Snel geleverd, gebeld na 4 weken om op te halen. Na een uur stond de vrachtwagen al voor m'n deur! Keek mn ogen uit zo krap in de straat en toch m zo der in kunnen draaien zodat de container er opgetakeld kon worden! Chapeau voor de chauffeur! Zou jullie bij anderen zeker aanraden!

Betrouwbaar

Komen gemaakte afspraken na.

Heel positief

Snelle levering, komen afspraken goed na

Volgens afspraak op tijd geleverd en niet duur

Snel en efficiënt

Goede service, komen afspraken na en niet duur

Snel en efficient

Snelle levering en ophalen na afloop. Prima service. Aan te raden.

Snelle en correcte levering

Nette afhandeling

Uitstekende service en snelle levering

Keurig bedrijf die doet wat het zegt. Levering en ophalen gingen keurig volgens afspraak.

Prima service en komt afspraken na

Kan dit bedrijf aan een ieder aanbevelen!!!

super geweldige service van dit bedrijf

de chauffeur heeft contact opgenomen met me waar hij precies de container moest plaatsen. hij had hem exact op de plaats gezet die ik had aangegeven telefonisch. klasse chauffeur. ook van af het kantoor prima gesprek gehad, vanwege het tijdstip die ik had aangegeven.

Super makkelijk en snel geregeld ophalen pressies het zelfde .

precies volgens verwachting

Op tijd geleverd, met knap stuurmanskunst op de ideale plek gezet en extra service geleverd om de bak op de door mij gewenste dag op te halen

Uitstekende service!

Snel en netjes geregeld. De bak is ook heel erg netjes opgehaald!

Fantastisch!

Makkelijke bestelling, snelle levering, chauffeur plaatste de bak waar wij hem graag wilde; dat was geen enkele moeite. Zeer eenvoudig om bak weer op te laten halen. Alles keurig, snel en duidelijk!

Zeer snelle levering en de zelfde dag gebeld en was ook snel weer opgehaald

Snelle aanpassing factuur

Had een kleine wijziging nodig op de factuur, had ik natuurlijk gelijk moeten vragen, Mailtje gestuurd en het was zo geregeld. Top gedaan.

Recycle-bak.nl was niet alleen de voordeligste maar heeft daarnaast een uitstekende service geleverd. De container kwam precies op de afgesproken dag en tijdslot, ik was zelf niet aanwezig maar de chauffeur heeft zonder problemen het zeil dat ik had klaargelegd voor onder de container, gebruikt om de tuintegels te beschermen. Klasse! Ook het ophalen verliep zonder enig probleem, ook weer op de gewenste dag terwijl was aangegeven dat door drukte het ophalen misschien een dag later zou gebeuren. Kortom, uitstekend allemaal.

Great experience

While the renovation project was filled with unpleasant surprises, the rubble container was delivered and picked up very efficiently. Very professionally arranged from start to finish.

Alles volgens afspraak . Geweldige service

Flexibel en goede service

Zeker een aanrader! Heb 4 containers bij hun besteld en allemaal netjes op tijd geleverd en als er iets is, is het kantoor makkelijk te bereiken voor vragen. Ik zou hier zeker weer een container bestellen in de toekomst!

Prima.

Container afleverde volgens afspraak en ook weer opgehaald. Helemaal goed!

Super geregeld,

Recycle-bak aangevraagd. Snelle reactie en bijzonder client vriendelijk. Ook toen we eerder "klaar" waren was het geen probleem om de bak eerder op te halen. Zeer flexibel en uiterst correct aan de telefoon. Hier kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen. Cijfer 10 meer dan dik verdiend.

Scherpe prijs en goede service

De container is snel geleverd tegen een scherp tarief. Bij levering in overleg op de juiste plek neergezet. Na telefoontje dat hij weer opgehaald kon worden weer snel opgehaald.

Vriendelijk en flexibel

Prima service. De dakkapel kwam eerder dan verwacht en de bak moest plotseling weg, zodat de kraan erbij kon. Dat werd snel geregeld. De bouwafvalbak is achteraf toch ingezet als puinbak. Dat is keurig verrekend. Professioneel met persoonlijke aandacht.

Snelle levering en afhandeling

Binnen 24 uur geleverd en na een mail te sturen werd het direct de dag opgehaald zoals we hadden verwacht. De bak was mooi schoon toen het werd geleverd