Prettige winkel

De onlineshop was makkelijk in gebruik. Nadat we een probleem melden dat we nog iets nodig hadden is er snel gereageerd. Alles gelukt en prima te doen

Prijs-kwaliteit goed

Snelle levering, scherpe prijs tov andere aanbieders. Vlot en netjes geleverd

Prima spul

Al meerdere keren besteld en uiterst tevreden wat betreft spullen en levering.

Veel keuze aan producten. Zelf was ik op zoek naar plinten en vond hier een heel scala aan breedtes, hoogtes en voorgelakte kleuren. Daarbij bieden ze een hele snelle service waardoor ik een nabestelling op tijd binnen had om de klus in één keer te klaren. Boven verwachting, in vergelijking met beloftes van andere webshops worden ze hier gewoon waargemaakt.

Snelle levering en goede service

Er is snel geleverd en fijne kwaliteit plinten en hoekjes. De kit werkt ook echt heel fijn.

Prima.

Goed en snelle levering.

goede kwaliteit en service !!!

goede kwaliteit en een vlotte service!!

Super snelle levering

Duidelijke website, veel keuze, scherpe prijs en snelle levering

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Duidelijke communicatie i.v.m. de dag en uur van levering, zelfs in België.

Makkelijk besteld en snel levering

Niets anders te zeggen... makkelijk en snel.

Alles zoals ik het wilden

Makkelijk bestellen goede en duidelijke mail Omtrent levering van de ondervloer Bij het leveren was 1 pak beschadigt na contact Met de vloerenspecialist Goed en snel opgelost

Makkelijk besteld, goede levering

Het bestellen was heel makkelijk, met uitrekenen hoeveel pakken je nodig hebt. Ook de levering was goed!

Het was goed

Het was goed

Makkelijk bestelproces. Levering keurig binnen de afgesproken tijd.

Ondervloer besteld en netjes een mailtje ontvangen van de bestelling. Een dag later een nieuw mailtje van de bezorger welke dag ze langs komen. Ik had de bestelling binnen 3 dagen binnen.. Helemaal top.

toppie!

veel keuze,goede prijs en snel geleverd!

Direct geleverd, vriendelijke service Zal ik zeker aanraden aan vrienden

Goede kwaliteit materialen

Keurig vlak van te voren gebeld, vriendelijke chauffeur

Ok

Nadat er een misverstand was en ik niet op tijd thuis was is de chauffeur op een ander tijdstip weer terug gekomen. Supperrr vond ik dat. Wat mij wel tegen viel is dat er verder geen hulp is na het leveren. Het word voor de deur neer gezet en ik moest 30 pakken naar boven sjouwen.

Snelle service en topkwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit vn de geleverde plinten. En binnen een paar dagen geleverd. Super.

Uitstekend !

Snelle levering , goede kwaliteit boven verwachting

ons product super snel ontvangen en werden zelfs van te voren gebeld

Super bedrijf om iets te bestellen

Had een ondervloer bestelt voor een bepaalde dd maar kwam achteraf niet uit kon zonder moeite naar voren geplaatst worden Mensen aan de telefoon waren heel erg behulpzaam

Snelle service, maar op eigen kosten retourneren..

Ik vind het echt super jammer dat wanneer je teveel hebt besteld je deze niet op kosten van onlinevloerenspecialist kan retourneren.