Super Snel en vriendelijk

Echte aanrader, snel geleverd, goede kwaliteit

Vlot geleverd zoals per mail is aangegeven

Uitgebreide keuze en lekker snel in huis!

Ruime sortering etalage accessoires.

Keurig geregeld

Ben goed geïnformeerd over de vertraging van de levering. De verwachte levertijd werd waargemaakt. Kwaliteit van de geleverde producten is goed.

Fijne,goede service

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van deze waterproof kader.

Heb hem enkele dagen geleden aan mijn buitenmuur gehangen en ik zie voorlopig geen probleem dat e poster water opslorpt. Dat is zeker goed. Sommige dingen kunnen wel beter vind ik. Ik noem er 2 op: De gebrekkige gebruiksaanwijzing met pictogrammen heeft me enorm veel tijd gekost. Het is gewoon niet duidelijk vor een leek zoals ik dat je die frame-zijden naar buiten moet klikken. Ik dacht eerst dat ik het frame daardoor compleet ging ruïneren. Dus dat mag duidelijker. Erger nog is de de matte folie verwijderen. Die is zo strak aangebracht dat ik die met jullie pull-plakbandje absoluut niet kon verwijderen. Met NIETS trouwens. Dus blijft deze folie op mijn buitenposter wat helemaal niet mijn bedoeling is. Heb 2 van zulke frames gekocht, dus hoop ik maar dat het bij het volgende frame wel lukt. Spijtig toch dat mensen meer gebruiksgemak verwachten dan dat het product eigenlijk kan bieden. Maar nogmaals, de verankering met de buitenzijden en het slotje zijn dan weer een absolute treffer, zeker wel ! Ook de vriendelijke behulpzaamheid van Nathanja (Helpdesk) mag ik niet vergeten te vermelden! Zo iemand moeten jullie koesteren. Erg vriendelijk, enorm behulpzaam, echt fijn om iemand waarvan je voelt dat die je wil helpen te kunnen contacteren. Ik heb nog een vraagje over een zelfde buitenkader waarvan ik de buitenafmeting niet vind op jullie site: Ik heb enkele platenhoezen (LP-hoezen ,meer bepaald 2) van het formaat 31,5 x 31,5 cm die ik ook graag in zo'n waterbestendig buitenkader wil hangen. Kan ik daarmee bij jullie terecht? Groetjes, Peter Van denVeyver

Top ervaring

Snelle levering toch levering

Check check dubbelcheck

Uiteindelijk heel tevreden jullie waren me alleen vergeten

Goede service en snelle verzending

Goede service en snelle verzending

Netjes geleverd

De bestelling was later geleverd dan gemeld op de website. Alles was netjes en zorgvuldig ingepakt.

Snelle levering mooi product

Product snel in huis, goede kwaliteit

TOP

Vrij snelle levering, mooie stevige schermen zonder scherpe randen waar je je handen aan opsnijdt bij verplaatsen. Een scherm had een vervelende beschadiging, na contact met de klantenservice hebben we kosteloos een nieuw scherm toegestuurd gekregen! Top service!

Snel en mooi

Snel geleverd, zeer tevreden over de producten

Snel en goedkoop

Zeer snel en top service

Geen woorden aan toe te voegen alles top

Netjes en goed verpakt geleverd

Netjes en goed verpakt geleverd

Heel mooi gemaakt product

Het product is mooi gemaakt, strak en netjes afgewerkt. Algemene info op website kan beter, bv vermelding van levertijd.

Top; snelle levering en goede kwaliteit spatscherm

Vast adres voor ons!

Ok

Na verwijderen van plastic folie zag alles er netjes uit. Snelle en beleefde klantendienst na eerst onduidelijkheid voor verwijdering van plastic.

Beste Veerle, Wat vervelend dat het scherm wazig is en dat de voetjes groen zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Om dit op te lossen kun je de beschermfolie van het scherm en de voetjes verwijderen. Wanneer de beschermfolie verwijderd is is het mooi glashelder. Met vriendelijke groet, Siebren Cornelis

Snelle levering, prima kwaliteit

Prima plek om je spullen te bestellen. Snel binnen en was precies wat ik voor ogen had.

Prima kwaliteit en een snelle levering

Prima kwaliteit en een snelle levering

uitstekend

prima kwaliteit en service

alles perfect verlopen

zal niet twijfelen een volgende keer hier terug te bestellen

Op de kubus die ik kreeg zaten 2 krasjes. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice die heel vriendelijk zijn. Heb ik binnen 2 dagen een nieuwe kubus binnen gekregen.

Uitstekend, zoals gewoonlijk :-)

Zeker een aanrader!