Goed en mooi product

Prima plinten, mooi afgewerkt, alleen toch enkele plinten licht beschadigd. Deukje, en een aantal hoekjes. Ik redde mij er wel mee door reststukjes hier uit te halen. Waren ze onbeschadigd geweest had ik zeker 5 sterren gegeven! Levering ook snel.

Snelle levering en netjes verpakt.

Goede ervaring vanwege duidelijke communicatie en snelheid van leveren!

Ik zocht een leverancier voor 160 meter overzetplinten. De 'grote namen' maakten hun reputatie niet waar en lieten mij veel tijd verliezen . Na telefonisch contact met Online vloerenspecialist, werd mij duidelijk dat ze én de benodigde aantal meters op voorraad hadden én ze snel konden leveren. Hierdoor heb ik veel tijd kunnen inhalen op de klus! Een aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede service en snelle levering

De plinten die ik had besteld zien er goed en netjes uit. Toen ze geleverd werden miste ik 1 plint ik heb de klantenservice meteen gebeld,maar ze hebben het meteen opgelost en 2 dagen later heb ik de ontbrekende plint ook ontvangen

uitstekend

Artikel gezien , besteld, en heel snel geleverd , ik ben dik tevreden.

Bestelling emmers vloerbedekking lijm

Besteld en de volgende dag in huis Had zelf verkeerd e-mail adres opgegeven. Snel met hun contact opgenomen en binnen een uur opgelost.

Toppie

Ik was opzoek naar een goede deal voor ondervloer. Een woning opknappen kost aardig wat geld, dus waarom ergens anders meer betalen? Heb de gekozen ondervloer besteld. Kreeg netjes bevestigingsmail en vervolgens de track en tracé code. Alles netjes geregeld, geen gedoe. Kortom: toppie!

Top!!!

Eerste keer dat ik wat besteld heb, maar als ik plinten nodig heb bestel ik zeker weer op deze site. Super snelle levering

Juiste info en snelle levering en kwaliteit materiaal

Volgende keer ben ik weer van de partij

gewoon goed

prima verpakt en op tijd geleverd

Top. Goede prijs en snelle levering.

We hebben plinten besteld en binnen een dag werden ze afgeleverd. Zien er goed uit en nu aan de slag.

Deze keer slecht verpakt.

Vorige keer prima alles. Ne geen beschermende verpakking, alleen een beetje plastic folie. Ga dit niet meer doen.

Snelle, goede levering

Bestelling binnen 2 dagen in huis en top kwaliteit.

Goed service

Goede service snelle levering

Snel, betrouwbaar en accuraat.

Makkelijk in bestellen. Snelle levering.

De levering is super snel en de bestelde goederen waren in goede staat voor minder geld.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Prima materiaal. Zeker niet duur. Netjes op tijd geleverd.

Snel besteld en snel geleverd!

Fijne site om te bestellen en ook nog eens snel geleverd!

Super snelle service

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Snelle. Levering en netjes op de hoogte gehouden Prijskwaliteit top

Makkelijke webshop en snelle levering

Snelle levering en service gericht!

Het proefstukje en daarna de bestelling werden snel geleverd. Ook goed geholpen bij vragen en bij het achteraf terugbetalen van de korting die we waren vergeten te innen. Goede service!

Snelle levering!

Ik heb lang gezocht naar de juiste dikte voor een ondervloer, deze is perfect en ook niet te vinden in België.