Goede en deskundige afhandeling.

Deskundig en vriendelijk. Eén pak laminaat was beschadigd. De volgende werkdag werd er al een nieuwe geregeld.

Duidelijke site makkelijk bestellen

Mooie plinten

Ik heb plinten besteld via het internet en betaald via het internet. En toen kreeg ik ze binnen een paar dagen keurig verpakt thuis bezorgd. Ik heb nu genoeg plinten en daarom bestel er ik niet meer. Maar als ik te weinig had zou ik het weer doen.

Snelle en vroege levering

Betrouwbaar en goede klantenservice

Ik zou hier zo weer bestellen. Ontzettend fijn geholpen, ook met retourneren van een artikel.

In de herkansing prima

De bestelde plinten werden geleverd in een afwijkende diktemaat. Dat werd ons na het verzagen duidelijk. Daar baalden we stevig van. Toch geven wij 4 sterren omdat de klantenservice een prima oplossing aangeboden heeft. De leverancier van de plinten bleek een productieprobleem te hebben waar zij ook niet van wisten. Wij hebben kostenloos andere plinten ontvangen die de juiste maten hadden en het prijsverschil met de oorspronkelijke bestelling is teruggestort.

Snel geleverd en goed advies

Ik werd erg goed geadviseerd na een aantal vragen betreffende een ondervloer. Daarna de bestelling geplaatst en de volgende dag werd deze geleverd. Top!!

Helemaal top

Goed materiaal, van hoge kwaliteit. Levering is snel en gaat z'n afspraken na!

Blij met het product.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Alles geleverd volgens afspraak

Overzichtelijke website

Voordelig en snelle levering.

Geen voldoende

Bestelling geplaatst voor plinten en bijbehorende hoeken. Zou 3 januari geleverd worden. Omdat de kunststof buitenhoek niet leverbaar zou zijn is deze verzending verplaatst naar 5 januari. 5 januari gingen wij een week met vakantie en zo'n pakket laat je niet bezorgen bij de buren. Na contact met de vloerenspecialist zou de levering op 15 januari plaatsvinden. Ik kreeg een track en trace code die aangaf 5 januari. Vervoerder gebeld en zelf de afspraak gemaakt voor 15 januari. Inmiddels snel naar de Praxis om de buitenhoeken te kopen. Op 15 januari vond de levering plaats. Nu ontbraken de binnenhoeken en de buitenhoeken die niet leverbaar waren zaten er wel bij. Nogmaals contact gezocht en nu blijken de binnenhoeken niet meer leverbaar te zijn. Ik heb deze nu maar besteld bij Hornbach. Kortom geen beste beurt van de vloerenspecialist.

Prima service! & goede kwaliteit

Goed geholpen door de klantenservice

Super kwaliteit

Zeer tevreden van de kwaliteit

Top product en service

Eerst een proef stukje vervolgens besteld vlot geleverd, zeer tevreden mee top product.

Prachtige plinten!

Wij hebben even moeten zoeken naar de juiste renovatieplint en kwamen uit bij de OnlineVloerenSpecialist. Zij bleken een ruim assortiment, waaronder de gewenste 22 x120 in RAL 9016. Plinten waren er binnen de afgesproken tijd en kwaliteit is volgens verwachting. Erg blij mee!

Super! Snelle levering en top voor elkaar!

Duidelijk en overzichtelijk site. Snelle levering en goed materiaal! Blij met de keuze voor deze webshop!

Goeie prijs en goeie kwaliteit

Ik zou zeker hier nog kopen!

Ziet er top uit

Het was keurig verpakt en ziet er goed uit

Snelle en geweldige service. Alles zat netjes verpakt.

Duidelijke website, makkelijk kunnen bestellen en supersnel bezorgd

Ook een compliment naar de vriendelijke bezorger!

Zeer vlotte firma

Duidelijke info en snelle levering.je kan de bestelwagen online zelfs volgen. Top.

Top winkel, top keuzes en top prijzen!

Echt genoeg keus en de prijs ligt echt stuk lager dan andere winkels

Er ging even iets mis met het leveren van de ondervloer maar dit is goed opgelost!

Snelle levering!

We hadden een nieuwe ondervloer nodig voor onder de traplopers. De ondervloer werd snel geleverd en is van goede, zware kwaliteit.

Snelle levering, duidelijke site

Fijne service en op de site was alles goed te zien + de goedkoopste prijs.