Goed advies, goede keuze

Nav. onze vloer een hoekprofiel voor bij de trap op kleur gekocht. Erg goed geholpen op een klantvriendelijke manier! Zeer tevreden.

Uitstekend product! Goede service.

Mooi kwalitatief product voor scherpe prijs. Zeer snelle levering!

kwaliteits ondervloer!

laat zich eenvoudig leggen, knippen, snijden. Geleverd met aluminium tape. Snel en eenvoudig te verwerken. Aanrader. Snel geleverd, prima product. Het mag dan iets duurder zijn dan andere ondervloeren, alleen al de eenvoud in het leggen van deze ondervloer maakt dat veel meer dan goed. Hoge isolatiewaarde. Kan dit iedereen aanbevelen!

Soepel en goed geregeld!

Na het plaatsen van de bestelling verliep alles heel prettig. Het was duidelijk wanneer onze bestelling geleverd werd. De bestuurder was erg vriendelijk en behulpzaam en belde netjes van te voren. Kwaliteit van het materiaal is ook top!

Super snelle levering! Artikelen duidelijk omschreven

Donderdags besteld en vrijdagmorgen al in huis. Super aardige chauffeur. Belde 10 minuten voor dat die er was even op. Kortom een aanrader! Artikelen netjes verpakt.

snelle en goede service

producten goed verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering netjes alles op mail gekregen mbt levering top ga zo door

goeie prijs en vlotte bestelling en levering

nogmaals het gemak van de site en de vlotte levering

zeer tevreden

ondervloer mclean , superplaten, mooie prijs en snel geleverd

Goede prijs kwaliteits verhouding

Professionele website en uitstekende nette bezorgservice!

Supersnel geregeld

Donderdag om 12.30 besteld, vrijdag 15.30 spullen in huis door super aardige behulpzame chauffeur.

Snelle service en goed meegedacht

Wilde de vloer op korte termijn hebben. Kreeg heel snel reactie en werd meegedacht hoe de vloer zo snel mogelijk te kunnen leveren vanuit een magazijn in de buurt. Prijs was ook in orde, dus volgende keer bestel ik hier gewoon weer! Blij met het eindresultaat!

Super advies gehad

Wij gingen voor een visgraatvloer. Wat bleek onze vloer was eigenlijk niet geschikt hiervoor en een krakende vloer zou het resultaat zijn. Na goed advies en hulp zijn wij tot een prima alternatief gekomen! Gelukkig is ons een teleurstelling bespaard, dankzij goed doorvragen van de heer die ons hielp.

Product is prima de bezorging ronduit slecht

Zending gewoon in de hal geplaatst, zonder iets te melden. Gewoonweg schandalig.

Top! snelle levering en kwaliteit is goed.

Top! snelle levering en kwaliteit is goed.

Veel keus en perfecte kwaliteit

Snelle levering, mooie producten.

goede service

goede service

Goed product, snelle levering

Product voldoet aan de verwachting. Netjes afgewerkt en goed bewerkbaar. Daarnaast een snelle en nette levering. De plinten kwamen goed beschermd aan, zonder zichtbare beschadigingen

Alles goed en correct geleverd

Duidelijk, goede kwaliteit, prima levering

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Snelle levering, uitstekende klantenservice en producten zoals verwacht

Zeer blij met dit bedrijf, levering mocht ik zelf even uitstellen omdat het mij niet uitkwam, komen hun afspraken na en hebben een snelle levering. Nu 2x al besteld daar. Klant gericht

Precies wat ik verwachtte. Kwaliteit voor nette prijs.

Dit was niet de eerste keer dat ik bij hen iets bestelde. De eerste keer was ik al erg tevreden over de korrekte levering, dus was er geen remming om ook een tweede keer materiaal bij hen te bestellen. Kan Onlinevloerenspecialist van harte aanbevelen.

Kwaliteit

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snel geleverd door nette bezorgers!

Goed product. Goede prijs en vriendelijke behulpzame bezorger