Snelle levering en prima producten

Perfecte site.

Prima bestel mogelijkheid en snel thuis bezorgd.

Good

Good

Snelle levering , goedkoop en makkelijk te verwerken

Besteld en snel geleverd

Levering was snel en prima bezorgd

Makkelijke rekenhulp op de website en duidelijk wat je erbij nodig hebt. Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Levering was perfect, goede track en trace en niets mis met de producten.

Was duidelijk en snel

Het was allemaal erg duidelijk en snel

uitstekend

snelle correcte leveringen

Erg tevreden

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Geleverd volgens afspraak

Na bestelling wat echt makkelijk ging. Kreeg ik al heel snel de track en tracé, was al 2 dagen later. Helaas op de dag dat ik niet thuis ben gebeld met jullie en zet vriendelijk geholpen en de verzending zonder probleem kunnen verzetten

Zit te wachten op de materialen

22/9 Zending nog niet geleverd, t&t geeft aan geleverd op 20/9

Keurig geleverd wat is besteld.

Prima plinten maar verpakking was beschadigd bij aankomst

Prima plinten maar verpakking was beschadigd bij aankomst. Plinten leken in orde gelukkig.

Goede prijs/ kwaliteit

Nadat ik telefonisch nog even contact had gezocht voor de beste keuze, waarbij ik zeer goed en vriendelijk te woord werd gestaan, hebben we besloten de comfort super vloer aan te schaffen. Ik moet alles nog neerleggen, maar het was allemaal goed verpakt en totaal niks op aan te merken. Je wordt dmv mail goed op de hoogte gehouden wanneer de levering wordt bezorgt. Daarnaast is het een goede prijs. Kortom een aanrader!

Prima product

Snelle levering en goed product

Product goed levering slecht

Het product was perfect . De bezorging was super slecht ik kreeg de melding dat tussen 14:33 en 16:33 mijn producten bezorgt zouden worden . Nu werd ik om 14 uur gebeld door de bezorger dat er niemand thuis was en hij de spullen voor deur heeft gezet en weg gereden is . Belachelijk! Wij waren nog midden in een verbouwing en kende de buurt niet dus wisten ook niet of het gestolen zouden worden . Ik vind dit zeer slecht . En hierdoor zou ik ook nooit meer wat bij jullie bestellen .

Snel en goedkoper

Online vloeren specialist kan naar uitgebreid keken op internet als goedkoopste uit de bus. Daarna volgde een snelle levering na een bestelling van een partij plinten van goede kwaliteit. Wat wil een mens nog meer.

Via internet besteld en na telefonisch contact op mijn gewenste dag geleverd.

Nette mooie hoekprofielen

In de bouwmarkt niet te verkrijgen en via onlinevloerspecialist mooie zwarte hoekprofielen gevonden die perfect passen!

Tevreden met de mooie vloer

Waren wat laminaat beschadigt, maar is snel opgelost.ik ben tevreden.

Snelle en correcte levering

Heel tevreden

onvoldoende

Groene Ondervloer Plaat, Isoboard, Isoline, 7mm dik, besteld maar kreeg ander product. PF Felt Plus – Groene Ondervloer Plaat – 7mm Dat vond ik niet oke

Goede service en netjes geleverd

Goede service en netjes geleverd