Net wat ik zocht

Uitgebreide collectie stoffen, dubbelbrede backing stoffen, quilt sjablonen en super vriendelijke Marlies. Snelle en correcte levering naar België. Mis wel het speciaal handquilt garen van YLI op de webshop.

Snelle levering en prima service

Goede service.

Heel snel en tot in de puntjes verzorgd

Zie boven

Snelle en goede afhandeling van mijn bestelling.

geweldig.Als je iets besteld is het gauw bij mij thuis

als je iets besteld is het gauw bij mij thuis

Veel keuze.

Veel keuze in deze winkel. Medewerksters denken mee. Ga zo door.

geweldig

Prima webshop, snelle verzending.

Snel super goed verpakt zeer tevreden

Gemakkelijk te gebruiken online shop. Supersnelle levering

Zoals al mijn bestelling bij Quiltshop-online worden ze netjes verpakt, een persoonlijk briefje erbij en volgens afspraak verzorgt. Jammer dat de winkel zelf zo ver weg is, anders had ik graag eens een kijkje komen nemen. Maar wie weet, ooit. De bestelservice is prima, ook de stoffen met elkaar kunnen combineren en heb je een vraag dan wordt er met je meegedacht. Houden zo, prima Jenny Schollaert - de Groot

steeds verzorgde bediening

steeds op tijd geleverd

Mooie stofjes, snelle levering

Ik heb als cadeau 2 stoffensets gekocht. Ze zijn snel geleverd en waren super leuk en met liefde verpakt. Ik hoefde geen Cadeauverpakking meer te zoeken.

goede en snelle levering

snelle levering en prijs verhouding

Always great

Great fabric and quick service. Thank you, Dank U!

Altijd netjes voor elkaar.

Snelle levering, alles compleet en dan ook nog een cadeautje!

Snel en compleet

Ik heb een heel mooi eregenboog kleur halve meter gekocht maar mezelf verkeken op de grootte van de motiefje. Maar ik ga hem nu voor een ander project gebruiken. bestellen zal meer gebeuren.

Vlotte levering, vriendelijke service!

Professionele afhandeling van bestelling

Prima ergotherapie en vlot bezorgd

Snelle levering en keurig netjes verpakt. Echt top

Uitstekend geholpen en goede service

Aan de telefoon keurig geholpen. Ik werd even terug gebeld en wist zo wat ik precies nodig had om online te kunnen bestellen. Na mijn bestelling zagen ze dat ik in de buurt woonde en mocht ik even langs komen om het op te komen halen en zijn de verzenkosten weer netjes aan mij terug gestort. Dat noem ik nog eens service!!

Ruime keuze, snelle levering, top!

ik was op zoek naar een achtergrondstof en vond deze snel in de webwinkel, 's middags besteld en de volgende ochtend op de mat. Supersnel, keurig verzorgd!

Heel plezierig!

Snel, uitermate correct! Heel goed verpakt!

Vlot en correct

Snelle levering en leuk even een persoonlijke tekst erbij.

Keurig verzorgd