goede service

vriendelijk en goede service. netjes terug gebeld over dr bezorging.

Alles volgens afspraak, snelle levering

Vriendelijk, snel, volgens afspraak

Super tevreden en snelle levering goedkoper als de bouwmarkt

Blij met de vloer en plinten die ik besteld heb, volgende dag al geleverd top service!!!

Goed, snel en voordelig

Mooie producten voor weinig geld en super snel geleverd

Top service!

Goede klantenservice met verstand van zaken!

Snelle en correcte levering van kwaliteit plinten

Vochtwerende MDF plinten besteld. Deze waren keurig gelakt en zijn precies zoals omschreven op de website. Ik had deze om kwart voor 5 besteld en de volgende morgen al in huis. De chauffeur belde nog even voor levering, helemaal top! Bedankt en ga zo door đź‘Ť

Materialen zijn helemaal in orde alleen de koerier niet !

Onlangs plinten gekocht. Heel snel geleverd. Er werd aangebeld. We wonen in een appartementen complex op de derde verdieping. Koerier heeft het in de centrale entree achter gelaten en vervolgens weggegaan voordat we het maar door hadden dat hij het daar achtergelaten had. Iemand anders kon ze meenemen. We vinden het verschrikkelijk en betreuren het dat dit is gebeurd.

Alles prima zoals besteld

Jammer dat het 6 dagen duurde voor het bestelde binnen was. Verder alles keurig voor mekaar.

Goed en voordelig.

Had ergens anders laminaat gezien die ik wilde hebben maar moest voor een bestelling 70€ extra betalen tenzij er meerdere aanvragen lagen. Via de leverancier kwam ik bij OnlineVloerenSpecialist uit die dezelfde laminaat zonder extra kosten kon bestellen. En nog stuk lager in prijs! Daar opgehaald en hebben alles netjes in auto gelegd.

Snelle nette levering

Hebben niet heel veel gekocht maar dat wat gekocht is was netjes verpakt en snel in huis en van goede kwaliteit

Toch best wel wat beschadigde ondervloer platen.

De vervoerder is niet echt voorzichtig met het product .

Slechte service

Op de site laagste prijs garantie. Dat wil zeggen dat zij de goedkoopste zijn en mocht je iemand vinden die toch goedkoper is dat ze de prijs daarop aanpassen. Dat is niet het geval. Dus NIET de GOEKOOPSTE en ook nog eens een SLECHTE SERVICE. Advies; niks op deze site bestellen!

Prima prijs, goed verpakt.

De kwaliteit van de ondervloer zelf moet ik nog ontdekken, maar de bestelling en levering is prima. Ze lijken op dit moment de scherpste prijs aan te bieden. De levering kan overigens beter, optimaler. De levering zou initieel komen tussen 1 en 3. Toen ik daar op zat te wachten werd het zonder notificatie aangepast naar ~5uur. Een mailtje en/of belletje van te voren zou een hoop verveldende wachttijd schelen

Goede kwaliteiten plinten

De plinten zijn netjes verpakt geleverd op de gewenste dag. Plinten zijn makkelijk met een afkortzaag te zagen met een 60 tands zaagblad zonder beschadiging van de folie.

Een goede ervaring!

Snel bezorgd en de laminaat was precies zoals ik had verwacht.

Top en snelle levering

tevreden

mooie plinten tegen een schappelijke prijs

Snel en goed geholpen met mijn bestelling

Prima afspraak tijdig geleverd

Volgens afspraak zijn plinten geleverd. Kwamen alleen tot de ontdekking bij de verwerking dat er ipv 16 plinten maar 15 zijn geleverd. Uit eindelijk was dat geen probleem.

Snel geleverde ondervloer

Ondervloer besteld, snel geleverd en netjes aangegeven vanaf de begane grond naar eerste etage! Scheelde tijd en inspanning.

Mooi product voor een betaalbare prijs

Voor onze nieuwe woning hebben we hoge plinten besteld. We zijn nog niet zo ver dat we ze hebben bevestigd, maar de eerste indruk is positief. We hadden wel de verkeerde kit besteld voor de afwerking, maar terugsturen was geen probleem.

prettig snel efficient

erg prettig

Zeer snelle en juiste levering.

Zeer goed en snellr levering

Zeer posietief

Goed, snel en voordelig

Op de afgesproken dag geleverd en zoals overeengekomen vooraf een bericht. Ook een BTW factuur zeer snel gekregen.