Snelle levering. Snel ophalen toen ik gebeld had. Snelle service.

Goedemorgen Tineke, Dank je wel voor het compliment en de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Doen wat ze zeggen

Goedemorgen Peggy, Dank je wel voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Prima en snelle service

Komen op tijd en kwamen binnen even checken of bak zo goed stond. Aardige chauffeur.

Goedemiddag Linda, Dank je wel voor de goede beoordeling! Ik zal het ook doorgeven aan de chauffeur! Met vriendelijke groet, Jeroen

Snel, correct en probleemloos

Prima geregeld

Goedemorgen Jan, Goed om te horen, dank je wel voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob

De bak wordt snel geleverd

Goedemorgen Bea, Dank je wel voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Marjo

Prima ervaring

Volgens afspraak container geleverd en weer opgehaald. Erg fijn.

Goedemorgen M. Fijn om te horen en bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Jeroen

Netjes!

Bak werd net neergezet om mijn gewenste plek en stand, meneer dacht ook super fijn mee! Ophalen ging ook vlotjes en netjes!

Goedemorgen Gab, Dank je wel voor de goede beoordeling, heel fijn om te horen dat het allemaal naar wens was! Met vriendelijke groet, Ron

Tevreden!

Bak op tijd geleverd. Duidelijk bestel systeem en simpel om bak weer op te laten halen. Erg tevreden!

Goedemorgen Huib, Top dat het allemaal naar wens is geweest! Dank je wel voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Rob

Goede service en goed contact

Goede service, scherpe prijzen en volgens afspraak opblijf geleverd en opgehaald.

Goedemorgen Casper, Dank je wel voor de hele goede review! Met vriendelijke groet, Jeroen

Kwamen niet op voorkeur dagdeel, dus onverwacht.

Zoals boven omschreven; aangegeven bezorging na 12:30. Stonden om 8:30 voor de deur.

Goedemorgen Marly, Dank je wel voor de review, helaas kunnen we inderdaad niet altijd voldoen aan de voorkeur van het dagdeel. In zo'n 90% van de gevallen kunnen we daar wel aan voldoen, maar niet altijd. Het alternatief is uiteraard om de levertijd met kosten aan te vinken wanneer je de container echt binnen een bepaald tijdvak wil hebben, maar dat kost dan wel € 32,50 omdat we dan de planning moeten aanpassen op die rit, maar dan ben je 100% gegarandeerd van levering in het tijdvak. Verder is het ook altijd mogelijk om aan te geven dat de chauffeur een half uur van tevoren moet bellen. Ondanks de tegenvaller vind ik het fijn dat je ons nog wel aanbeveelt, dank je wel! Met vriendelijk groet, Jeroen

3 jaar

Uitstekende service, gekwalificeerde werknemers van het bedrijf, voldoen altijd aan de wensen van de klant.

Goedemorgen Alexander, Dank je wel voor de hele goede review! Met vriendelijke groet, Jeroen

Reageren en acteren snel

Met een verbouwing 3 keer een container gehuurd. De eerste stond minder dan 6 weken en de laatste twee langer. Op eigen initiatief hebben ze dit verrekend, waardoor wij geen extra kosten hebben hoeven te betalen. Twee keer gevraagd of ze eerder konden komen dan ik op de website kon aanvragen en dit is beide keren gelukt. Communicatie verder was top. Alleen jammer dat je geen bevestiging krijgt met wanneer ze precies komen, maar als dat het enige is… :)

Goedemiddag Nina, Dank je wel voor de goede en uitgebreide review! De bevestiging wanneer we precies komen is heel lastig in onze branche, maar ik ben het met je eens dat dat wel heel prettig zou zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen

Plezierig

Goedemiddag Kees, Dat horen we graag! Dank je wel voor het goede cijfer! Met vriendelijke groet, Jeroen

Gemakkelijk en goede service

Dag van tevoren besteld en afgeleverd op afgesproken tijd. Ophalen ook weer makkelijk online geregeld. Perfect!

Goedemiddag Richard, Top dat het allemaal naar wens is geweest! Dank je wel voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Jeroen

Alles klopt

Alles is gegaan zoals op de website is aangegeven. Het is een betrouwbare organisatie en zo’n beetje de voordeligste

Goedemiddag Anneke, Dank je wel voor de goede review, heel fijn om te horen! Met vriendelijk groet, Jeroen

Great quick 5*****

100% tevreden

Goedemiddag Rob, Dank je wel! Dat horen we graag! Met vriendelijke groet, Jeroen

Alle afspraken nagekomen, goed overleg kunnen voeren

Zeer betrouwbaar. Vriendelijke medewerkers.

Goedemiddag Derrick, Dank je wel voor de goede beoordeling en je mooie woorden, fijn om te horen. Ik geef het ook door aan onze mensen! Met vriendelijke groet, Jeroen

Prima optie om van je afval af te komen!

Afgelopen zomer voor het eerst gebruik gemaakt van een firma om mijn afvalverwerking te regelen vanwege een tuin-upgrade. Reageerde snel op mijn vraag via e-mail voorafgaand aan het bestellen, dachten goed mee met mijn situatie. Vervolgens via de website de correcte container besteld en alles werd verder netjes zoals beloofd verzorgd. Mocht ik in de toekomst weer een dergelijke service nodig hebben, neem ik weer contact op met Recycle-bak.

Goedemorgen Tom, Dank je wel voor de hele goede en uitgebreide review en heel graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jeroen

Precies zoals het moet

Deze keer was het zand brengen, de keer daarvoor was het een container voor tuingrond afvoeren; het gaat gesmeerd. Je belt de ene dag en gelijk de volgende dag staan jullie op de stoep, contact met de chauffeurs is ook prima, ze bellen van te voren altijd even waar de bak neer gezet moet worden of waar het zand gestort moet worden, ik ben echt goed behandeld door jullie en ook nog voor een zeer goeie prijs!

Goedemorgen Cas, Dank je wel voor de hele goede en uitgebreide recensie! Fijn dat het zo goed bevallen is, wederzijds natuurlijk, en dat is toch wat je altijd hoopt te bereiken. Met vriendelijke groet, Ron

prima levering bak

Voordelig geprijsd en makkelijk te reserveren. Ook het omzetten naar een andere ophaaldatum ging soepel.

Goedemorgen Laura, Dank je wel voor de goede recensie! Met vriendelijke groet, Rob

prima en goed meegedacht bij plaatsing

prima service en goed meegedacht bij plaatsing

Goedemorgen Iris, Dank je wel voor de goede review! Met vriendelijke groet, Rob

PERFECT

Mijn vaste bedrijf als ik een container nodig heb en dat is niet voor niets. Prima levering, nette chauffeurs, echt een aanrader!

Goedemiddag Rob, Dank je wel voor de hele goede beoordeling en de fijne samenwerking! Met vriendelijke groet, Jeroen

Keurige service

Goede hulp met aanmelden, plaatsen en afvoeren.

Goedemiddag Shiva, Dank je wel voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Op de afgesproken plek op het afgesproken moment. Goede en eenvoudige communicatie

Goedemiddag Hannie, Dank je wel voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

uitstekend

Ik werk al 3 jaar bij het bedrijf.

Goedemiddag Alexander, Dank je wel voor de hele goede beoordeling en fijne samenwerking! Met vriendelijke groet, Jeroen

Over Recycle-bak.nl

Goedkoop, snel en eenvoudig een afvalcontainer huren! Recycle Bak is dé specialist in de afvalsector. Al meer dan een eeuw zijn wij actief in de afvalbranche en zijn de specialist op het gebied van afvalcontainers huren. U kunt bij ons terecht voor alle soort afvalcontainers, maar ook voor de aankoop van zand en/of grind. Wilt u meer informatie over het huren van een afvalcontainer? Neem dan gerust contact op met onze specialisten! Maandag t/m vrijdag Voor 12:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.