Teleurgesteld en mijn geld nog niet teruggekregen

Ik heb had een jas besteld, die was niet beschikbaar. Netjes een mail Ontvangen dat het geld nog gestort zou worden. Dit zat mij al niet lekker. En omdat ik het geld hard nodig had (voor had gespaard) en op kort termijn ben ik gaan navragen wanneer dit zou gebeuren. Eerst kreeg ik een dame aan de telefoon en die gaf aan dat het verwerkt zou worden. Toen had ik toch nog de vraag binnen hoeveel dagen dit zou zijn, men moest aan support vragen hoelang dit ging lukken. Dit bleef (tot op heden) 4 dagen doorgaan. Jammer dat ik de reviews niet eerder had gelezen anders had ik nooit bij hun besteld. Elke dag kreeg ik weer hetzelfde te horen (we doen ons best, we hebben een nieuw systeem) maar wel geld accepteer van mensen online. Maar terugbetalen kan niet?! Ik heb 249 euro bij hun liggen. Het is dag 4 en een paar dagen voor kerst. Ik voel me op dit moment opgelicht. Ik werk zelf bij een bedrijf waar terug betalingen vlot verlopen. Ik geloof op dit moment niet dat je een bedrijf kan runnen met een systeem waarbij je het geld niet kunt terug betalen.

Verschrikkelijk die klantenservice

Levering onbetrouwbaar en klantenservice niet bereikbaar

uitstekend geholpen

zeer goede service

Strakke prijs, snel geleverd

Er stond een ruime indicatie 2-5 werkdag maar hij was er al meteen dag 2

Scherpe aanbieding en gratis bal

Voetbalschoenen voor mijn zoon besteld voor €50 minder dan waarvoor ik ze die dag in de winkel zag liggen. Het aanbod met een keuze voor een lokaal servicepunt vind ik veel vertrouwen geven. Bestelling werd met 2 dagen geleverd en er zat nog een gratis Nike bal bij ook! Alles bij elkaar heb ik een uitstekende ervaring eraan overgehouden.

Prima van A tot Z. Product stond alleen niet mooi maar de ervaringmet jouw sportzaak ook over het retourneren was prima.

Snel maar levering naar privé adres..?

Prima en snelle service alleen vreemd dat er geen verzendkosten worden gefactureerd naar een willekeurige winkel, maar wel als je geleverd wil worden op je thuis adres. Best irritant.

Product werd snel geleverd. Toen ik het retourneerde omdat het product mij niet paste kreeg ik vlot mijn geld terug.

Duidelijke en snelle website, helder wat je besteld.

Goed overzicht van de artikelen, besteld en netjes geleverd in een sportzaak in de buurt, precies wat je hoopt en dus ook krijgt.

Snelle bezorging. Goede prijs. En goed product. Netjes verpakt.

Snel en netjes

Keurig op tijd en netjes. Het zou nog helpen als pasvorm een selectie criteria wordt op de site. Ik heb erg smalle voeten en dat is vaak een uitdaging.

Snelle verzending en afhandeling

Prima. Website zou iets moderner kunnen met inzoomen. Detailinfo over samenstelling en pasvorm stel ik ook op prijs. Hebben sowieso weinig sportwinkels online.

Keurig en snel

Ik had een jas besteld en deze is keurig binnen de afgesproken tijd gebracht. Ook nog precies de kwaliteit die beloofd was. Zeer tevreden.

Snel geleverd, voor een redelijke prijs!

Bal besteld en kon hem in onze sportwinkel netjes ophalen, dik te vreden!

matig

had schoenen besteld en wou ze betalen..... was opeens heel de bestelling weg! toen opnieuw besteld waren ze er niet meer.Dus andere gekozen... alles betaald. Na afloop kregen we 48 mails!!! dat de schoenen niet op voorraad waren en we kregen ons geld terug op de rekening. Op een of andere manier konden we de bestelling ook niet naar ons huisadres laten komen en waren we verplicht om het in de dichts bijzijnde sportzaak af te halen.Kortom niet zo'n fijne website... durf er niet meer te bestellen.(het bedrag was wel snel terug op de rekening)

Supersnel

Wat een snelle levering op zondag besteld en op dinsdag in huis, toppie

Goed. En snelle levering

Snel en keurig geregeld

Zeer aanbevolen

duidelijk

goede service, prima zaak

Prima ervaring, snel geleverd en zoals verwacht

Ik zou in de toekomst zeer zeker een bestelling gaan plaatsen. Snel geleverd, mooi kwalitatief goed product.

MISLEIDEND!

Twee voorraadproducten besteld als setje. Wordt er maar 1 uitgeleverd. Ondanks dat het financieel snel opgelost wordt, blijf ik hier een ontevreden gevoel bij houden. Zeker als het item na dit voorval nog steeds als zijnde "beschikbaar" aangegeven wordt. Na een mail naar dit bedrijf wordt er verder niets ondernomen. We zijn nu meer dan een week verder!

Prima, maar..

Het bestelproces opzich was top, ook de bezorging erg snel. Maar toen ik vervolgens nog telefonisch een vraag wilde stellen lwam ik niet door het keuzemenu bij het algemene klantenservice nummer en nam ook het lokale filiaal geen enkele keer de telefoon op. In dit geval geen drama maar zeker een verbeterpunt

Prima afhandeling

Voetbalschoenen besteld voor mijn zoon. Binnen 2 dagen stond de bezorger aan de deur. Perfect geregeld!

Snelle levering en nette levering

Mijn zoon wilde Nike Air, de hele stad door geweest en niet in zijn maat gevonden. Uiteindelijke bij jouwsportzaak.nl wel in zijn maat gevonden. Meteen besteld en 2 dagen later hadden we ze al in huis. We kregen netjes een mailtje over de verzending, dus konden het meteen volgen. En zoon is zo trots als een pauw met zijn nieuws Nikes!

Goede snelle levering, prima product