Vlotte levering en benaderbaar

PRima service

Snelle levering zonder problemen

Ik heb een ondervloer besteld bij OnlineVloerenSpecialist. Deze werd snel en in goede staat geleverd door een vriendelijke bezorger.

Top kwaliteit, snelle levering, mooie overzichtelijke site.

Mooie producten, goede overzichtelijke site, prima kwaliteit, billeke prijzen, echt een aanrader.

Eindelijk gevonden wat ik zocht, maar wel 3 meter lang, hoe krijg ik die thuis? Eerd netjes bezorgd met tel. berucht 30 min voor aankomst.

Scherpe prijzen en snelle levering

Een overzichtelijke website was voor mij een plus. Het transport was duidelijk gecommuniceerd via mail.

Goede vlotte levering. Bestelling compleet afgeleverd. Materiaal wordt op dit moment gelegd.

Goede heldere digitale communicatie. Hoe het materiaal ter verwerking wordt ervaren weet ik nog niet. De vloer wordt vandaag gelegd.

Waardeloze klantenservice en ondeugdelijk product

Ik heb een ondervloer besteld. 25m2. Op de bon stond 1 pak. Ik weet niet hoeveel er in 1 pak zit. Ik had immers 25m2 in mijn mandje gestopt. Klantenservice vindt dat ik had moeten weten hoeveel m2 er in 1 pak zou zitten. Mijn fout zegt hij. Wat ik opgestuurd heb gekregen, is dus maar 9 m2. (14 95!!! Verzendkosten voor een kleine verpakking). En niet te controleren of het hetzelfde merk is als besteld. Zijn losse matjes met folie eromheen ipv in de verpakking, zoals omschreven en op de foto op de website. Klantenservice denkt niet mee in een oplossing. Niet bij dit bedrijf kopen! Niet te controleren of het merk wat je gekocht hebt, ook echt het merk is wat is geleverd.

Zeer vlotte levering voor een correcte prijs

Zeer vlotte levering voor een correcte prijs

super service

Snelle en vriendelijke levering

Gede communicatie en goede hulp bij de gestelde vragen. Snelle levering

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Keurig binnen 2 dagen geleverd en top kwaliteit!

Ik ben hartstikke tevreden met de plinten! In eerste instantie twijfelde ik omdat de kleur niet goed werd beschreven maar eenmaal het product in huis was ik dik tevreden en blij!! Ze zijn echt super mooi en van goede kwaliteit!! De plinten werden ook snel geleverd en de bezorgservice was heel vriendelijk en behulpzaam! We zijn nog bezig met de verbouwing en daarom nog geen foto!

Mooie plinten, scherpe prijs

Inmiddels al 2 maal plinten besteld naar grote tevredenheid! Stevige, mooie plinten en snelle thuislevering. Zeker een aanrader!

Alles 100% naar wens, een dikke 10 voor alles.

Duidelijke website, zeer voordelige prijzen, goede en mooie kwaliteit plinten, goede en duidelijke info aan de telefoon bij vragen. Dus alles bij alles krijgt deze website van ons een dikke 10.

Snel!

Ondervloer besteld, volgende dag in huis. Aardige chauffeur/ bezorger.

Snelle reactie op vragen per mail en snelle levering

Very bad experience

My product was delayed two weeks, and de Onlinevloerenspecialist kept giving false information about the delivery causing me financial unexpected expenses. In addition they have not taken responsability for their mistakes.

Helemaal goed

Duidelijke website, proefstukjes zijn zeer handig, snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd gaat worden dus bijzonder tevreden

Snelle en goede levering

Eerste keer besteld, en makkelijk op hun site. Van wat je nodig moet hebben. En vriendelijk als je ze belt

Eenvoudig besteld, snel geleverd.

De bestelling kwam snel aan.

Goede prijs en nette afhandeling

Wij hebben recent een PVC vloer aangekocht en laten leveren door Online Vloerenspecialist, helaas kwamen een aantal planken met transport beschadiging, maar dit is snel opgelost door nog van hetzelfde batch nummer planken na te sturen, dus netjes goed gemaakt. Bedankt!

goede website en snelle levering... Top!

Top! :)

Zeer goed !

Degelijk materiaal en snelle levering. De chauffeur bij levering was zeer behulpzaam en vriendelijk, dat verdient ook wel eens een pluim !

Snelle service prachtig materiaal

Top gegaan. Blij met onze aankoop.

makelijk te bestellen en goed geleverd

goede prijs kwaliteitverhouding