De 2e bestelling , het zijn fijne displays om onze mineralen collectie uit te stallen in de vitrine.

Service is perfect

De service van Displayenzo is ontzettend goed. Bestelling kwam heel vlot. Er ontbrak 1 folderhouder en na een telefoontje hadden wij deze de volgende dag nageleverd gekregen.

duidelijke site, product is zoals omschreven.

Prettige duidelijke site. Snelle levering. Telefonisch contact zeer prettig.

Prettig en snelle levering!

Levering was netjes en snel. Goed ingepakt!

prima product prima service

Goed product, snelle levering.

helemaal top!

ik bestelde per abuis niet op elkaar passende onderdelen.. zelf niet gezien, maar werd gebeld door Displayenzo of ik het wel goed had gedaan. erg scherp!! credit en nieuwe bestelling. alles in goede orde en snel ontvangen!

Een vlekkeloos proces

Een zeer toegankelijke website, na mijn bestelling onmiddellijk gevolgd door accurate info over de status ervan. De volgende dag thuisbezorgd in voor het product geschikte en dus niet overdadige verpakking. Inmiddels gebruik ik het product met vell plezier.

mooi product en uitstekende service

Er was iets mis gegaan bij de afhandeling van mijn bestelling. Op mijn eerste vraag naar de stand van zaken is dit onmiddellijk hersteld en kreeg ik de volgende dag mijn artikelen geleverd. Ik ben heel tevreden over het geleverde product. Het ziet er prachtig uit!

redelijk

kwam enkele dagen later als aangekondigd Kon in veel minder verpakking worden verzonden

Alles 100%

alles naar wens

Voldoet aan alle verwachtingen

Goed en niet duur product, goed verpakt en snel geleverd. Aanrader.

Prima product

Snel geleverd, makkelijk te monteren, prima prijs kwaliteit verhouding

Vlotte levering

Vlotte levering

Zeer tevreden over de communicatie, het product, de levering, verpakking etc.

Ik ben tevreden over de wijze waarop displaysenzo mijn offerteaanvraag heeft behandeld, de antwoorden op mijn vragen heeft gegeven en me correct geïnformeerd heeft. Ook de administratie is in orde, de levering was stipt en de verpakking OK . Het product is wat ik ervan verwachtte en voldoet zeker. Er is niks op aan te merken. Helemaal tevreden.

Ik was een beetje bang voor transportschade, maar dankzij de stevige kartonnen doos en de hoek supports was er geen beschadiging te zien.

Snelle levering!!

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Ook bij mijn tweede bestelling is alles prima verlopen: artikelen waren makkelijk te vinden en te bestellen. Aantrekkelijke prijzen. De levering was net zoals bij de de eerste keer super snel. Top!

Goed product, op tijd afgelverd

Keurig, snel, goed verpakt

Het verpaktHet bestelproces ging eenvoudig. Levering volgde snel en was keurig verpakt

Niks op aan te merken; gewoon goed!

Prachtig product

Zeer informatieve website, snelle verzending en zorgvuldige verpakking en een prachtig product.

Goede prijs kwaliteit

Dit bedrijf doet wat ze zeggen. Informatie niet overdreven veel en alles op tijd zoals aangegeven. Aanrader dus

Bestelling is mooi op tijd verzonden. De vertraging die desondanks toch optrad komt voor rekening van PostNL.

heel goed

snelle verzending - goede kwaliteit

Mag graag hier kopen. Snelle levering en perfect!