Heel goed en zeer tevreden

Snelle levering , en goed prijs bij prachtig materiaal

Complete super snelle en goede service

Bestelling van de plinten werd snel bezorgd. De producten zijn goed en snel te vinden op de internetsite. Telefonisch ook goed bereikbaar. Goede prijs, goede kwaliteit.

Kwaliteit en goede service.

De doos was beschadigd door de vervoerder . Hierdoor was de overgangsstrip die ik had besteld krom geworden. Via de mail had ik wat foto’s gestuurd en het probleem uitgelegd. Gerjan heeft mij gelijk terug gemaild dat het werd opgelost. De volgende dag was er een nieuwe order onderweg die in een extra stevige doos werd geleverd. Echt over nagedacht dus! Top service!

Uitstekende product

Goede kwaliteit en hele snelle bezorging

top netjes en op tijd geleverd

product netjes verpakt en volgens afspraak geleverd

Prima product voor weinig geld.

Goede kwaliteit ondervloerplaten.

Bedankt voor de zeer snelle levering, ziet er goed uit,ga deze week gelijk aan de slag

Prima ervaring

Netjes afgeleverd in een lange harde koker dus geen knikken of andere beschadiggingen

Prettig en naar wens

Kwetsbaar product, zeer netjes geleverd

Makkelijk en snel

Bestelling ging gemakkelijk en de levering snel en professioneel.

Gewoon goed

Gewoon zo als het hoort , klant is koning.

Fijne verwerking

Eerste levering gemist maar de tweede x werd er netjes gebeld dat het er aankwam. Fijne ondervloer om mee te werken.

Excellent service and great products

I had lots of quesions and their customer service was so quick and reliable to help me in putting together my order. Further my products arrived and everything was in good order. I do wish there could be a service for delivery to my apartment as delivery is only to your door., Finally, my delivery was 5 days later than estimated but that was not a problem for me.

Makkelijk en snelle levering.

Ik wilde afzien van een ondervloer onder mijn nieuwe tapijt, maar besloot last minute en in het weekend dat dat verkeerde zuinigheid zou zijn. Echter, als ik online zou bestellen, zou het dan wel op tijd aankomen? En ik had ook een technische vraag. Op maandagochtend om 9.00 uur belde ik naar de Onlinevloerenspecialist. Het is echt heeeeeel fijn dat je kunt bellen! Ik werd gerustgesteld dat de ondervloer dinsdag al kon worden geleverd. En kreeg ook goed antwoord op mijn technische vraag. En inderdaad, er is dinsdag geleverd. Woensdag zelf leggen, donderdag tapijt erop door een specialist. Topervaring met de OnlineVloerenSpecialist dus!

super

correcte prijs en levering

Goede prijs, snelle levering!

Normaal vloeren besteld hier, nu enkel plinten. Met een goede prijs, ruim assortiment eenvoudig kunnen kiezen en snelle gratis levering, zoals gekocht. Niets op aan te merken dus!

Goed contact

In eerste instantie zou de ondervloer er eerder zijn. Maar het werd niet geleverd door het aflever bedrijf. Maar door goed contact met online vloeren specialist was dit geen probleem en kwam het een dag later :)

Heel goed!

Geel goed kwaliteit! Ik ben zeer tevreden.

Op het eerste oog goede kwaliteit, helaas niet de mogelijkheid om 'm op maat te leveren

Goede service, enige minpuntje is dat de deurmatten niet op de exacte maat gesneden worden daardoor zit je thuis toch nog een beetje te rommelen. Kwalitatief voelt de mat goed aan en zou ik m zeker aanbevelen

Super snelle levering en goede prijzen.

Ondervloer is super

De bezorging was snel en goed gecommuniceerd. De vloerproducten zijn echt goed, ik ben heel tevreden. Ik zal de volgende keer hier ook kopen.

perfect

Alles is netjes op tijd geleverd. Verpakking was stevig en juist. Plinten zijn echt netjes, recht en goed voorbehandeld. Eindresultaat is super mooi geworden

Rollecate 3

7711 GG Nieuwleusen