perfecte service

zeer voordelig, snelle levering, top communicatie

Goed bedrijf en snelle levering

Goede levering en snel

Snel geleverd goede kwaliteit

makkelijke te bestellen, snelle reactie van klantenservice, snelle levering.

Beste, Bedankt voor dit fijne bericht! Het is erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Displaysenzo.nl

Dikke tien

Beste, Wat een mooi cijfer, bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Displayenzo.nl

Vertrouw de beoordelingen niet

Zaterdag iets besteld, gewoon producten die op voorraad zijn dus dan mag je er van uit gaan dat die maandag wel worden verzonden. Nou, niet dus. Dinsdag komt, wederom niets. Contact krijgen per mail of chat is onmogelijk, er wordt niet gereageerd of op gestuurde mails in gegaan. Tot op heden staat de order met ‘op voorraad’ nog altijd ‘in verwerking’. Kortom; haal je producten voor een iets hogere prijs gewoon bij iemand anders. Iemand die wel levert en hulp biedt bij problemen. Waardeloos dit. Ik wacht nog één dag en dan wil ik m’n geld terug.

Beste, Op onze website geven we aan dat we 2-3 dagen verzend / levertijd aanhouden. We zijn in het weekend gesloten, orders die tijdens het weekend geplaatst worden kunnen daarom pas maandag opgepakt worden. We proberen tijdig op al onze berichten te reageren, soms lukt dit echter niet binnen enkele uren. Het bedrag is ondertussen gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Sneller service en mooi materiaal

Snelle verzending betaalbaar en mooi materiaal.

Product volgens afspraak geleverd.

Het besteld product voldoet en is op tijd geleverd.

Mooie display's

Mooie display's en werden zeer goed verpakt geleverd.

Makkelijk te bestellen en een snelle, goede service

TOP.

Vandaag besteld en goed een dag later al in huis, geweldig en een mooi product. Ik had mijn Kubus nodig voor een klant in Parijs om een door mij gemaakt beeldje in ten toon te stellen, Ik vond het alleen jammer dat hij niet direct naar Parijs gestuurd kon worden, want mijn klant wilde daar wel extra voor betalen, nu moet hij helaas 2x op de post.

Levering prima en snel!

Het bestellen en de levering is eenvoudig. De levering verliep prima! Ook vragen n.a.v. accessoires werden snel beantwoord en zelfs van alternatieven voorzien waar nodig! Topservice :)

Beter dan verwacht!

Mijn bestelde plexiglas kubus kwam keurig verpakt, op de juiste dag binnen. En hij was nog mooier als ik had verwacht, waardoor de Lego gitaar nu helemaal een pronkstuk is!

beschadigde display s

op mijn verzonden foto van het beschadigde produkt ontving ik de opmerking dat er nog beschermingstape op zou zitten nou dat was dus niet het geval kreeg er zelfs foto s bij hoe te verwijderen

Beste Anja, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Dit was uiteraard niet de bedoeling. We vragen altijd om een foto van de beschadiging omdat er vaak nog beschermende folie op de houder zit. Wanneer deze verwijderd wordt, zijn de krassen 9 van de 10 keer ook opgelost. Omdat de beschermende folie in allerlei kleuren en ook in heldere of doffe varianten kan voorkomen, valt het soms niet op dat deze nog verwijderd moet worden. De foto's waren bedoelt om aan te geven hoe helder een folie soms kan zijn. Uiteraard kijken we graag met u mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Snel en zorgvuldig

Mijn bestelling is zorgvuldig en goed beschermd verpakt en snel bezorgd.

Hartelijk dank voor de goede service. Heel tevreden.

Heel tevreden

Heel klantgericht

Super snelle en heel vriendelijke hulp gehad bij onze lastminute bestelling!

Gemakkelijk besteld, goed en snel bezorgd en topkwaliteit!

Gemakkelijk besteld, goed en snel bezorgd en topkwaliteit!

Goede kwaliteit en goede klantenservice.

Er was een product bij transport kapot gegaan. De klantenservice heeft dit correct en vlug opgelost. Alleen maar tevreden over de producten en dienst na verkoop.

Goede en snelle ondersteuning

Goede en snelle ondersteuning van de servicedesk.

top product

mooie kwaliteit, goed verpakt

perfect

Mooie product en goed ingepakt

Uitstekende dienst.

Ik heb een spoedlevering aangevraagd... mijn pakketje arriveerde binnen 24 uur.

Snel gevonden wat ik zocht

Prima website en dito levering. Producten degelijk verpakt.