Snelle en goede levering

Nergens nog een stuk vloer te krijgen na een verbouwing. Gelukkig wel bij onlinevloeren. Super blij mee.

besteld en binnen op afgesproken datum

mooie plinten voor nette prijs en keurig op tijd afgeleverd

Uitstekende service, prijs en advies!

In mijn zoektocht naar ondervloeren en mooie hoge witte plinten kwam ik uit op OnlineVloerenSpecialist.nl. Uiteindelijk besloten om fysiek een bezoek te brengen aan de winkel. Voor mijn woning ben ik keurig geholpen door het team van OnlineVloerenSpecialist.nl en was zeer te spreken over de service. Last but not least, prijs-technisch was het ook uiterst aantrekkelijk...zelfs tov de grotere bouwzaken. Zeer te spreken over mijn ervaring met jullie en definitief een aanrader voor mijn omgeving!

Snelle levering en goede bezorging

Binnen 2 dagen na bestelling gelevert en de bezorger belde netjes of ie het ergens mocht neer zetten de -1 punt is omdat er altijd ruimte is voor verbetering maar dik tevreden

Goed en snel

Bestelling online geplaats en geleverd zoals afgesproken.

Kan beter in communicatie.

Dinsdag besteld, werd Donderdag geleverd. Snel genoeg. Helaas werd er niet goed gecommuniceerd voor de levering. Ik kreeg Donderdagochtend een mail dat ze het Donderdagmiddag kwamen brengen. Dat was best lastig. Ik had 10 rollen ondervloer gekocht, allemaal aanwezig, 4 rollen hadden geen plastic hoes. En geen leginstuctie erbij. Chauffeur was vriendelijk en werkte snel.

beetje vertraging wat betreft de levering (daar keurig mailcontact over gehad) maar verder alles picobello voor elkaar. prima kwaliteit van de geleverde spullen , wij zijn dik tevreden!!

Wat een topservice

Samen met een medewerker een probleem aangepakt en naar 100 % tevredenheid opgelost. Klasse

Snel en voordelig geleverd

Zwarte overzerplinten snel en voor een voordelige prijs geleverd, top.

Ik heb een zeer prettige ervaring met de OnlineVloerenspecialist. De medewerkers denken met de klant mee en zijn zeer servicegericht. Ik heb mdf muurplinten en eindstukken besteld. Goede kwaliteit met eerlijke prijzen. Nogmaals vriendelijk bedankt voor de service☺️ Voortaan bestellen wij via Onlinevloerenspecialist en raden wij jullie ook aan bij vrienden en familie.

Snelle levering, mooie plinten van goede kwaliteit en precies de kleur die wij zochten. We gaan voor de andere kamers in het huis ook bestellen!

Correcte en snelle levering

De bestelling is volgens afspraak netjes geleverd, en tegen een goede prijs.

Geweldige geluiddempende ondervloer

Ondervloer onder massief eiken vloerdelen op bestaande oude houten vloer. Zeer geluiddempend. Makkelijk te leggen. Kwalitatief hoogwaardig.

Prima service, op tijd en snel geleverd

Prima service, snel en op tijd geleverd.

Mooie vloer

Het laminaat ziet er mooi uit en klikt goed. Levering is snel

Snelle levering en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Fijn dat de producten op voorraad zijn, snelle levering en producten voldoen uitstekend. Ook een professionele koeriersdienst die netjes vooraf bellen dat ze onderweg zijn. Top service

Goede ervaring

Bestelling snel geleverd .

Levering zoals het moet zijn.

Prima producten van goede kwaliteit, alles duidelijk vooraf gecommuniceerd en snel geleverd, volgens afspraak. Binnen 1 dag een nette reactie na een vraag over de levering. Transporteur werkt met een handige portaal waar je de levering kan volgen. Zeer tevreden over deze ervaring.

snelle service

prima serviceverlening!

Vlotteafhandeling

Gebruiksvriendelijke site

Zeer nette order behandeling

Goede ervaringingen Materiaal goed verpakt en bezorger netjes van tevoren bellen Goede service

Zeer vlotte levering.

Zeer gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Mooi en goed materiaal. Gewoon zoals het hoort bij een webshop bestelling. Snel, gemakkelijk, transparant en natuurlijk waar voor je geld.