goed meegedacht, prima service

goede producten, goede service

Goed en snelle levering!

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

Goede service en producten

Persoonlijk en op maat advies gehad n naar tevredenheid producten ontvangen

super!

Zeer snelle levering, goede prijs en kwaliteit. Top!

Snelle service, goed product

Mooie kwalitatieve producten, snel geleverd.

Snelle levering. Perfect

Super goed geinformeerd! Goede opvolging.

Top! Ze zijn ook perfect telefonisch bereikbaar.

Fantastisch!

Ik heb zelden een bedrijf zo ver zien gaan in klantenservice! Toen bleek dat er bij Post NL een achterstand was bood men aan om zelf de bestelde goederen (het ging zelfs niet over een groot bedrag) naar mij te brengen.

Prima levering

Makkelijk bestellen- makkelijk betalen en dan een snelle en goede levering.

perfecte service

zeer voordelig, snelle levering, top communicatie

Goed bedrijf en snelle levering

Goede levering en snel

Snel geleverd goede kwaliteit

makkelijke te bestellen, snelle reactie van klantenservice, snelle levering.

Beste, Bedankt voor dit fijne bericht! Het is erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Displaysenzo.nl

Dikke tien

Beste, Wat een mooi cijfer, bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Displayenzo.nl

Vertrouw de beoordelingen niet

Zaterdag iets besteld, gewoon producten die op voorraad zijn dus dan mag je er van uit gaan dat die maandag wel worden verzonden. Nou, niet dus. Dinsdag komt, wederom niets. Contact krijgen per mail of chat is onmogelijk, er wordt niet gereageerd of op gestuurde mails in gegaan. Tot op heden staat de order met ‘op voorraad’ nog altijd ‘in verwerking’. Kortom; haal je producten voor een iets hogere prijs gewoon bij iemand anders. Iemand die wel levert en hulp biedt bij problemen. Waardeloos dit. Ik wacht nog één dag en dan wil ik m’n geld terug.

Beste, Op onze website geven we aan dat we 2-3 dagen verzend / levertijd aanhouden. We zijn in het weekend gesloten, orders die tijdens het weekend geplaatst worden kunnen daarom pas maandag opgepakt worden. We proberen tijdig op al onze berichten te reageren, soms lukt dit echter niet binnen enkele uren. Het bedrag is ondertussen gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Sneller service en mooi materiaal

Snelle verzending betaalbaar en mooi materiaal.

Product volgens afspraak geleverd.

Het besteld product voldoet en is op tijd geleverd.

Mooie display's

Mooie display's en werden zeer goed verpakt geleverd.

Makkelijk te bestellen en een snelle, goede service

TOP.

Vandaag besteld en goed een dag later al in huis, geweldig en een mooi product. Ik had mijn Kubus nodig voor een klant in Parijs om een door mij gemaakt beeldje in ten toon te stellen, Ik vond het alleen jammer dat hij niet direct naar Parijs gestuurd kon worden, want mijn klant wilde daar wel extra voor betalen, nu moet hij helaas 2x op de post.

Levering prima en snel!

Het bestellen en de levering is eenvoudig. De levering verliep prima! Ook vragen n.a.v. accessoires werden snel beantwoord en zelfs van alternatieven voorzien waar nodig! Topservice :)

Beter dan verwacht!

Mijn bestelde plexiglas kubus kwam keurig verpakt, op de juiste dag binnen. En hij was nog mooier als ik had verwacht, waardoor de Lego gitaar nu helemaal een pronkstuk is!

beschadigde display s

op mijn verzonden foto van het beschadigde produkt ontving ik de opmerking dat er nog beschermingstape op zou zitten nou dat was dus niet het geval kreeg er zelfs foto s bij hoe te verwijderen

Beste Anja, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Dit was uiteraard niet de bedoeling. We vragen altijd om een foto van de beschadiging omdat er vaak nog beschermende folie op de houder zit. Wanneer deze verwijderd wordt, zijn de krassen 9 van de 10 keer ook opgelost. Omdat de beschermende folie in allerlei kleuren en ook in heldere of doffe varianten kan voorkomen, valt het soms niet op dat deze nog verwijderd moet worden. De foto's waren bedoelt om aan te geven hoe helder een folie soms kan zijn. Uiteraard kijken we graag met u mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Snel en zorgvuldig

Mijn bestelling is zorgvuldig en goed beschermd verpakt en snel bezorgd.

Hartelijk dank voor de goede service. Heel tevreden.

Heel tevreden

Bedrijfsgegevens

Vierlinghweg 36

4612 PN Bergen op zoom

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.