Volgens verwachting

Gewoon goed

Prima artikelen en bij een probleem wordt het uitstekend opgelost. Topbedrijf!

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

snelle aflevering

nvt

Bestelling was top geregeld!

Ik had even gebeld en de medewerker dacht mee hoe ik het beste kon betellen, zeer fijn!

Bekijken, bestellen, betalen en klaar!

Google gevraagd naar ‘transparante folderhouder’ en het aanbod van Displaysenzo even goed bekeken. De juiste versie besteld en betaald, en klaar! En de bestelling keurig afgeleverd - wat wil je nog meer?

Goede kwaliteit, snelle levering en prettige omgang

Niet goed verlijmd, boze eindgebruiker.

Zie titel

Zeer goede ervaring!

Wij zijn zeer tevreden van onze 1ste bestelling. De plexi kubus doet onze kunst meer tot zijn recht komen . Ook het telefonische contact was aangenaam.

Prima.

Scherpe prijs voor het artikel en verrassend snel geleverd.

Verkeerde geleverd en heb ze gemailt met krijg geen antwoord

Houder a4

positief

Op tijd, goed verpakt en prima prijs kwaliteit verhouding.

Op tijd, goed verpakt en prima prijs kwaliteit verhouding. Het gaat om de kliklijst A1;)

Geleverde artikelen zijn naar wens. Snelle levering.

duidelijk en snel

duidelijke website en goede informatie en levering

1 van de 3 kubussen gebarsten, perfect opgelost door klantendienst

Bij openen van de verpakking enkele dagen later bleek 1 kubus gebarsten en is dus onbruikbaar. Na contact met de leverancier werd dit zonder discussie opgelost.

Uiteindelijk alles prima opgelost

Goed verpakt en goede kwaliteit

En snel verzonden

Het product is top !!

Wat wij besteld hebben is precies het product wat wij zoeken. Het enige wat jammer was is dat wij op de bezorgdag de hele dag op kantoor aanwezig waren en het vervolgens ergens bij een andere locatie (bezorgpunt redelijk ver weg) is afgeleverd waardoor ik op een andere dag tijd van werk moest vrijmaken om het daar op te halen.

Top, van aanbod, bestellen over betalen tot levering en verpakking, alles liep zoals beloofd.

We hadden een deadline en haalden die met overschot door de nog snellere levering dan beloofd. Betrouwbaar en correct. Aanrader!

ziet er fantastisch uit

ik heb 4 display pilaren gekocht voor mijn lego verzameling ze zien er fantastisch uit er zit geen krasje op en ook waar ze aan elkaar zijn gelijmd of gesmolten ik weet niet hoe ze het doen maar dat glimt gewoon ik heb met bewondering zitten kijken naar hoe mooi ze zijn ik ben echt tevreden met deze display zuilen ik raad iedereen aan om bij displaysenzo je display pilaren te kopen ik koop er zeker in de toekomst meer

Snelle levering, prima product

Super ! Mooi product

Goede site en snelle service. Alles goed ingepakt

Muito Bom. Cumprem o que prometem.

Experiencia de encomenda online OK, sem problemas, descrição dos artigos é clara. O artigo entregue corresponde ao anunciado - sem surpresas. O preço é bom. O único problema no processo tem a ver com a entrega. Paguei um suplemento para que a encomenda fosse entregue num local especifico, recebi uma comunicação da NL Post com o intervalo temporal para a entrega, esperei durante toda a tarde nesse local e ao final do dia enviam uma mensagem a dizer que a encomenda tinha sido deixada num Picking Point e que deveria deslocar-me, na semana seguinte, para a recuperar. A avaliação para a NL Poste seria 0 (Zero).

Gewoon een top leverancier

Mijn displays waren er snel en ook nog is zorgvuldig verpakt, mijn volgende bestelling is ook zeker weer bij displayenzo

Vierlinghweg 36

4612 PN Bergen op zoom