Goed en snelle service. Levering conform afspraak

Goed en snelle service. Levering conform afspraak Duidelijke factuur Goede online bestelomgeving

top service en kwaliteit

snelle levertijd en een stuk goedkoper als andere partijen

Snelle bezorging en goed ingepakt

Spullen zijn goed ingepakt en snel bezorgd. Goede prijzen t.o.v. andere (web)winkels.

Ze doen wat ze zeggen Prima

Duidelijk site, snelle levering

Duidelijk site, snelle levering

Mooi product, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Volgende dag al bezorgd, we zijn er blij mee. Vaak maakt een ondervloer die nodig is het geheel toch nog vrij duur, maar deze ondervloer, groene platen onder laminaat, is goed betaalbaar.

Vlotte en secure levering

Bestellen gaat vlot, afleveren idem. Helemaal goed

Goede en snelle service

Ondervloer besteld. Kwaliteit prijs verhouding is geweldig.

De bestelling is snel, goed en correct afgehandeld Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Aanrader!

Snel, goede kwaliteit, geen gedoe

Tweede keer dat ik hier bestel, en alles gaat erg soepel. Prijzen zijn goed en bestelling komt snel en altijd in goede staat aan.

Vlug in huis.

Hier overzet plinten besteld heel vlug in huis .Bezorger wilde niet op 2 hoog bezorgen werd gezegd dat ze dat niet hoefde te doen. Uiteindelijk heeft de bezorger het in de lift gezet en de lift naar 2 hoog gedaan. Kon zelf als vrouw zijnde de zware pakken sjouwen. Lijkt mij tijd voor een ander bezorg bedrijf.

Perfecte vloer, geleverd wanneer het mij uitkwam.

Prima service, aangegeven dat ik heel weinig thuis ben. Nou, dan leveren ze toch gewoon wanneer het de klant uitkomt ook al ligt de vloer nog een paar weken in hun magazijn. Top.

Een echte goed koop!

De prijs is zeer scherp en het was super snel geleverd. Duidelijke informatie ook op de website mbt de producten en levertijden.

Goeie kwaliteit en snelle levering

Kunt alles compleet bestellen eindstukken en de high tek kit

Snelle levering, goed verpakt

Duidelijke website, snel gevonden, snel geleverd, goede kwaliteit

Snelle levering van nette plinten!

Voor onze eerste verdieping dezelfde plinten en een maatje lager als we beneden hebben hier kunnen bestellen. Op navraag over voorraad snel een reactie ontvangen en de plinten werden snel geleverd!

Ruime voorraad

Terwijl geen andere vloerenboer mijn vloer nog kon leveren i.v.m. tekorten, konden zij dit wel. Echt super! Meneer van de klantenservice had maandag of dinsdag gezegd en dinsdag werd het geleverd. Dus volgens afspraak. De track&trace had wat mij betreft wel iets eerder verzonden mogen worden, zodat ik niet zo in spanning had hoeven te zitten.

Ruime keuze, snelle levering tegen een goede prijs.

Snel en vakkundig geleverd

Na mijn bestelling snel en vakkundig geleverd.bovendien goed verpakt.

Snelle levering!!

Duidelijke webshop goede service

Top ervaring

Snelle en zorgvuldige levering

Fijne site, makkelijk order proces, goede omschrijving. Levering zoals vooraf vermeld.

Bij levering bleek dat de transporteur een deel van mijn bestelling had verwisseld met de bestelling van een andere klant. Na een mailtje was dit binnen de 2 werkdagen rechtgezet en ontving ik mijn correcte bestelling.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Kwalitatieve producten voor een mooie prijs. Aanrader.

Prijs oké Supersnelle levering