Oogt stevig, maar...

reeds bij het omdraaien van de case om de beschermfolie te verwijderen splijtte een van de verlijmde verbindingen open. Toch nog een voldoende omdat de case handig is in gebruik met een gemakkelijk afneembaar deksel.

Snel, snel, snel

Goede kwaliteit met de juiste snelheid bezorgd.

Goed en voordelig

Goed materiaal, veel keus, voordelig geprijsd. Je kunt per stuk bestellen. En snelle levering

Snel en stevig

Snelle levering van de displaybox, die bovendien ook mooi stevig is en kras vrij in folie wordt afgeleverd.

Snelle levering van een mooi product

Lekker snel geleverd, goed verpakt en mooie displaybox. Ben er superblij mee.

Beste, Het is erg fijn om terug te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

correcte communicatie en snelle levering

Zeer tevreden over Displaysenzo. Snelle levering.

Bedankt voor de erg positieve feedback! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Top leverancier!

Afgelopen jaar meerder keren producten mogen bestellen voor een steeds terugkerend project. Altijd op voorraad, snel geleverd en een belletje is genoeg! Super samenwerking! Bedankt!

Beste, Bedankt voor de ontzettend positieve feedback. Het is erg leuk om te horen dat onze samenwerking dit jaar zo goed verlopen is. Wij gaan met een goed gevoel het nieuwe jaar in! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Snelle levering en toen bleek dat ik pardoes het verkeerde item had besteld een super retourproces en heel snelle credit. Aanrader.

Beste, Bedankt voor uw feedback, het is erg fijn om terug te lezen dat het retourproces vlot verlopen is! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Prima prijs-kwaliteit

Snelle levering, goed verpakt, prima kwaliteit voor de prijs

Beste, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Top service, snelle levering

Top service, snelle levering

Beste, Bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Zeer goede kwaliteit en verzending

Product was zeer goed verpakt en was snel geleverd. Ook is de kwaliteit heel goed.

Beste, Bedankt voor de positieve feedback! We vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

prettige levering van prima spullen

Van bestelproces tot en met bezorging is prima verlopen. Een tip: geef bij de bestelprocedure ook de mogelijkheid om te kiezen om de bestelling op een afhaalpunt in de buurt te bezorgen.

Beste, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat het bestelproces vlot verlopen is! We hebben in het verleden de mogelijkheid gehad om het pakket te laten bezorgen op een afhaalpunt, helaas bleken daar veel pakketjes beschadigd te raken. Om dat te voorkomen zijn we met afleveren op een pakketpunt gestopt, misschien dat we hier in de toekomst weer naar kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Goed en goedkoop

Mooie voordelige displays. Netjes en goed verzorgd verpakt. Heel blij mee.

Beste, Bedankt voor de positieve feedback, het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

helaas waren drie stuks gebroken uit de verpakking gekomen Dit is binnen twee dagen recht gezet door een vriendelijke dame van de binnendienst. Superservice

Beste, Wat vervelend om te horen dat uw zending beschadigd is aangekomen! We hebben ondertussen de foto's van de kapot aangekomen producten ontvangen en gaan u drie nieuwe sturen. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Snelle levering,goed verpakt aangekomen. Goede service.

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit en snel geleverd! Helaas paste mijn A3 poster net niet in de display.. hierdoor moest ik deze alsnog een stukje afknippen. Maar verder wel tevreden.

Snel, goede prijs en mooi spul

Bovenstaand zegt het al, snel in huis en een goede prijs. Dan moet je toch even afwachten of het geen goedkope versies zijn, maar het was een mooie kwaliteit. Zeer tevreden.

goed matriaal.

zeer tevreden

Snel geleverd!

Snel besteld, snel geleverd en nette materialen. Omdat het ging om kunststof breekbaar spul was het ook goed ingepakt.

Uitstekende service en snelle levering

Uiterst vriendelijke en correcte bejegening aan de telefoon. De levering was ook goed verzorgd en snel!

Weer top kwaliteit

Weer top en netjes verpakt

Uitstekend, snelle levering en een prima prijs kwaliteit

Snel geleverd en precies wat ik voor ogen had. mooie prijs voor een mooi artikel.

Mooie kubus, netjes verpakt, goed afgewerkt.

Folderdisplays

Supersnelle levering en top product

Snelle levering en efficiënte helpdesk

Zeer snel geleverd (plexifotolijsten) en zeer goede helpdesk bij problemen bij ontvangst.