Product zoals geadverteerd en snelle levering

Overgangsprofiel besteld. Product voldoet volledig aan verwachting en levering was snel. Alle benodigde schroeven waren bijgevoegd. Zeer tevreden.

Nou nou verpakt met vershoudfolie

Bestelling ging vlot zoals over kn gaan als webshop. Kon ook met mijn bestelling een datum als opmerking plaatsten vervooruit. Deze heeft die datum alsnog niet gehaald mmaar dat maakt niet zo erg uit. Waar het mij om gaat is als ik 400,- euro aan hoge plinten bestel dat deze goed ingepakt mijn kang op komt. Plinten zijn ingepakt met verhoudfolie enkel één keer eromheen, waardoor ik met elke plint een hoek schade heb. Niet zo handig dus. Dat is in mijn ervanting barsclecht!!!

Het volgende.

De vloer zou eerst op dinsdag 18 mei bezorgt worden, toen heb ik gebeld of dit op woensdag 19 mei zou kunnen omdat we op dinsdag 18 mei pas de sleutel kregen, dit is door jullie bevestigd. Maar de vervoerder stond dus voor een dichte deur, dat is niet netjes. Voor de rest alles goed verzorgt.

Slecht verpakt. Beschadigde plinten

Verpakking was gescheurd en de plinten zaten los in een te grote doos, dus beschadigd. Eerdere bestelling was wel prima verpakt.

Niet best

Ik heb een week na de vorige levering nog een extra plint besteld hierbij heb ik aan gegeven dat het dezelfde plint moest zijn als de laatste bestelling afgelopen vrijdag is de plint aangekomen en was het een totaal andere. Ik had besteld de kronotex original met kleurnummer 058 Wat ik gehad heb was antraciet. Ik wil graag een ruilactie want dit kan zo niet.

Wacht nog op mijn plinten

Ik kan nog niet echt een oordeel geven over mijn plinten.Ik had een mailtje gekregen dat ik savonds 1 dag voor dat mijn plinten geleverd zouden worden een track en trace code zou krijgen over de tijd dat het geleverd zou worden! Helemaal geen code gekregen dus ik de volgende dag maar wachten op mijn plinten! Half 5 nog geen plinten dus ik zelf maar gebeld.Aardige mevrouw die mij te woord stond en netjes had uitgezocht waar mijn plinten zijn! Toen kreeg ik te horen dat mijn plinten helemaal niet voorradig zijn en ik dus misschien 1 of 2 weken nog moet wachten! Als online vloeren het nou op de site had gezet dat deze plinten niet voorradig zijn dan had ik andere besteld! Terwijl het op de site wel voorradig stond! Misschien handig geweest dat ik daar een mailtje of een telefoontje over kreeg dan had ik ook niet heel de dag voor niks thuis gezeten! Vandaar mijn keuze matig. En aanbevolen heb ik nee aangeklikt omdat ik het niet echt netjes vind!

Goed geholpen en snelle actie

Goede service en een goede prijs. Zou hier een volgende keer zo weer bestellen!!!

Mooi kwaliteit en redelijk prijs

Alleen levertijd is wat minder

alles zoals het zou moeten zijn

prima prijs, snelle levering, zorgvuldig verpakt, mooie plinten. Gewoon niks op te merken. Alles is zoals het zou moeten zijn. Dik tevreden

Alles Top!

Alles Top!

Redelijk

Afspraak niet nagekomen levering En wacht nog op plinten bestelling was 2.5 maanden dus wel raar dat de plinten er niet zijn maar het is wat hetis Verder levering goed opgepakt en in de namiddag als nog geleverd op de plinten na

Snelle levering top

vlotte levering

De ondervloerplaten vallen mij iets regen. Erg breekbaar. Maar vlotte levering en bestelling verliep goed.

Alles perfect verzorgd

Alles van goede kwaliteit en perfect op tijd

top service

Zeer vakkundig, vriendelijk en een goede snelle communicatie! Wij zijn dik tevreden!

Uitstekende kwaliteit

Laminaat besteld, zag er precies zo uit als op de foto, snelle levering, verder heel tevreden

Super goede service

Wax/olie besteld. Gebeld over levering ivm afwerking van de vloer. Werd dezelfde dag nog persoonlijk afgeleverd zodat we de vloer konden afwerken. Heel erg bedankt!

Keurig verzorgde levering!

Mooi op tijd

Perfecte service.

Service was perfect. Vragen waren snel en duidelijk beantwoord. Een Engels sprekende bezorger, voor mij geen probleem maar snap als sommige mensen dit niet prettig vinden.

Voordelig en snel geleverd

Een goede prijs kwaliteit verhouding en super snel geleverd.

snel, duidelijke afspraken - werk goed afgeleverd

Ziet er na de behandeling zeer goed uit. Erg tevreden.

Makkelij te vinden op de site

Snel en goed geleverd. Dik tevreden.

Netjes geholpen. Met het leggen kwamen we 1 pakket te kort. Was geen probleem dat we er 1 bij kwamen halen

Ben dik tevreden met de snelle en goedkope levering, is voor herhaling vatbaar.

Positief

Alles is vlot verlopen. Zowel de bestelling als de verzending