Goede service!

Duidelijke website, veel keuze aan een correcte prijs. Duidelijke communicatie bij bestelling/verzending en een snelle levering naar België! Hier zal ik zeker nog bestellen.

Snelle levering, prima prijs en goede service

Top webshop! Ik heb voeren en plinten besteld, ze waren snel geleverd volgens afspraak. Daarna heb ik iets geruild, en ook dat ging vlekkeloos! Bedankt!

snelle reactie na breuk

Ik had een plint besteld, bij aankomst was deze bij het vervoer beschadigd, gebeld en gelijk is nieuwe plint opgestuurd. Er kunnen altijd zaken niet goed gaan maar de reactie aan de telefoon en snelle actie erna kan ik zeer waarderen

Snelle levering en heel goed verpakt

Ik heb 30m2 laminaat besteld, het is keurig verpakt (geseald en mdf plaat erop). En snel geleverd. De prijs was ook prima, net als het product.

Zondag besteld en dinsdag geleverd.

Goeie service!

Goeie service!

alles vlekkeloos verlopen!

Aan de leveringstijd kan misschien nog wat gesleuteld worden.

Goede afspraken

Na de bestelling goede contacten via de mail. Hel correct

GOED GEHOLPEN

ik had hoekprofielen besteld die passen precies een staan zeer mooi zeer snel geleverd

Goede prijs goed product

snel geleverd en kwalitatief

Wel nog niet geplaatst maar de plinten zien er strak , modern en degelijk uit. Ook goede hulp via de mail gekregen.

Uitstekend!

Binnen 2 maanden tijd 2 maal een bestelling gedaan: eerst een ondervloer en daarna plinten. Beide bestellingen werden binnen 48 uur verzonden en waren de volgende dag in huis.

Ze stuurden snel, de verpakking was goed .

Perfect !!

Bestelling gedaan, binnen 2 dagen had ik het in huis. Keurig op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Nu liggen de plinten te acclimatiseren zoals aanbevolen dus weet nog niet hoe ze staan.

Snel geleverd voor goede prijs

Had de vloer snel nodig en dat is gelukt

Bij ontvangst bleek een van de plinten wat beschadiging te bevatten. Na kort overleg en aanleveren foto’s werd zeer snel en zonder bureaucratie een nieuwe plint kosteloos opgestuurd. Prima service dus en betrouwbare leverancier. Robin

Snel en compleet

Levering was er snel en compleet en de kwaliteit is ook top! Niers op aan te merken.

Juist service!

Wat besteld wat ik in eerste instantie zou ophalen. Helaas kwam dit uiteindelijk qua drukte heel slecht uit. Mailtje gestuurd en werd uiteindelijk kosteloos op de afgesproken tijd keurig bezorgd.

Snel en goed materiaal

Snel geleverd en prima materiaal voor een goede prijs

prima levering en super snel

mooi spul en goede levering

Gewoon goed en correct in alle opzichten

snelle levering en alles in goede orde ontvangen tegen een scherpe prijs!

Goedkoop en snelle levering

Zaterdag besteld, goedkoopste aanbieder die ik kon vinden, Dinsdag al geleverd. Er was 1-3 werkdagen aangegeven, dus een dikke prima.

Goede prijs en op tijd geleverd

Goede prijs en op tijd geleverd.

Hier bestel ik nog!!

Degelijke materialen voor een scherpe prijs, snelle en correcte levering!

Mooie plint en fijne bezorg service

Plinten zien er goed uit. Bestellen gaat heel makkelijk Bestelling op tijd bezorgd en fijne service!

Rollecate 3 7711 GG Nieuwleusen

0529- 71 2071