Per 2 maart schaft Turkije visum voor de Nederlandse toeristen af. Op 12 maart ga ik naar Turkije en ik heb inmiddels een visum gekregen. Aangezien er per 2 maart geen visumplicht is, wil ik u vriendelijk vragen om mijn geld terug te storten. Alvast bedankt!

'n Keurig/vlot aanbod, echter duur. (82,85 euro) !

Gezien aanstaande "einde Turkije Visum", graag annulering en terug storting van de recent onnodig door mij online betaalde 82,85 euro, naar: J.G.J. Horsels. IBAN Bankrek. nr. NL21 RABO 0114 1938 00. Mijn dank. Groeten, J.G.J. Horsels. St. Gillisstraat 6 6181GC Elsloo Ned. (L) Tel. 0031 (0)46 4379991. E-mailadres: jgjhorsels@onsbrabantnet.nl

Ineens geen visum meer nodig!

Ik heb gisteren (19-02-2020) 2 visums aangevraagd en ontvangen en €80,00 betaald. Nu ineens geen visum meer nodig! Is er een mogelijkheid dat ik deze €80,00 terug kan krijgen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Yvonne Vermeulen

super binnen een half uur visum binnen

super binnen een half uur visum binnen

Super snel

Ik ben erg te reden

Zeer goed!

Snel efficiënt en correct!👌

zeer zeeer slecht

Ik heb een visum aangevraagd, betaald maar nooit ontvangen terwijl mijn reis naar Turkije is op 19 Januari a.s. Mr Ian J Henry Knoop - Journalist IFJ member NPS

Klant heeft op 10 januari een visumaanvraag gedaan. De visumaanvraag is binnen 2 uur verwerkt. De termijn is 24 uur, dus klant had het visum ruim op tijd ontvangen. Na één week kregen we een 1 als beoordeling, zonder daarvoor iets van de klant gehoord te hebben. Wij hebben via mail en telefonisch meerdere pogingen gedaan om Dhr. te bereiken, maar krijgen geen gehoor. Wij begrijpen deze 1 niet, omdat wij de visumaanvraag binnen 2 uur al hadden verwerkt.

Zie onder

Vlot makkelijk maar wel heel duur

Snel

Toegankelijke site en heel snel en makkelijk geregeld.

Perfect snel geregeld

Een paar uur na het invullen van de gegevens, had ik via de mail de Visa !

N.v.t

N.v.t

Uitmuntend

Zeer eenvoudige aanvraag en klantvriendelijk en super snelle levering van de Visa !

Goed en snel, mis alleen factuur

Goede en zeer snelle behandeling van mijn aanvraag! Top! Een opmerking: ik zou graag een factuur willen ontvangen. Ik moet de kosten declareren en heb geen document waar een prijs op staat vermeld. De afschrijving van mijn creditcard moet gecombineerd worden met een factuur, die ik nu niet heb...

Snel geregeld

Snel en correct geregeld.

Snel en duidelijk!

Snel Visum binnen. Duidelijke site. Alles wijst voor zich!

Supersnel!!!!

Gisteren op zondag aangevraagd en vandaag (maandag) al binnen op de mail!! Echt super!!

super vlug binnen een uurtje

Ga hier voortaan altijd mijn visum nemen

helder en duidelijk

binnen 24 uur geregeld

Zeer snel en vriendelijk geprijsd

Ik was mijn visum vergeten en het moest binnen 12u geregeld zijn. Durfde het reguliere niet aan dus er een spoedaanvraag van gemaakt. ‘S nachts aangevraagd en de volgende ochtend vroeg in de mail, top!

Overzichtelijke site.

Toen ik de site eenmaal had gevonden, was het invullen ervan een duidelijke opgave.

Eenvoudig snel en goed

Ik heb deze organisatie /bedrijf al eerder gebruikt en dit is elke keer prima, snel en correct gegaan dus voor mij geen verder zoeken deze doen hun werk en doen het goed en de prijs is gewoon gemiddeld tot goed.

Zeer snelle service

Eenvoudige aanvraag, en snelle levering

duidelijk

duidelijk te volgen, snelle levering

Binnen 2 uur visum in de mail terwijl er geen spoedaanvraag was gedaan!!! Super

Super snelle service