Snelle levering en naar volle tevredenheid. Daarnaast goedkoper dan andere aanbieders.

Prijs-kwaliteit verhouding is goed!

Enkele T en L standaarden besteld bij Displays enzo voor de presentatie van mijn bedrijf. De prijzen zijn echt laag en aantrekkelijk. De kwaliteit van de producten is prima voor de prijs wat je ervoor betaald. Snelle verzending. Jammer van de redelijk grote doos ten opzichte van de bestelde producten. Dat is mijn enige minpunt die ik kan geven. Ik zal Displays enzo zeker nogmaals bezoeken.

Wat een prachtige kubus-stolp voor onze miniatuurmolen

We zijn erg blij met de kubus van plexiglas die we als stolp over onze miniatuurmolen hebben gezet De kubus zat goed beschermd ingepakt en was stofvrij afgeplakt met folie De molen staat er stralend onder;)

Snel, netjes en correct.

Bestelling gedaan via de mail, ik kreeg snel antwoord en de bestelling werd snel geleverd.

goed meegedacht, prima service

goede producten, goede service

Goed en snelle levering!

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

Goede service en producten

Persoonlijk en op maat advies gehad n naar tevredenheid producten ontvangen

super!

Zeer snelle levering, goede prijs en kwaliteit. Top!

Snelle service, goed product

Mooie kwalitatieve producten, snel geleverd.

Snelle levering. Perfect

Super goed geinformeerd! Goede opvolging.

Top! Ze zijn ook perfect telefonisch bereikbaar.

Fantastisch!

Ik heb zelden een bedrijf zo ver zien gaan in klantenservice! Toen bleek dat er bij Post NL een achterstand was bood men aan om zelf de bestelde goederen (het ging zelfs niet over een groot bedrag) naar mij te brengen.

Prima levering

Makkelijk bestellen- makkelijk betalen en dan een snelle en goede levering.

perfecte service

zeer voordelig, snelle levering, top communicatie

Goed bedrijf en snelle levering

Goede levering en snel

Snel geleverd goede kwaliteit

makkelijke te bestellen, snelle reactie van klantenservice, snelle levering.

Beste, Bedankt voor dit fijne bericht! Het is erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Displaysenzo.nl

Dikke tien

Beste, Wat een mooi cijfer, bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Displayenzo.nl

Vertrouw de beoordelingen niet

Zaterdag iets besteld, gewoon producten die op voorraad zijn dus dan mag je er van uit gaan dat die maandag wel worden verzonden. Nou, niet dus. Dinsdag komt, wederom niets. Contact krijgen per mail of chat is onmogelijk, er wordt niet gereageerd of op gestuurde mails in gegaan. Tot op heden staat de order met ‘op voorraad’ nog altijd ‘in verwerking’. Kortom; haal je producten voor een iets hogere prijs gewoon bij iemand anders. Iemand die wel levert en hulp biedt bij problemen. Waardeloos dit. Ik wacht nog één dag en dan wil ik m’n geld terug.

Beste, Op onze website geven we aan dat we 2-3 dagen verzend / levertijd aanhouden. We zijn in het weekend gesloten, orders die tijdens het weekend geplaatst worden kunnen daarom pas maandag opgepakt worden. We proberen tijdig op al onze berichten te reageren, soms lukt dit echter niet binnen enkele uren. Het bedrag is ondertussen gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Sneller service en mooi materiaal

Snelle verzending betaalbaar en mooi materiaal.

Product volgens afspraak geleverd.

Het besteld product voldoet en is op tijd geleverd.

Mooie display's

Mooie display's en werden zeer goed verpakt geleverd.

Makkelijk te bestellen en een snelle, goede service

TOP.

Vandaag besteld en goed een dag later al in huis, geweldig en een mooi product. Ik had mijn Kubus nodig voor een klant in Parijs om een door mij gemaakt beeldje in ten toon te stellen, Ik vond het alleen jammer dat hij niet direct naar Parijs gestuurd kon worden, want mijn klant wilde daar wel extra voor betalen, nu moet hij helaas 2x op de post.

Levering prima en snel!

Het bestellen en de levering is eenvoudig. De levering verliep prima! Ook vragen n.a.v. accessoires werden snel beantwoord en zelfs van alternatieven voorzien waar nodig! Topservice :)

Vierlinghweg 36

4612 PN Bergen op zoom