Correct, duidelijk en eenvoudig

Correct, duidelijk en eenvoudig

bestelling en bezorging verliep perfect

I.v.m. het feit dat we de materialen snel nodig hadden heb ik voor de zekerheid vooraf even gebeld. De telefonische afhandeling verliep aangenaam en netjes. De bestelling via de webshop verliep ook prima. De aflevering was netjes op tijd.

Communicatie verloopt perfect. Bij telefonisch contact wordt je zeervriendelijk te woord gestaan. Levering van de goederen binnen de afgesproken tijd.

een firma met personeel om trots op te zijn!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de plinten en een uitstekende dienstverlening

Zeer hulpvaardig

Voor ik mijn bestelling plaatsten had ik wat vragen. Deze heb ik gemaild en kreeg ik 2 keer over heel snel een passend antwoord op. Mijn bestelling was er op de afgesproken dag.

Plinten besteld en enkele waren beschadigd bij levering. Deze konden zonder problemen omgeruild worden.

Kraal printen besteld en de volgende dag geleverd. Plinten waren netjes verpakt. Tip voor het zagen van plinten deze eerst afplakken met schilders plakband.

Goed en snel geleverd.

Ondervloer en bijbehorende tape waren snel geleverd en voor een prima prijs.

Snelle en complete levering

Alles OK

Zéér tevreden

Service en de omgang met klanten

super

snelle en perfecte levering

Goedkope en goede ondervloer

Verliep van A tot Z prima

Makkelijk bestellen via de Site. Duidelijk wanneer bezorgt wordt. Bij nabestelling uitstekend geholpen. Keurig.

Spullen netjes op tijd geleverd. Mijn retour werd volgens afspraak netjes op tijd afgewerkt.

Goede kwaliteit en snelle levering

Dit was de tweede maal dat we bij de Onlinevloerenspecialist plinten hebben besteld. Beide keren ging alles naar wens. De plinten worden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Rechte plinten en netjes afgelakt in kleur naar keuze. Wij zijn heel tevreden!!

Geen enkel negatief punt te verzinnen.

Alles is zeer correct verlopen. Ik kan geen enkel negatief punt bedenken.

Super. Snel geleverd, binnen twee dagen.

's avonds besteld. En binnen twee dagen geleverd.

Goed produkt

Goed produkt, snel geleverd en netjes verpakt. Top!

Top. Via mail bevestigt gekregen wie transporteur is. Snelle levering. En vroeg in de morgen. Terwijl transporteur toch een heel eind moest reizen

Top service, mooi product! Erg tevreden en voor herhaling vatbaar!

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit en top service.

Top service+

Ik had de verkeerde maten plint besteld, een telefoontje en een nieuwe bestelling later had ik ze de volgende dag binnen en namen ze de verkeerde plinten mee retour!

Betrouwbaar en accuraat

Top, geenklacht en eigenlijk moet alles gaan, zoals bij de vloerenspeciist

Super geregeld!

Bestelling ideaal. Je wist precies welke dag je moet bestellen en dan twee dagen later in huis. De chauffeur belde ook nog 10 min van tevoren dat hij in de buurt was. Top!

Gemakkelijk online bestellen , goede en duidelijke communicatie , track and trace . Ik ben zeer tevreden over de service en levering . De plinten waren ook proper verpakt . Hier zullen we zeker nog bestellen !!! !!! Super !!!

Uitstekende producten en service!

Zeer tevreden over de producten, snelle service en klantvriendelijkheid!