Een bedrijf wat met de klant mee denk

In deze tijd dat alles online moet. Werd ik door een medewerkster echt super goed geholpen. Zij dacht echt mee aan een oplossing ivm een te langere levertijd. Echt goed te pas over!!

Snelle levering en prima service na schade.

Wij hadden plinten besteld die, na een keer bellen geleverd werden. De doos was beschadigd, waardoor 1 plint beschadigd was. Is na verloop van tijd een nieuwe plint geleverd. Alles bij elkaar toch, ondanks wat hobbels, een goede ervaring. We gaan hier nog wel meer bestellen.

Ondermaats

Slechte informatie op de site en vervolgens slechte telefonische behulpzaamheid.

Heel goed!

Makkelijk online besteld en volgende dag netjes geleverd

Slecht

Ik zou 2 pakken laminaat nagele erf krijgen maar ik heb niks meer gezien ook geen reactie op mijn mail meer

Service is top

Snelle levering, goede prijs. Uitstekende service. Ruilen van verkeerd door mij bestelde plinten en eindstukken was geen enkel probleem. Plinten 12x70 RAL 9010 zijn mooie kwaliteit. Plinten 15x70 helaas minder mooi. Ofwel het is niet geschilderd met RAL 9010, ofwel de verf is zo dun dat het hout doorschijnt en dus niet dekt in RAL 9010.

Prima product met snelle en correcte levering!

Prima verlopen

Simpel vinden wat je nodig hebt en daarna keurig bezorgd

Top service, een aanrader

...

Goede prijs-kwaliteit, snelle levering

Snel besteld, goede prijs kwaliteit verhouding. Tijdens de eerste levering was wel pakket 1 van 2 vergeten af te geven. Maar die werd de dag erna netjes nagebracht.

Prima goederen en op tijd geleverd!

Positief

Snel en goede levering

Snelle bezorging en uitstekende klantenservice.

Had ondervloer en plinten besteld. Bleek de verkeerde ondervloer en met de plint had ik me ook vergist qua formaat. Contact gehad met een allervriendelijkste klantenservice en de verkeerd bestelde artikelen retour gestuurd en de juiste artikelen snel weer in huis. Uitstekende service en een goede prijs voor de artikelen.

Prima behandeling snelle uitlevering.

Prima bezorging, snel en compleet

Mooie plinten voor een mooie prijs. Snel, compleet en netjes verpakt bezorgd door enthousiaste bezorger. Geen aanmerkingen.

Onvoorstelbaar goede service.

Ondanks een miskleun van Post.nl zijn de door mij bestelde materialen gewoon nogmaals geproduceerd en met eigen transport van de online vloerenspecialist alsnog tijdig bij me afgeleverd. Grote klasse.

Goede ervaring

Zeer vlotte levering.Vriendelijke bezorger en alles tot de deur gebracht. Toppie.

snelle levering, mooie plinten

moderne plinten besteld. Vlotte levering en de plinten waren goed verpakt, zodat ze niet beschadigd waren bij aankomst.

Goede en snelle levering

Ik was een ondervloer nodig, die aan de geluiddempende normen voldoet die ook gecertificeerd is voor eventuele garantie mocht mijn laminaat problemen krijgen. Een fabrikant wil dan bewijs van juiste ondervloer enzovoorts. Hier hebben wij de juiste ondervloer snel gevonden voor een betaalbare prijs. Tevens was de Lockdown ook net begonnen, maar ondanks dit en de extra pakket drukte door de feestdagen hadden wij binnen 2 dagen het in huis! Netjes tijdig bericht wanneer het geleverd wordt, ideaal.

Perfect geregeld

Zeer snelle reactie, en via email bestelling geregeld.

Goedeservice

Snelle levering en service

Super snelle service

Prima, maar bezorgkosten duur

Prima, maar bezorgkosten duur En jammer dat je niet meer keus hebt qua hoogte vd plint

De vervoerder had wel heel veel haast. Belde aan via intercom, vroeg hoelang het duurde tot dat ik beneden (4e etage) was want hij had geen tijd. Voordat ik beneden was had hij de plinten al neergelegd om weg te rijden. Wel een minpunt. Jammer.