Goede keuze, goede levering

Aanvankelijk wat moeite om het juiste product in de juiste maat in de winkelwagen te krijgen, maar daarna snelle afhandeling en levering.

Website niet optimaal

Moeilijk zoeken op de website, als je iets bekeken hebt gaat deze helemaal terug naar het begin. Moeten meer subcategorieën bij voor o.a. sokken of slippers. Service is prima.

Snelle verzending, goed product

Ik had schoenen besteld en dat was op voorraad bij mijn servicepunt (winkel in de buurt). Binnen 2 werkdagen waren ze binnen. Zeer tevreden!

Besteld en achteraf te horen dat die niet op voorraad Is

Besteld en achteraf te horen dat die niet op voorraad Is. Zwaar onprofessioneel gedrag.

Gewoon goed

helaas was 1 van de bestelde niet voorradig. Binnen een dag het geld terug op de rekening.

Goede snelle levering

snelle levering met de laagste prijs

Voor mijn zoon voetbalschoenen gekocht die de volgende dag al geleverd werden. En ook nog een stuk goedkoper dan op andere sites's. Ik ge in de toekomst zeker vaker bestellen!

Omschrijving matcht niet

Tock en arm beschermers gekocht, beiden veel te klein. Lijkt er op dat het kinder maten zijn, vervolgens moet ik betalen om het terug te sturen

Snelle levering en afterpay mogelijk.

Erg tevreden.

Makkelijk, snel en goede prijzen

Ik heb een Nike voetbal voor mijn neefje besteld. Die overal veel duurder was. Volgende dag werd de bal al geleverd. Top! Heel erg tevreden.

Aanbod niet beschikbaar

De webshop geeft artikelen weer die achteraf niet beschikbaar bleken. Je verheugd je op een bestelling maar die blijkt dus niet leverbaar te zijn in tegenstelling tot wat er in de webshop staat.

Betrouwbaar

Een wat summiere omschrijving bij de producten maar wel een heel betrouwbare webshop. De bestelling was al na 1 dag in huis. Ik heb het gratis retour gestuurd en had binnen een dag mijn geld al terug gestort gekregen. Top service!

Mooie jas voor een fijne prijs en maat ook goed ingeschat

Fijn ook dat er een afhaalpunt om de hoek is

Goede site,met goede prijzen.

Hockeyschoenen Asics hier op de site gekocht. Overzichtelijke site, makkelijk besteld, volgende dag geleverd! En ook belangrijk de laagste prijs voor deze schoenen hier gevonden! Ook eerst de reviews even gelezen,want was de 1e keer om hier te bestellen. Gewoon doen.

Perfect!

Duidelijk bestelproces, uiterst vriendelijke en deskundige klantenservice, supersnelle levering en een hartstikke leuke broek voor een heel zacht prijsje!

Duidelijke foto's, prima service

Ik heb een skibroek besteld. Er was duidelijke communicatie, de mail met de track en trace duurde iets langer maar kwam wel gewoon. Helaas was de broek te groot, terug sturen was geen probleem.

Afhandeling bestelling en retourzending perfect

Voetbal besteld. Perfect en snel geleverd via winkel in Hilvarenbeek. Bleek echter om een mini uitvoering te gaan. (Vond ik onduidelijk op de website. ) Retour simpel en snel afgehandeld. Was mijn eerste bestelling. Weet ze nu wel te vinden voor een volgende bestelling.

na een verkeerde maat te hebben gekocht telefonisch contact gehad en erg goed geholpen. Andere maat besteld en de volgende dag in huis. Geld van het verkeerde paar schoenen ook erg snel weer terug.

Goed en snel geleverd

Ik was verast dat mijn bestelling zo snel geleverd werd.

Snelle levering, achteraf betalen en makkelijk retourneren.

Zeer goed !

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, ondanks corona periode.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle levering, mooie prijzen voor artikelen vooral in de sale

Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik geen bevestiging van de bestelling per e-mail ontvangen.

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie website, goede product informatie/foto's