Beter dan verwacht!

Mijn bestelde plexiglas kubus kwam keurig verpakt, op de juiste dag binnen. En hij was nog mooier als ik had verwacht, waardoor de Lego gitaar nu helemaal een pronkstuk is!

beschadigde display s

op mijn verzonden foto van het beschadigde produkt ontving ik de opmerking dat er nog beschermingstape op zou zitten nou dat was dus niet het geval kreeg er zelfs foto s bij hoe te verwijderen

Beste Anja, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Dit was uiteraard niet de bedoeling. We vragen altijd om een foto van de beschadiging omdat er vaak nog beschermende folie op de houder zit. Wanneer deze verwijderd wordt, zijn de krassen 9 van de 10 keer ook opgelost. Omdat de beschermende folie in allerlei kleuren en ook in heldere of doffe varianten kan voorkomen, valt het soms niet op dat deze nog verwijderd moet worden. De foto's waren bedoelt om aan te geven hoe helder een folie soms kan zijn. Uiteraard kijken we graag met u mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Snel en zorgvuldig

Mijn bestelling is zorgvuldig en goed beschermd verpakt en snel bezorgd.

Hartelijk dank voor de goede service. Heel tevreden.

Heel tevreden

Heel klantgericht

Super snelle en heel vriendelijke hulp gehad bij onze lastminute bestelling!

Gemakkelijk besteld, goed en snel bezorgd en topkwaliteit!

Gemakkelijk besteld, goed en snel bezorgd en topkwaliteit!

Goede kwaliteit en goede klantenservice.

Er was een product bij transport kapot gegaan. De klantenservice heeft dit correct en vlug opgelost. Alleen maar tevreden over de producten en dienst na verkoop.

Goede en snelle ondersteuning

Goede en snelle ondersteuning van de servicedesk.

top product

mooie kwaliteit, goed verpakt

perfect

Mooie product en goed ingepakt

Uitstekende dienst.

Ik heb een spoedlevering aangevraagd... mijn pakketje arriveerde binnen 24 uur.

Snel gevonden wat ik zocht

Prima website en dito levering. Producten degelijk verpakt.

correct geleverd, zie ook de onderstaande opmerking

De bestelling is gedaan door FNV Promotieteam Baronie, Dongemond en Grensstreek. Zie ook de gestuurde factuur van onze bestelling. De bestelling is correct uitgevoerd en keurig afgeleverd

Kwaliteit-prijs verhouding is oké.

Er ligt een lichte waas over de standaards, hier en daar krasjes. Goedverpakt en verzonden.

Hoi Sandra, Bedankt voor je review. Ik zie dat je L-Standaard A6 "budget" hebt besteld. Deze worden geleverd met een beschermfolie op het display. Kan het zijn dat je deze nog niet verwijderd hebt? met vriendelijke groet, Displaysenzo.nl

Mooie duspays

Mooie displays om kaarten en folders neer te zetten. Goed verpakt en ongeschonden ontvangen. Blij mee

snel, mooi en practisch

snelle levering kleine prijs

Goed product, snelle levering

Tafelstandaards besteld. Snel geleverd en goed product

Zeer goed en een goede prijs

Top geregeld

Doen wat je beloofd, is belangrijk

Duurden erg lang voor de producten werden verstuurd, en waren voorradig. Dit zonder te communiceren dat is gewoon jammer. wachten is niet erg maar doe geen bezorgbeloften, pas dan is het vervelend. Producten meer dan prima, en netjes verpakt.

Dikke prima

Snelle levering, mooi product en supergoed verpakt.

Erg klantgericht!

De kliklijst die ik had ontvangen had een aantal beschadigingen vanwege de slordigheid van de DHL bezorger. Displaysenzo heeft toen kosteloos persoonlijk een vervangende kliklijst bij mij aan huis bezorgd. Fantastisch

Snelle levering en duidelijke website

Snelle levering en duidelijke website

Snelle en goede service

Alles snel geleverd en goed ingepakt. Topservice. Ga er zeker nog kopen.

Vierlinghweg 36

4612 PN Bergen op zoom