Super netjes geleverd

Nadat ik de bestelling had geplaatst is alles snel en vakkundig verlopen. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang en het materiaal is stevig en veilig verpakt

Eindelijk mijn display'tje gevonden!

Visitekaarthouders kun je overal kopen maar mijn bedrijfskaartje is afgedrukt in een staand formaat en dat bleek een probleem op te leveren. Nu eindelijk de juiste gevonden en er meteen maar twintig gekocht voor een spotprijs. Snel in huis!

TOP

Volgende keer weer.

Snelle levering,

Goed verpakt en schappelijke prijzen

Goed qualiteit, niet op tijd

Ik heb jullie gekozen want levertijd was goed precies voor mijn eventement maar dan was er een vertraging en producten waren op de laatste dag van de eventement geleverd.

Onze excuses dat het niet is gelukt om de bestelling op tijd te leveren. We vinden het erg jammer om te horen dat we hierdoor ook te laat waren met leveren voor het evenement. We gaan ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd.

mijn ervaring is prima verlopen

goed product, goeie prijs, heldere handel!

Zie samenvatting

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Netjes

Goed en snel

Goed en vlug en goedkoop

Goedkoop en vlug en goed

vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk te woord gestaan en een duidelijke communicatie per mail. Kreeg de goederen prima op tijd.

prima!

mooi verpakt en perfect afgewerkt

12okt.€153,61 betaald 3 acrulaatkappen.Voor expositie. ordernr.100041586 Pak vandaag de doos uit in de galerie Mozaïek te Zuidlaren. Blijkt nu dat in een kap, nog helemaal in het plastic, en grote scheur zit. Daar morgen de opening van de expo is , heb ik de kap met plakband geplakt. Wat natuurlijk geen gezicht is.Er waren getuigen bij toen ik de ingepakte kap uit de doos haalde. Ik zal jullie via de mail een foto van de kap sturen. mijn vraag is nu , hoe lossen we dit probleem op? Het probleem is opgelost. De volgende dag kreeg ik een telefoontje. Een vriendelijke dame bood haar excuus aan. En zei dat er een nieuwe kap gestuurd zou worden. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe kap. Mijn hartelijke dank voor de vriendelijke wijze waar op dit probleem accuraat is opgelost.

Snelle service perfect verpakt!

Display materialen besteld, die zijn snel bezorgd en zaten zorgvuldig verpakt. Well belangrijk voor artikelen die snel kunnen breken of beschadigen.

Perfect geleverd.

Product beantwoordt volledig aan onze wensen. Er is ook een duidelijke gebruiksaanwijzing bij. De levering konden we bovendien op de voet volgen.

helemaal prima service en uitleg, snelle levering zeer tevreden

helemaal prima service en uitleg, snelle levering zeer tevreden

Goed product en snelle levering.

prima levering en kwaliteit

Langzame levering

Een week moeten wachten op een levering is echt veel te lang.

Klein beetje teleurgesteld

Dat mijn oranje transparante bakjes voor een maand of wat even niet leverbaar waren, kan een keer voorkomen. Maar nu heb ik een nieuwe bestelling geplaatst waarin ook 3x verzoek stond tot Transparant blauw Polystyreen, maar ik heb 3x Transparant paars Polystyreen gekregen. Das een klein nuanceverschil. En omschrijft mijn 'klein beetje teleurgesteld' zijn. Ik wou geen score kiezen, enkel mijn teleurstelling meededelen. Dus heb ik maar voor minste score en 'Nee' gekozen --> maar dat is een momentopname! En kan morgen weer anders zijn.

Super Service

Super goed geholpen en snelle reactie bij vragen. Bedankt.

beter en fout hersteld

De eerste zending kwam kapot aan, het duurde even voordat daarop gereageerd werd, maar dit is naar volle tevredenheid opgelost. Daarom ook geen reden meer om niet bij displayenzo te bestellen, de nieuwe zending kwam mooi op tijd en zonder schade binnen! Blij mee :-)

ik heb het product nooit gekregen

ik heb visite kaartjes display besteld maar ik heb ze nooit ontvangen

Beste, U heeft bij de bestelling gekozen voor afhalen op locatie. Op 12 september hebben wij u laten weten dat uw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. Dat u nog geen visitekaarthouder hebt komt dus doordat u hem nog niet bent komen ophalen. De bestelling staat nog voor u klaar om afgehaald te worden. We zijn geopend op werkdagen van 08:00 uur tot 17:00 uur. Displaysenzo.