Klasse

Prima service. Snelle reactie. Vlotte levering.

vlotte en snelle levering van produkt.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, was alleen onduidelijk wanneer het binnen zou komen. Uiteindelijk zijn ze op tijd geleverd. De houders zijn van goede kwaliteit, ze blijven staan bij wind op de markt.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering!

Uitstekend bedrijf met kwalitatief goede producten

goed en correct

goed en correct

snel en effectief.

specifieke vraag uitgezet. direct een passend antwoord. snelle levering en prima kwaliteit van product

goede service

Goede ondersteuning via Email en telefoon. Na bestelling via de website snelle levering.

Prima geregeld

Ik had niet een hele grote bestelling, maar alles is snel en correct geleverd.

Alles netjes geleverd zoals ik gevraagd had

Alles netjes geleverd zoals ik gevraagd had

Goede info, snelle levering

Alles was vindbaar, en makkelijk te bestellen.

goede ervaring

zeer goede opvolging van de bestelling

Aangename ervaring

Wanneer de levering op zich liet wachten, heb ik contact opgenomen. Ze hebben mij uiterst vriendelijk te woord gestaan. Een dag later is de bestelling toegekomen.

Mooie duidelijke web site Snelle levering Top

netjes en snelle levering

Overzicht op de site was goed vindbaar, bestellen ging makkelijk. Levering snel en correct. bedankt voor de snelle afhandeling van mijn bestelling

Ziet er mooi en helder uit!

Ik gebruik het om certificaten tentoon te stellen van m'n statue collectie. Zien er goed uit. Echt een aanrader.

Vriendelijk, goede service

Moest er lang op wachten, zonder een berichtje....

Pas toen ik zelf het contact formulier op de website invulde met de vraag waar mijn spullen bleven, werd het dezelfde dag nog opgestuurd: bijna alsof het min of meer vergeten was..... Producten zelf zijn prima!

Wat vervelend om te horen dat u langer heeft moeten wachten op uw bestelling. We gaan ons best doen om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Stevig

Stevige bakjes

zeer snelle bezorging

Bestelling na amper een dag bezorgd.

snelle levering en kwaliteitsproduct

Service moet beter

Ik had, via mail, informatie gevraagd over een vitrinekap. Na een aantal dagen niks gehoord te hebben, belde ik zelf maar. Toen kreeg ik te horen dat wat ik wilde niet leverbaar was. Overgestapt naar een andere vitrinekap en deze besteld Op de site stond dat deze op voorraad was en het een week zou duren. Op zich vreemd, als iets op voorraad is moet dat toch binnen 1 a 2 dagen verzonden kunnen worden. Na 8 werkdagen heb ik maar eens (weer) gebeld en de medewerker ging kijken en zei dat hij ervoor ging zorgen dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Geen excuses, niet.... "wat vervelend voor u".... Met andere woorden, als ik niet had gebeld, wat had er dan gebeurd? Zeer matige service en geen snelle levering.

Beste Pitou, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je langer hebt moeten wachten dan normaal. Wij communiceren bij de kubussen een levertijd van een week. Helaas is dat in dit geval niet gelukt en is hier niet goed over gecommuniceerd. hiervoor onze excuses. Klopt het dat het andere product waar je het over hebt de bodemplaat in koper of goud is? Dit is geen standaard product en was een maatwerk aanvraag. Omdat u als klant de gehele plaat had moeten afnemen hebben wij aangegeven dit niet te kunnen leveren. Dit zou namelijk erg duur worden. Met vriendelijke groet, Team Displaysenzo

goede kwaliteit

Ik heb 3 boxen van 50x50x50cm besteld waarvan 2 beschadigd. Deze 2 zijn onmiddellijk kosteloos vervangen. Topservice

Goede prijs-kwaliteit!

Prima product en levering.

Supersnelle levering

De artikelen werden supersnel en goed verpakt geleverd. Heel blij mee.

Very good

The product took some time to arrive, but it was how I was expecting.