Recycle-bak.nl was niet alleen de voordeligste maar heeft daarnaast een uitstekende service geleverd. De container kwam precies op de afgesproken dag en tijdslot, ik was zelf niet aanwezig maar de chauffeur heeft zonder problemen het zeil dat ik had klaargelegd voor onder de container, gebruikt om de tuintegels te beschermen. Klasse! Ook het ophalen verliep zonder enig probleem, ook weer op de gewenste dag terwijl was aangegeven dat door drukte het ophalen misschien een dag later zou gebeuren. Kortom, uitstekend allemaal.

Great experience

While the renovation project was filled with unpleasant surprises, the rubble container was delivered and picked up very efficiently. Very professionally arranged from start to finish.

Alles volgens afspraak . Geweldige service

Flexibel en goede service

Zeker een aanrader! Heb 4 containers bij hun besteld en allemaal netjes op tijd geleverd en als er iets is, is het kantoor makkelijk te bereiken voor vragen. Ik zou hier zeker weer een container bestellen in de toekomst!

Prima.

Container afleverde volgens afspraak en ook weer opgehaald. Helemaal goed!

Super geregeld,

Recycle-bak aangevraagd. Snelle reactie en bijzonder client vriendelijk. Ook toen we eerder "klaar" waren was het geen probleem om de bak eerder op te halen. Zeer flexibel en uiterst correct aan de telefoon. Hier kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen. Cijfer 10 meer dan dik verdiend.

Scherpe prijs en goede service

De container is snel geleverd tegen een scherp tarief. Bij levering in overleg op de juiste plek neergezet. Na telefoontje dat hij weer opgehaald kon worden weer snel opgehaald.

Vriendelijk en flexibel

Prima service. De dakkapel kwam eerder dan verwacht en de bak moest plotseling weg, zodat de kraan erbij kon. Dat werd snel geregeld. De bouwafvalbak is achteraf toch ingezet als puinbak. Dat is keurig verrekend. Professioneel met persoonlijke aandacht.

Snelle levering en afhandeling

Binnen 24 uur geleverd en na een mail te sturen werd het direct de dag opgehaald zoals we hadden verwacht. De bak was mooi schoon toen het werd geleverd

Zeer snelle plaatsing mogelijk. Chauffeur zette de bak exact (en dan ook echt exact) daar neer waar ik er goed bij kon en hij voor niemand in de weg stond. Ook het ophalen was zeer snel en goed geregeld!!

Prima maar niet flexibel

Er werd eerder geleverd dan de aangegeven tijd, hierdoor waren we niet op locatie en stond de container te ver can ons huis. Later overleg over het mogelijk verplaatsen werd niet prettig opgepakt.

Beste heer Vork, Jammer dat u niet tevreden bent, dat had ik graag anders gezien. Wat mij echter verbaasd is dat er helemaal geen tijd met u afgesproken is, u heeft enkel aangegeven dat u een voorkeur voor de middag had. En zoals duidelijk aangegeven in het bestelformulier is dat niet gegarandeerd. U had ook voor de andere optie (een tijdvak met kosten) kunnen kiezen, en u had bij de opmerkingen kunnen zetten dat u graag een half uur voor levering gebeld had willen worden, maar dat heeft u allemaal niet gedaan. Wanneer wij terug moeten komen om de container om te zetten, dan zijn daar helaas kosten aan verbonden, wij kunnen uiteraard niet voor niets rijden. Wij hanteren al de laagst mogelijke tarieven en proberen daarvoor de hoogst mogelijke service te bieden, maar daar kunnen we niet ook nog een keer extra voor rijden. Nogmaals, het spijt mij enorm dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen, maar ik hoop dat u toch ook een beetje onze kant van het verhaal begrijpt. Met vriendelijke groet, Jeroen

Op en top tevreden.

Snelle service voor een goede prijs.

Helemaal top geregeld

Helemaal top geregeld

Snelle levering ,netjes op tijd en snel en makkellijk bestellen.

Prima service en vlot!

Prima, eigenlijk zoals het hoort.

Via de bestelling de plek aangegeven waar de bak geplaatst moest worden. Had mn twijfels of dat goed zou lomen maar keurig zoals gevraagd. Voordeel is ook dat je hem, indien nodig, 8 weken kunt gebruiken. Alles dus prima.

prima vlekkenloos

Goede service, aardige chauffeur die de bak netjes op z'n plaats zet.

Snelle service voor een knappe prijs.

Service is prima. Snel bezorgd door aardige chauffeur. Wel jammer dat de staat van de containers soms te wensen over laat. Als laatste hebben we een afgeschreven roestige 6m3 met zeker 4 gaten in de bodem. Die moesten we eerst afdekken met plat materiaal alvorens puin en gruis er op te gooien. Ook is de container van een regionale partner en niet van Recycle-bak zelf, zoals op het plaatje van de website. Om die reden 3,5 sterren. Service 5, duur van de huur 5, conditie bak gemiddeld 3.

Beste Caspar, Dank voor je review. Je kritiek is terecht, door lange wacht- en produceertijden is het momenteel lastig om op korte termijn nieuwe containers te krijgen. Vandaar dat wij en al onze landelijke partners (alsmede al onze concurrenten) ook de containers die aan reparatie of vervanging toe zijn nu inzetten om aan de vraag te kunnen voldoen en toch iedereen een container op het gewenste moment te kunnen bieden. Neemt niet weg dat de gaten in jullie container eigenlijk al afgedekt hadden moeten zijn door onze collega, daar ga ik met hen nog over in gesprek. En inderdaad zoals je ook opgemerkt hebt werken wij samen met (kleine en middelgrote) landelijke partners, dit omdat wij zelf niet groot genoeg zijn om landelijk te leveren. Het voordeel ten opzichte van de grote landelijke concurrenten is dat onze service en bereikbaarheid (en ook die van onze landelijke partners) over het algemeen een stuk beter is. Met vriendelijke groet, Jeroen

Snel op tijd goed bereikbaar

Goede ervaring geweest

Prima service en houden zich aan de afspraken.

Ook als je de container eerder opgehaald wil hebben is dat geen probleem.

Snel geleverd, goede prijs.

Ervaring was prima. Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk geholpen. Snel geleverd en de prijs was goed. De bak had iets schoner geleverd kunnen worden.

op tijd geleverd en telefonisch overlegd

vriendelijk, meedenkend, beleefd personeel

Perfecte service vriendelijke mensen