Filters

9

Prima, goede kwaliteit

Prima, goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

prettig geregeld

bestellingen kwamen eerder als verwacht 1 min puntje balie/kuch scherm had een sheur bij aflevering in het plexiglas

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Ellen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het scherm tijdens de verzending beschadigd is geraakt. Zou je ons een foto toe kunnen sturen van de beschadiging? Dan zorgen wij ervoor dat er een nieuw scherm jouw kant opkomt. De foto mag gezonden worden aan info@displaysenzo.nl Met vriendelijke groet, Siebren Cornelis

10

super product

voldeed aan de omschrijving, goede kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
8

geen problemen bestelling, op tijd geleverd

Geen problemen met bestellen en levering folderhouders 60 stuks. zou volgende keer weer bestellen bij displaysenzo

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleur stellend

Slechte service ooit Lees de voorwaarde aub ! Als je een product koopt moet je zelf de kosten van verzenden betalen van heen en terug verzenden. Staat met kleine letters op de site. Ruikt naar oplichting maar stinkt niet het is legaal. Slechte service ooit niets kopen is het beste !!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Bij B2B bestelling vergoeden wij inderdaad geen verzendkosten. Voor B2B gelden andere voorwaarden als voor consumenten. Voor extra uitleg hierover zie: https://www.webwinkelkeur.nl/welke-regels-gelden-er-voor-b2b-webwinkels/. In het geval van uw bestelling zijn niet alle artikelen terug gestuurd dan worden de verzendkosten ook bij consumenten niet vergoed. Onze retour voorwaarden staan vermeld onder de kop verzendkosten en retourneren. Mochten er nog vragen zijn neem dan gerust contact met mij op. met vriendelijke groet, Siebren Cornelis

9

fantastisch

snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke service en mooie producten

Er was een gedeeltelijke vertraging bij onze verzending, maar Nathanja heeft ons hier tijdig over geïnformeerd. Zeer vriendelijk. Magnetische kaarthouders waren goed verpakt, en een heel mooi en zwaar product. Staat mooi in onze showroom!

  • Aanbevelen? Ja
10

vlugge en correcte service

eenvoudig te bestellen correcte verwerking en vlugge levering uitstekend product

  • Aanbevelen? Ja
5

Jammer van voet...

Hoi, Bij het ontdoen van het vierde voetje van beide plexi schermen van het veiligheidsfolie, bleek dat dit voetje gebroken was. Het hing enkel nog aaneen door de folie. Op datzelfde scherm waren ook twee krasjes in een soort van l-vorm ongeveer 6 bij 6 cm, beetje storend, maar tot daartoe. het andere scherm was prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
7

vlotte verwerking

vlotte verwerking

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi scherm geleverd

Prima service en kwalitatief mooi scherm geleverd, goed verpakt. Het scherm werd wel wat later geleverd dan de site vermeldde, maar dat kwam mogelijk door de sneeuw en drukte bij PostNL. Ik moest het scherm echter wel voor een bepaalde datum gebruiken. Toen die dag dichterbij kwam en ik belde over de status van de bestelling, werd door de firma aangeboden dat als het scherm niet tijdig afgeleverd werd, zij zouden zorgen dat ik (eventueel buiten openingstijd in de avond) zelf nog een ander scherm kon ophalen. Fijn dat ze zo meedachten ! Het scherm werd overigens toch nog net op tijd (binnen een week) afgeleverd. Kortom: zeer klantgericht !

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering,alles zoals het hoort

alles zoals het hoort,goed verpakt en snelle levering, bedankt

  • Aanbevelen? Ja
7

Super goede service.

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle service

Ik werd goed geholpen. Ze namen de tijd en ze konden het snel leveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hulp bij het bestellen, snelle levering

Hulp gehad bij het bestellen, de artikelen zijn snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
6

perfekte service- enkel domme kosten voor de bankbetalingen

perfekte service- enkel domme kosten voor de bankbetalingen

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlotte bestelling

Er was een beschadiging: onmiddellijk respond en oplossing!!! Knap

  • Aanbevelen? Ja
9

Ondanks de levertijd prima product

Positief

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekende service

snelle verwerking van orders

  • Aanbevelen? Ja
10

prima!

vriendelijke en goede service snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring!

Eerste ervaring en meteen een schot in de roos! Kwalitatief, snel en verzorgde afgeleverde bestelling!

  • Aanbevelen? Ja
9

goede afhandeling en netjes geleverd

zeer tevreden over de afhandeling en de service

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Ik heb A5 kaarthouders aangeschaft en ook een rol dubbelzijdige tape om de houders op geschilderde deuren te bevestigen. Tot mijn verbazing lieten de meeste kaarthouders los. Sommige na enkele dagen, andere na enkele weken. Toen ik contact opnam met Displaysenzo kreeg ik te horen dat ze nog nooit klachten hadden gehad over de dubbelzijdige tape en dat zij niet verantwoordelijk waren voor de wijze van bevestiging.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Dirk, Wat vervelend om te lezen dat je kaarthouders niet op de deuren blijven zitten. Ik zie in de bestelling dat er twee verschillende tapes zijn besteld. Zou je mij kunnen laten weten welke van de twee je hebt gebruikt voor de bevestiging? Van de twee varianten zou ik de foamtape adviseren. Helaas kunnen wij geen garanties bieden op de bevestigingen welke niet door ons zijn aan gebracht. Er zijn veel verschillende omstandig heden die invloed kunnen hebben op de bevestiging. Ondergrond, ontvet of niet, luchtvrij geplakt en stof spelen bijvoorbeeld een belangrijke factor bij de hechting. Omdat ik Het toch vervelend vind dat de hechting in jullie geval niet voldoende was wil ik jullie een nieuwe rol Foamtape aanbieden zodat de kaarthouders nogmaals bevestigd kunnen worden. Helaas kan ik ook dan geen garantie bieden op de bevestiging. Graag hoor ik van je. Met vriendelijke groet, Siebren Cornelis (s.cornelis@displaysenzo.nl)

9

Top service, goed bereikbaar en denken fijn in oplossingen.

Top service, goed bereikbaar en denken fijn in oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte levering, prima prijs

Binnen 2 dagen geleverd, scherpe prijs vergeleken met andere aanbieders.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd