Prima service en persoonlijk contact!

Levering volgens afspraak! Bij omruiling product zelf langs gebracht omdat het haast had! Top!

Prima webshop, goede prijzen en snelle verzending

Producten zijn gemakkelijk te bestellen, daarna gemakkelijk af te rekenen en de spullen zijn snel binnen.

Tevreden klant

Mooie displays, snelle levering en goed verpakt!

Beste, Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Zeer Goed

De bestelde producten waren mooi, snel geleverd en zien er kwalitatief goed uit.

Beste, Bedankt voor de ontzettend positieve review, erg fijn om terug te lezen! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

tevreden over een correcte service en goede communicatie en eerlijke prijs voor een goed productu

ik kreeg vlot antwoord op mijn vragen supersnelle levering goed product interessante prijs

Beste, Bedankt voor de fijne review, we denken graag met u mee en het is dan ook leuk om terug te lezen dat dit goed verlopen is! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Telefonisch goed bereikbaar en producten konden zelfde dag worden verzonden en goede kwaliteit

Ik had de producten snel nodig en belde om te vragen of mijn pakket vandaag nog kon worden verstuurd. Dat kon en ik kreeg een track&trace code. De volgende dag al keurig verpakt thuis bezorgd. Goede kwaliteit A4 standaarden.

Nette en snelle service!

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering.

Product prima, eigenaar een botte boer

Ik had twee kleine L-standaarden besteld via de site. Vervolgens had ik helaas geen factuur in de mail ontvangen (spam etc. gecheckt). Ik belde dus even naar het bedrijf op waarnaar volgens mijn vermoeden de eigenaar opnam. Een man beantwoordde mijn vraag over de missende factuur met ‘ja die heb je toch in je mail gehad’ Naar wederom uitleggen dat ik deze niet in ontvangst heb mogen nemen en om een nieuwe vroeg was het antwoord ‘ja dat ga ik niet doen hoor, ik verbind je door met mijn collega’ Vervolgens ben ik heel vriendelijk geholpen door een vrouwelijke collega van hem. Kerel, als je dit leest. Kijk eens in de spiegel en gedraag je niet als een kleine baby. Ik heb ook een bedrijf en ik weet hoe. belangrijk klantencontact is. De groeten

Beste, Wat ontzettend vervelend om te horen dat u deze ervaring met een van onze collega's heeft gehad. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen, het is dan ook erg jammer dat het op deze manier is overgekomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Prettige ervaring

Heel prettig om met Siebren dit snel en goed geregeld te hebben, niks anders dan lof!

Snelle levering en netjes verpakt

Volgende keer bestel ik hier weer.

Teleurgesteld

Pakket werd keurig op tijd bestelt. Door omstandigheden was ik niet in de gelegenheid het pakket direct te openen en te controleren. Helaas bleek de inhoud beschadigd/kapot te zijn. De wijze waarop de display was verpakt is erg kwetsbaar gebleken. Ik ben te laat met reclameren, maar wilde graag terugkoppelen dat het verzenden van deze producten meer aandacht verdiend. Er zijn foto's beschikbaar, indien gewenst. Het bestelde product is onbruikbaar geworden.

Beste, Bedankt voor de terugkoppeling. We vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent. Maar zoals u al aangeeft kunnen wij u helaas niet meer helpen. Uw bestelling werd namelijk al op 31 maart 2022 bij u geleverd. We zijn nu op het moment van schrijven ruim 5 maanden verder. Uit coulance willen wij u 25% korting aanbieden op de volgende bestelling. Wekelijks verzenden wij tientallen kubussen in de daarvoor opmaat gemaakte dozen voorzien van beschermende folie en beschermende hoekstukken. In 99% van de gevallen gaat dit goed. Zoals je aangeeft het is een kwetsbaar product waar bij de post niet altijd even zorgvuldig mee wordt omgegaan. het kan dus gebeuren dat er iets beschadigd raakt tijdens transport. Na een tijdige schademelding leveren wij dan een nieuw exemplaar. Stuurt u ons even een mailtje zodat wij u de kortingscode kunnen geven. U kunt ons dan ook gelijk de foto's sturen. Met vriendelijke groet, Displaysenzo.nl

Alles top, snelle levering

Goede service , netjes verpakt en verzonden.

Sneller dan verwacht!

Hele snelle levering ook al stond er 1 week levering. Kwaliteit is goed maar de zwarte plaat bij de acryl kubus was niet wat ik had verwacht.

Beste, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit en levertijd! Indien artikelen niet aansluiten bij uw verwachtingen dan mag u dit aan ons melden binnen 14 dagen na ontvangt. Zo kan er bijvoorbeeld een deel van de bestelling retour gestuurd worden wanneer dit gemeld wordt. Voor vragen of opmerkingen kunt u ons altijd een mail sturen via info@displaysenzo.nl of bereiken op Tel: 0164 258915. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Product voldoet aan alle eisen

Netjes verpakt bezorgd. Product voldoet aan alle eisen!

Pakket netjes verpakt. Product is van zeer mooie kwaliteit. Erg tevreden.

Pakket is netjes verpakt en netjes afgeleverd. Product is van zeer mooi kwaliteit. Wij zijn dus erg tevreden en gaan zeker weer wat bestellen bij dit bedrijf.

Uitstekend geregeld

Na mijn bestelling is het heel snel gegaan met de levering, uitstekend gedaan, bedankt daarvoor

Zeer positief

Snel en correct geleverd

geen slecht woord op aan te merken, integendeel!

Beide bestellingen die ik in korte tijd deed zijn keurig afgehandeld, snel en accuraat. Super ingepakt, met vulmateriaal om alles goed te beschermen, met name de displays die toch wel gevoelig zijn voor beschadigingen, deze kwamen in perfecte staat aan. Van het moment van bestellen wordt je op de hoogte gehouden via mail over de status van je bestelling. Ik hou er van. Zeker een bedrijf waar ik vaker ga bestellen!

Beste, Bedankt voor de ontzettend positieve feedback! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Volgens verwachting

Goede prijs-kwaliteit-verhouding en snel geleverd.

Beste, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

prima service

Een prima shop. duidelijk en overzichtelijk. Prima kwaliteit en goede service. Een aanrader !

Beste, Bedankt voor de ontzettend positieve review! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Vlug en goed

Genoeg keus,vlug geleverd, en goede kwaliteit

Beste, Wat fijn om zo'n positieve review te mogen ontvangen, bedankt! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Zeer vlug geleverd

Beste, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Goede producten snel geleverd

Ik heb meerdere verschillende producten besteld, ze zijn allemaal van goede kwaliteit, ik vind het alleen jammer dat de website geen mogelijkheid biedt om producten te zoeken die bij elkaar passen (dezelfde kleur transparante kunststof bijvoorbeeld).

Beste, Bedankt voor de feedback! We gaan kijken of we hier een zoekfunctie voor kunnen toevoegen zodat het bestelproces vlotter kan verlopen. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Nette en snelle levering, mooie displays

Ik zou de displays in eerste instantie zelf ophalen. Toen dat toch niet in mijn agenda paste werden de displays alsnog de volgende dag nabezorgd. Netjes te woord gestaan en snel gehandeld. Displays zijn keurig verpakt geleverd.

Beste, Bedankt voor de ontzettend positieve review, we vinden het erg leuk om te horen dat u zo tevreden bent ! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips