correct geleverd, zie ook de onderstaande opmerking

De bestelling is gedaan door FNV Promotieteam Baronie, Dongemond en Grensstreek. Zie ook de gestuurde factuur van onze bestelling. De bestelling is correct uitgevoerd en keurig afgeleverd

Kwaliteit-prijs verhouding is oké.

Er ligt een lichte waas over de standaards, hier en daar krasjes. Goedverpakt en verzonden.

Hoi Sandra, Bedankt voor je review. Ik zie dat je L-Standaard A6 "budget" hebt besteld. Deze worden geleverd met een beschermfolie op het display. Kan het zijn dat je deze nog niet verwijderd hebt? met vriendelijke groet, Displaysenzo.nl

Mooie duspays

Mooie displays om kaarten en folders neer te zetten. Goed verpakt en ongeschonden ontvangen. Blij mee

snel, mooi en practisch

snelle levering kleine prijs

Goed product, snelle levering

Tafelstandaards besteld. Snel geleverd en goed product

Zeer goed en een goede prijs

Top geregeld

Doen wat je beloofd, is belangrijk

Duurden erg lang voor de producten werden verstuurd, en waren voorradig. Dit zonder te communiceren dat is gewoon jammer. wachten is niet erg maar doe geen bezorgbeloften, pas dan is het vervelend. Producten meer dan prima, en netjes verpakt.

Dikke prima

Snelle levering, mooi product en supergoed verpakt.

Erg klantgericht!

De kliklijst die ik had ontvangen had een aantal beschadigingen vanwege de slordigheid van de DHL bezorger. Displaysenzo heeft toen kosteloos persoonlijk een vervangende kliklijst bij mij aan huis bezorgd. Fantastisch

Snelle levering en duidelijke website

Snelle levering en duidelijke website

Snelle en goede service

Alles snel geleverd en goed ingepakt. Topservice. Ga er zeker nog kopen.

Prima ervaring

Mijn artikelkwam optijd en ziet er prima uitý

Verkeerde item gekregen

Helaas verkeerde item gekregen en geen reactie op mijn belletje en email om de juiste te krijgen.... jammer! Heb het maar teruggestuurd.

Snel en correct

Goede prijs en kwaliteit.

Dit bedrijf is een hel als het gaat om ongevraagde reclame

Ik heb een keer wat online besteld en krijg continue reclame, enquetes en klanttevredenheidsgedoe. Ik heb me hier expliciet niet voor aangemeld en gevraagd mijn adres te verwijderen maar zonder effect. Integendeel: Ik kreeg een nieuwe reclame-mail. Wat ik van de de dienstverlening vind. Nou, ik ben helemaal niet tevreden. En dat kijg je op deze manier weer op je bord.

Goede producten en vriendelijke klantenservice

Eerste keer besteld bij Displaysenzo en de eerste indruk is heel goed. De producten worden snel verzonden en netjes verpakt. En bovendien van goede kwaliteit. Ik had een foutje gemaakt in de bestelling maar deze kon snel opgelost worden door de klantenservice, die ook zeer vriendelijk en behulpzaam is. Aanrader dus.

Dank voor de goede service

Ondanks een late betaling langs mijn kant omdat ik het aankoopproces verkeerd begreep, kreeg ik een begripvolle reactie en werd het materiaal mij toch in alle spoed doorgestuurd omdat ik het tijdig nodig had. Dat werd echt geapprecieerd en gewaardeerd.

Top bedrijf, komt afspraken na en levert degelijk materiaal!

Bestelling wordt geleverd zoals omschreven. Goed, degelijk. Zeer tevreden.

Snel en prima kwaliteit

Zag een paar displays die goed voelden en er uitstekend uitzagen. Gelukkig wist iemand mij te vertellen waar ze vandaan kwamen, dus zelf daar ook maar eens wat besteld. Had de bestelling vlot in huis, keurig verpakt. Zelfde dag in gebruik en het valt ook anderen op: mooie kwaliteit! Geen enkele twijfel over het aantal sterren en of ik Dispaysenzo aanbeveel.

Redelijk

Geen antwoord op vraag voor offerte ,product ok

Goedemiddag Robert, Bedankt voor je review. Ik heb gezocht in onze mailbox maar wij hebben geen offerte aanvraag ontvangen vanuit het mailadres waar mee de review is geschreven of met de naam Robert. Misschien dat er een fout zit in het mail adres. Ons mailadres is [email protected]. Let op dat er een S staat tussen display en enzo. Mocht u nog een offerte aanvraag willen doen stuur de aanvraag dan zeker nog eens door zodat we er naar kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Displaysenzo.nl

Beter dan verwacht

Beter dan verwacht voor een juiste prijs

Bestelling ging gemakkelijk, product was volgens ruim binnen de aangegeven levertijd binnen, en wat goed verpakt.

goed verpakt

mijn aankoop was precies wat ik zocht. vond de verpakking zeer goed gedaan. waardoor product heel aan kwam.

snelle verzending

Mijn visitekaartjes houders zijn precies wat ik er van verwacht en ze waren snel verzonden en goed verpakt.