Snelle levering en goede service

Heel erg goed geholpen, eerst een gratis proefstaaltje mogen ontvangen en daarna een snelle levering van de plinten.

Goede prijs kwaliteit verhouding

top geregeld

levering, kwaliteit en prijs prima

Vlot en klantgericht geholpen.

Na plaatsen bestelling op website gevraagd om snelle levering. Kon mij artikelen nog dezelfde middag ophalen. Toppie service!!

Flexibel en topservice

Kunnen snel schakelen en extra order kon nog samengevoegd worden.Zijn zeer flexibel in bezorgen.Kortom een uitstekende ervaring.

snelle en goede levering

het product ziet er goed uit heb plinten in ral 9010 besteld

Alles prima.

Alles prima

Goede snelle service

Goede en snelle levering en service, mooie kwaliteit producten

Top én supersnel geleverd!!!

Mooi product in kleur met geniale hoekstukjes!!!!

Snelle goedkope en prima afgewerkte plinten.

Plinten zijn mooi gelakt en hebben een goede prijs. De levering was snel na de bestelling gedaan te hebben. Klein aandachtpunt; er waren een paar beschadigingen denk door het vervoeren. Misschien zijkanten met karton of schuim bewchermen.

Nou...

Jullie konden niet leveren wat op de website stond. Daar werd ik wel keurig over gebeld, maar ik wacht nog op de terugbetaling van de goederen die jullie niet konden leveren. Om dan nu al een enqueteformulier te sturen (tweemaal) is wat voorbarig.

Snel geleverd en alles netjes verpakt.

Spullen waren snel geleverd, ook de bezorger belde netjes van te voren op. Heeft alle (zware) spullen netjes binnen gelegd. Super!

veel beschadigingen aan uiteinde

Snelle levering wel gedoe met afleveren geen bericht gehad wanneer ze kwamen half uur vantevoren en hier had ik zelfs nog voor gebeld is dus niks mee gedaan.

Afspraak = afspraak

Na bestelling netjes gebeld om de bezorgingsopties te bespreken en op de dag zelf nogmaals gebeld vooraf het pakket werd gebracht. Top!

perfect en snel

gisteren besteld, vandaag gebracht.

Goede communicatie

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en snelle levering

Snelle levering, goede verpakking

Snelle levering, goede verpakking

Verkeerde levertijd

De ondervloer is pas gelegd, daar kan ik nog geen oordeel over geven. Maar de levertijd klopte niet. Het duurde niet langer dan voorzien maar er werd totaal geen rekening gehouden met het moment waarop iemand aanwezig is. Door grote toeval pakte het net goed uit.

Echt fantastisch me ervaring met het hele proces van bestellen, tot aan de muur, Top verpakt

Wat ik zeg allemaal mooi geregeld

snelle en goede levering

snelle en goede service

Fijne levering

Prima site, scherpe prijzen en snelle levering.

Ook als iets fout gaat wordt het snel en doeltreffend opgelost

Bestelling keurig en op tijd geleverd. Toen er 1 plint beschadigd bleek werd deze keurig en snel omgewisseld voor een nieuw exemplaar.

Mooie plinten en snelle levering

Binnen 2 dagen geleverd, precies zoals op de site staat aangegeven. Had afgelakte plinten besteld, en deze zijn mooi strak afgepakt. Dit bedrijf doet wat ze beloven, absoluut een aanrader.

Goede en snelle levering.