Servicegericht, snel en betaalbaar.

Contact was prettig. Bak snel geleverd en prettige communicatie met de chauffeur. Alles volgens afspraak verlopen.

Goedemiddag Ilja, Dank je wel voor de goede beoordeling en de uitgebreide en positieve feedback. Ik zal het ook tegen de chauffeur zeggen. Met vriendelijke groet, Jeroen

Perfecte service!

Goede communicatie, snelle levering

Goedemorgen Marlijn, Dank je wel voor de hele goede review! Met vriendelijke groet, Rob

Aanrader en voor herhaling vatbaar

Goede communicatie. Afspraken werden nagekomen. Behulpzame medewerkers.

Goedemorgen Roxy, Dank je wel voor de hele goede recensie, ik zal het ook doorgeven aan mijn collega's! Met vriendelijke groet, Jeroen

Keurig op tijd opgehaald en afgeleverd. Vriendelijke chauffeur.

Goedemiddag Danny, Dank je wel voor de goede beoordeling en ik zal het doorgeven aan de chauffeur! Met vriendelijke groet, Marc

houd zich aan de afspraken

is flexibel en doet altijd moeite om gewenste levertijd te halen. Bovendien keurig in overleg de plaatsing van de container en vooraf netjes gebeld voor overleg plaatsing met klant.

Goedemiddag R.J., Dank je wel voor de hele goede en uitgebreide review! Met vriendelijke groet, Rob

Zorgvuldig

Goedemiddag Maarten, Dank je wel voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Op de website staat alle informatie duidelijk beschreven. Het is makkelijk om te boeken. Alles werd geleverd zoals afgesproken.

Goedemorgen Fransje, Dank je wel voor de goede recensie! Met vriendelijke groet, Bart

Hele goede service! Staan in nood ook voor je klaar

Goedemiddag Frans, Dank je wel voor de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Rob

Elke keer goede ervaringen.

Medewerkers denken altijd in mogelijkheden :)

Goedemorgen Barbara, Dank je wel voor de hele goede beoordeling, fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Jeroen

Betrouwbaar

Indien je een betrouwbaar adres voor een afvalbak zoekt is Recycle-bak een aanrader. Prima service, gewoon doen!

Goedemiddag R., Bedankt voor het hele goede cijfer en de nog mooiere woorden! Met vriendelijke groet, Jeroen

Heel simpel om te bestellen, snel geleverd, netjes geleverd en op tijd weer opgehaald. Wij hebben m twee x achter elkaar besteld. Ging helemaal top.

Goedemiddag Romana, Bedankt voor de hele goede en uitgebreide review! Met vriendelijke groet, Rob

Erg goed

Duidelijke afspraken

Goedemiddag I.T., Bedankt voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob

Prima betreft leveren en ophalen. Alleen prijs best flink.

Goedemiddag Marieke, Bedankt voor de goede beoordeling! En je hebt gelijk hoor, het is niet goedkoop om een container te huren. Met vriendelijke groet, Jeroen

Goede ervaring

Correct bedrijf, goede en snelle service. Doet wat is afgesproken.

Goedemiddag Petra, Bedankt voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob

netjes op tijd

goedkoopste van midden nederland

Goedemiddag Hans, Bedankt voor de hele goede review! Met vriendelijke groet, Jeroen

Snel en tijdig geleverd en opgehaald, heldere afspraken, ruime container

Goedemiddag Marjan, Bedankt voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Rob

Top service, snel geregeld. Communicatie is ook prettig!

Goedemiddag Jari, Bedankt voor de hele goede recensie! Met vriendelijke groet, Rob

Op zich prima!

service is prima! bak snel geleverd, netjes opgehaald. Ik zou zo weer een bak bij jullie huren. Echter, (maar dat is natuurlijk niet jullie te verwijten) zou ik in een nieuwbouwwijk waar nog gebouwd wordt en tuinen nog niet afgesloten zijn, hier niet voor kiezen. Voor wij gingen klussen en afval wilde afvoeren, zat onze bak al half vol doordat alle leveranciers van omringende woningen er spullen in stopten.

Goedemiddag Irene, Bedankt voor de goede beoordeling! Je hebt gelijk, in sommige gevallen is het beter om een gesloten container te bestellen of de container direct vol te gooien indien dat uiteraard mogelijk is. Met vriendelijke groet, Marc

perfect

Bestelling en ophalen perfect geregeld.

Goedemiddag Henk, Bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Marc

Vriendelijk, snel en stipt

Recycle-bak is uiteindelijk gewoon een portal om lokale partijen te ontsluiten op het internet. Ik kreeg zodoende te maken met een klein afvalverwerkingsbedrijf uit Soest. Goede communicatie/informatie over het kunnen plaatsen van de container (file parkeerplaats) en snelle, tijdige levering. Zeer tevreden!

Goedemiddag Remco, Bedankt voor de hele goede en uitgebreide beoordeling! Mooi omschreven ook, perfect! Met vriendelijke groet, Rob

Top. Alles volgens afspraak

Geen enkele opmerking. Op tijd geleverd en opgehaald.

Goedemiddag Luuk, Bedankt voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Ideaal. Snel geleverd en snel weer opgehaald.

Perfect geregeld. Kwam op de afgesproken tijd en voor het ophalen hoefde ik niet thuis te zijn.

Goedemiddag Jan, Dank je wel voor de hele goede recensie! Met vriendelijke groet, Rob

Snel gehandeld en alles op tijd

Goedemiddag D, Bedankt voor de hele goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Bart

Snel geleverd, duidelijke uitleg wat wel, wat niet erin kan, hoeveelheid dicht bij de deur in overleg geplaatst snel weer opgehaald. Prima service

Goedemiddag Ton, Goed om te horen, dank je wel voor de hele goede en uitgebreide beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeroen

Snel en servicegericht

Wij hebben i.v.m. een flinke verbouwing 4x een container gehuurd van verschillende maten en elke keer was de service snel en goed. Telefonisch contact bij vragen en levering was goed, en verzoeken over plaatsing werden aar mogelijk ingewilligd. Ik zou ze aanraden.

Goedemiddag Nieck, Fijn om te horen, bedankt voor de hele goede en uitgebreide beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc

Aurorastraat 34

1363ZH Almere

Over Recycle-bak.nl

Goedkoop, snel en eenvoudig een afvalcontainer huren! Recycle Bak is dé specialist in de afvalsector. Al meer dan een eeuw zijn wij actief in de afvalbranche en zijn de specialist op het gebied van afvalcontainers huren. U kunt bij ons terecht voor alle soort afvalcontainers, maar ook voor de aankoop van zand en/of grind. Wilt u meer informatie over het huren van een afvalcontainer? Neem dan gerust contact op met onze specialisten! Maandag t/m vrijdag Voor 12:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.