewoon goed

Het is even puzzelen maar werkt dan goed

Ik zou graag beter zien of de mensen die in mijn familie Office pakket ook goed zijn verlengd

Beste Leida, Heb je onze uitgebreide handleiding erbij gepakt? Daar staat namelijk: "Office 365 Home is een abonnement voor meerdere gebruikers. Één gebruiker is de beheerder. U voert de licentiecode éénmaal in in het Office-account van de beheerder, daarmee is het abonnement verlengd voor álle gebruikers". Vriendelijke groet, Nandu Software

Nog weinig in verband met eventjes minder gebruik

Doordat ik in deze periode meer op de camping vertoef gebruik ik de lap tob minder.

Software en Site zijn goed

Als gewezen ICT Technicus vind ik persoonlijk uw site goed, maar de installatie is voor """leken""" soms te moeilijk. Ondanks uw verwijzingen en uitleg Probeer, als raad geef ik dit ...eenvoudiger te maken door met filmpjes te werken of een verwijzing naar een link

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze handleidingen zijn juist uitstekend geschikt voor leken. Wij krijgen erg veel bedankjes van klanten die zichzelf digibeet noemen, en van 80- en 90-plussers, zij zeggen allemaal erg blij te zijn met onze heldere uitleg. Filmpjes zijn erg onhandig omdat die vanzelf doorlopen, een geschreven handleiding kan iedereen in zijn/haar eigen tempo doorlezen. Vriendelijke groet, Nandu Software

Virusscanner binnen 3 minuten verlengd

Supersnel en de goedkoopste op de markt. Al een aantal jaren mijn licenties hier verlengd voor zowel Office als virusscanner.

Snel en makkelijk te regelen!

Een oudig en snel geregeld tegen een concurrerende prijs!

Goed en klantvriendelijk

Keurige uitleg. Herinnering aan datum abonnement. Simpel te verwerken met code.

Adequate levering

Zeer tevreden over de levering van het product en duidelijke handleiding.

Hoogte Kadijk 43545 1018BE Amsterdam

(31) 085-4019217