Perfect bedrijf om je container te huren.

Tijd, prijs, afspraken alles via site geregeld en geheel in een keer goed gegaan.

Goedemiddag Rik, Dank je wel voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob

Prettige geregeld.

Goed bereikbaar, goede voorlichting, prettig en vlot geregeld, zowel het brengen als het ophalen.

Goedemiddag Carina, Dank je wel voor de goede review! Met vriendelijke groet, Jeroen

snel, vriendelijk en niet te duur

De ene dag besteld, volgende ochtend al geleverd. Draaide de bak om (heel gedoe), zodat ie beter stond. Ook ophalen ging snel.

Goedemiddag C.J. Dank je wel voor de hele goede recensie en fijn dat het gelukt is om de container zo handig mogelijk te plaatsen. Met vriendelijke groet, Jeroen

Prima en vlekkeloze transactie

Prima ervaring. De transactie is vlekkeloos verlopen

Goedemorgen P.A., Dank je wel voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Erg goede service. Het was geen probleem om de type afval voor de container te wisselen toen ik er achter kwam dat het sloopafval geen gips was.

Goedemiddag Maarten, Dank je wel voor de hele goede recensie en fijn dat het allemaal voor elkaar gekomen is! Met vriendelijke groet, Bart

Goede communicatie en komt afspraken na

Doen altijd hun uiterste best om je wens te vervullen met leveren van de gewenste container.

Goedemorgen meneer Noteboom, Dank u wel voor de hele goede beoordeling en fijn dat het allemaal zo goed loopt onderling! Met vriendelijke groet, Rob

super!!!

ik heb de container afspraak een keer moeten verzetten nadat bleek dat in mijn woongebied toch een vergunning nodig was en daar was recycle-bak heel flexibel mee. De container werd keurig op tijd geleverd en weer opgehaald. Hele prettige ervaring!

Goedemorgen Noëlle, Dank je wel voor de hele goede beoordeling en fijn dat het allemaal voor elkaar gekomen is! Met vriendelijke groet, Rob

good

Ik werk sinds 2021 bij dit bedrijf. Goede service.

Goedemiddag Alexander, Dank je wel voor de hele goede beoordeling, wij zijn ook erg blij met de samenwerking! Met vriendelijke groet, Jeroen

Mijn ervaring is super zou iedereen aanraden voor als je container nodig hebt. Zeer prettig in contact zowel telefonische als aan huis.

Goedemorgen Gertruud, Ontzettend fijn om te horen! Dank je wel voor de hele goede recensie! Met vriendelijke groet, Rob

Professioneel en klantvriendelijk

Er is goed en snel gereageerd op vragen per mail. De bak werd op de afgesproken tijd gebracht en gehaald. De chauffeur was vriendelijk en voorzichtig bij het plaatsen en weg halen. Een dag later ophalen was, na overleg, geen enkel probleem.

Goedemiddag E, Dank je wel voor de hele goede en uitgebreide beoordeling! Ik zal het ook aan de chauffeur doorgeven, gaat hij erg leuk vinden. Met vriendelijke groet, Jeroen

Snelle en goede service

Makkelijk reserveren met duidelijke voorwaarden. Vriendelijke en hulpvaardige chauffeur.

Goedemiddag Richard, Dank je wel voor de hele goede review! Met vriendelijke groet, Rob

Nakomen afspraak, en betaalbare prijs

Afspraak leveren en ophalen goed nagekomen. Verder was de prijs goed betaalbaar.

Goedemiddag Rien, Dank je wel voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob

Prima geregeld.

Duidelijke afspraken.

Goedemorgen Wilma, Dank je wel voor de hele goede review! Met vriendelijke groet, Jeroen

TOP

Wat een heerlijk bedrijf, soepel geregeld, klantgericht, echt een aanrader!

Goedemorgen Rob, Wat fijn om te horen, ontzettend bedankt voor je geweldige review! Met vriendelijke groet, Marjo

Goede ervaring

Alles gelopen volgens afspraak. Prima prijs en goede voorwaarden. Niets op aan te merken.

Goedemorgen Eric, Dank je wel voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Ron

Prima levering en service

Onlangs hadden wij een container nodig. Een dag van tevoren gebeld in te checken of het kon en op de site gereserveerd. Volgende dag keurig geleverd. Helaas door een miscommunicatie bleek dat we de container helemaal niet nodig hadden. Hier hebben we een passende oplossing voor bedacht, en recycle-bak werkte mee. Heel erg fijn!

Goedemorgen Cynthia, Dank je wel voor de goede recensie, fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Jeroen

Op tijd geleverd en weer opgehaald.

Goedemorgen Sven, Dank je wel voor de goede review! Met vriendelijke groet, Jeroen

Keurige levering op afgesproken tijd

Was helemaal in orde. Verder niets aan toe tevoegen (hoeft ook niet als het simpelweg goed is)

Goedemorgen Dick, Heel leuk om te horen! Bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc

Er zijn meer dan 10 containers door ons bedrijf besteld en ontvangen. Alles was snel en op tijd gedaan.

Goedemorgen Alexander, Dank je wel voor de hele goede review en natuurlijk ook voor alle bestellingen! Met vriendelijke groet, Jeroen

Snel en niet (zo) duur

Snel geleverd in mijn toch erg smalle straatje, de chaffeur reed gewoon achteruit de straat in. Ook het omruilen van de bak voor een nieuwe was erg makkelijk geregeld.

Goedemiddag Jeroen, Dank je wel voor de hele goede en uitgebreide beoordeling! Ik zal het ook doorgeven aan de chauffeur. Met vriendelijke groet, Jeroen

Op tijd geleverd, aardige man die m bracht en haalde.

Goedemiddag MJ, Dank je wel voor de hele goede beoordeling! En ik geef het ook door aan de chauffeur, zal hij heel leuk vinden om te horen! Met vriendelijke groet, Jeroen

Container werd optijd geleverd en na mail ook weer optijd opgehaald

Goedemiddag Ruud, Dank je wel voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Overzichtelijke site, makkelijk reserveren, levering zoals afgesproken.

Goedemorgen Nicojan, Dank je wel voor de mooie recensie! Met vriendelijke groet, Marc

Servicegericht, snel en betaalbaar.

Contact was prettig. Bak snel geleverd en prettige communicatie met de chauffeur. Alles volgens afspraak verlopen.

Goedemiddag Ilja, Dank je wel voor de goede beoordeling en de uitgebreide en positieve feedback. Ik zal het ook tegen de chauffeur zeggen. Met vriendelijke groet, Jeroen

Perfecte service!

Goede communicatie, snelle levering

Goedemorgen Marlijn, Dank je wel voor de hele goede review! Met vriendelijke groet, Rob

Over Recycle-bak.nl

Goedkoop, snel en eenvoudig een afvalcontainer huren! Recycle Bak is dé specialist in de afvalsector. Al meer dan een eeuw zijn wij actief in de afvalbranche en zijn de specialist op het gebied van afvalcontainers huren. U kunt bij ons terecht voor alle soort afvalcontainers, maar ook voor de aankoop van zand en/of grind. Wilt u meer informatie over het huren van een afvalcontainer? Neem dan gerust contact op met onze specialisten! Maandag t/m vrijdag Voor 12:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.