Kon alles snel en goed bestellen. Kwaliteit prima.

Keurig! Levering snel, prijs goed, kwaliteit prima!

Helemaal prima

Snelle en correcte verzending van bestelde producten.

De bestelde producten waren goed ingepakt om beschadiging te voorkomen. De displays waren vandaag besteld en morgen in huis.

duidelijke website, scherpe prijs, prima product.

Op zoek naar een afdekkap voor een (ge-erfd) schaakspel kwam ik al web-surfend op de site van Displaysenzo terecht. Vlot gevonden wat ik zocht, gemakkelijk te bestellen en een heel nette prijs. Ook de telefonische service, mijn vraag over levertijd, was perfekt.

Bestelde displays waren op voorraad volgens de site ruim 2 weken moeten wachten op levering ervan.

Voor de 2 de maal bij jullie besteld.Bestelde displays waren op voorraad volgens de site ruim 2 weken moeten wachten op levering ervan zonder me hiervan op de hoogte te brengen. Heb na 2 weken zelf dan maar gebeld en met uitleg dat die nog moesten gemaakt worden. Terug enkele dagen moeten wachten. Had ze besteld ruim enkele dagen op voorhand voor we onze schoowroom gingen veranderen.De beprijzen/info in te toonzaal niet kunnen doen, iemand van de firma terug moeten komen na de uiteindelijk levering van de displays. Geen zorg voor jullie natuurlijk. Even een seintje geven dat er niet alles is eventueel wat er op voorraad was al opsturen was anders een kleine moeite niet of?

Heel goede dienstverlening

Heel goed persoonlijk contact per mail. De bestelling wordt heel goed opgevolgd

Goed en vriendelijke service.

Tevreden over de producten en maatwerk van Displaysenzo. Helaas wel lange levertijden op maatwerk. Verder prima.

Mooie display, goede prijs en snel geleverd

Snelle reactie en levering.

Mooie displays voor een schappelijke prijs

Via een collega bij Displaysenzo terecht gekomen. Het kiezen van de juiste display was gemakkelijk en het bestellen ging vlot. Prima verpakt ontvangen en dankbaar in gebruik genomen. Tot een volgende keer.

Het is precies wat ik ervan verwachtte,

Ik heb 2 A1 en 1 A0 kliklijst besteld, dus het was een groot pakket, en het bevatte precies wat ik verwachtte toen ik het bestelde. De levering was vertraagd, maar dat is ruimschoots goedgemaakt door een bon voor 10% korting voor de volgende bestelling. Een klein minpuntje: ik mis 1 setje pluggen en schroeven.

Beste, Het is fijn om te lezen dat u ondanks de vertraagde levertijd tevreden bent! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er bevestigingsmaterialen missen bij onze kliklijsten, we sturen daarom vandaag nog een envelopje met schroefjes en plugjes uw kant op. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

snel, correct en vriendelijk

directe respons gekregen en goed en zeer snel geholpen

Toezegging leveringsmoment volledig nagekomen.

Eerste ervaring was meteen prima.

Voordelige producten en snelle leveringen

Helemaal goed

Erg tevreden over de snelheid en het ontvangen product

Beste, Bedankt voor uw review, het is erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Correcte aflevering van mijn bestelling

Snelle levering van mijn bestelling en netjes afgeleverd

Beste, Heel erg bedankt voor deze fijne review! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

matig

door verkeerd advies een verkeerd artikel besteld, en daarna word je geconfronteerd met "Jij hebt zelf de bestelling gedaan en dus krijg je geen verzendkosten terug" verzendkosten en retourkosten voor rekening klant had netter gekunt

Beste, We proberen altijd zo goed mogelijk advies te geven wanneer klanten opzoek zijn naar een bepaalde maat folderhouder. Het is echter erg lastig om telefonisch exact hetzelfde voor ogen te hebben als de andere partij. Zo kunnen maten in een andere volgorde begrepen worden. Om het vinden van een passend product makkelijker te maken hebben we onder al onze producten de afmetingen staan. We hopen dat de andere variant folderhouders die u besteld heeft goed aansluiten bij uw folders. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Fast delivery, well protected package

Fast delivery, well protected package

Excellent

Highly recommended seller, top quality and super fast shipping A+++

Fijne samenwerking met snelle levering

Al twee maal bij deze firma mogen bestellen. Heel snelle reactie op onze e-mails. En steeds snelle leveringen.

Kan alleen maar zeggen goede service

Beste, Bedankt voor de positieve review, het is erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Bestelling gisteren 3 mei ontvangen

We hadden de bestelling liever een dag eerder ontvangen maar dat ligt aan PostNL.

Beste, Zoals op 26-04- 2023 besproken hebben we de verzendgegevens voor u aangepast en het pakketje vastgehouden tot maandag 01-05-2023 zodat deze niet in het weekend geleverd zou worden. Volgens de aangepaste track & trace gegevens wordt uw pakketje vandaag bij u geleverd. Zoals afgesproken hebben wij uw pakket op 1 mei overgedragen aan PostNL, we hebben helaas verder geen invloed op hoe snel PostNL pakketten verwerkt. Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Mooi product, snel geleverd l, goede prijs

Al even op zoek naar een nette visitekaarthouder, maar niet te duur….. hier gevonden en snel geleverd ! Prachthouder ! Zeker een aanrader

Beste, Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nathanja Lips

Perfect!

Perfect!