Fijne site en goede service

Altijd op tijd en bij vragen goed geholpen

Heel vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

erg tevreden!

Niet goed

Ik had 1 pak laminaat nodig die redelijk snel is bezorgd. Helaas hadden alle planken beschadigingen op de hoekpunten (of dat door de vervoerder komt weet ik niet, in ieder geval waren de planken niet in orde).

Slecht

Grote mond van de chauffeur, over de drempel van no 90 is ook over de drempel, maar dat interesseerde de chauffeur niet.hij zei beneden is van hem over de drempel maar wij wonen 6 hoog met grote liften. Sorry maar ik zal niet positief zijn als iemand mij vraagt moeten wij daar bestellen. Mijn ervaring is zeker qua chauffeur slecht .misschien chauffeurs in diens nemen die klant vriendelijke zijn,misschien verander ik dan van mening.

goed.

Snel en goed geleverd,goede kwaliteit

Bedankt!

Makkelijk bestellen, snelle levering, TOP!

Vlotte levering en mooie plinten

Mooie gladde plinten en makkelijk te plaatsen.

snelle en correcte levering. mooi materiaal

na op de duidelijke en toegankelijke website een keuze te hebben gemaakt waren de materialen heel snel geleverd. Het materiaal was kwalitatief goed, compleet en makkelijk te verwerken

Goede service en snel bezorgd

Goede service en snel bezorgd! Tevreden

Super service en mooie strakke plinten

Ze geven goed advies en denken met je mee. De plinten zijn van een hele mooie kwaliteit en worden super snel geleverd

Snel en content

Snelle levering en kwalitatief goede producten

Zoals het hoort !

Toen de bestelling binnen kwamen, bleek er een verkeerd artikel geleverd te zijn. Na dit gemeld te hebben kwam de desbetreffende contactpersoon met een schappelijk aanbod om het verkeerde artikel alsnog in ontvangst te nemen en in ruil daarvoor een gedeelte van het betaalde bedrag terug op mijn rekening te storten. Ik ben hiermee akkoord gegaan en binnen een week stond het geld op de rekening.

Goed geadviseerd. En snelle levering.

Snel en goede kwaliteit

Keurige plinten, zelfs op ral kleur binnen een paar dagen geleverd, aanrader!

Duidelijke site. En snelle levering.

Ik heb eigenlijk niks aan te merken. De artikelen zijn snel geleverd. En de plinten die wij besteld hebben zijn mooi.

Betaalbaar en snelle levering

Via internet op zoek naar groene platen voor onder de laminaatvloer. Bij OnlineVloerenSpecialist uitgekomen. Betaalbaar en bestelling werd snel geleverd! Heel fijn als je het appartement van je zoon aan het opknappen bent, in coronatijd, met gesloten winkels! Prima ervaring!

Er is snel geleverd, goede kwaliteit en voor een mooie prij

Er is geleverd conform afspraak voor een prijs die ik nergens anders kon vinden. Het product was van goede kwaliteit. Op alle punten dus zeer tevreden

Super goed.

Super goede ervaring. Veel keuze. En snel geleverd.

Duidelijk verkoop site en snelle levering .

Tot u toe prima, heb nog niet alles uitgepakt, gaat per kamer.

Er zit wel eens een beschadiginkje tussen, maar gewoon iets meer bestellen.

Prima op tijd geleverd. Maar ik twijfelde ergens over en wilde contact maken. Dat is dus niet mogelijk, telefoonnummer op de site is buiten werking, mobiele nummer werd niet beantwoord en op de mail niet gereageerd. Zorgelijk.

P(lintje) voor jullie als bedrijf!

Zeer snelle levering van de mooie design plinten. Staat goed in huis. Aan te raden!

Kwaliteit en snel geleverd

Prima service en kwaliteit