Heel mooie stofjes - heel vlotte , snelle levering - cadeaustofje is altijd leuk

Ik vind wel de lijst waarin je de afdeling moet kiezen waar je iets gaat kopen , heel erg klein gedrukt ... je kan het natuurlijk wel vergroten met je vingers ...

Snel en netjes, goed verpakt.

Mijn bestelling was goed verpakt en snel in huis. Er zat een leuk stukje stof bij wat ik zeker ga gebruiken. Dank je wel.

Goed, zoals altijd!

Zoals altijd, goed!

Even moeten wachten.

Ik moest ff wachten, maar dat kwam misschien omdat het Pinksteren was. Verder ben ik zeer tevreden en heb geen opmerkingen. Groetjes Ann

Ik heb het nog niet binnen

Her pakje is ongetwijfeld prima in orde, dat is het altijd. Het bezorgen is deze week een ramp merk ik met meerdere bestellingen. Heb net bericht gekregen dat het op afhaaladres ligt ; )

met deze stiften werk je in 1 woord geweldig

niet meer iedere keer bij tekenen maar het patroon blijft gewoon na afloop even strijken en je ziet er niks meer van .

Prima levering. Snel en mooi gesorteerd in de verpakking.

Snelle levering en goed verzorgd pakket.

Uitstekende service!

onovertroffen.

Bij Marlies kan je steeds terecht voor goede raad en snelle service. Veel keuze en correcte verzending. Zeker aan te bevelen.

Heel fijn geholpen met stof uitzoeken op afstand en dan ook nog de volgende dag in huis. Formidabel.

snelle verzending, netjes verpakt en een 'aardiggeitje ' ik zal hier zeker meer bestellen

Super tevreden

Als ik wat bestel wordt het super snel bezorgd is altijd keurig netjes verpakt altijd een lief foldertje met iets erop geschreven. Ben zeer tevreden.

TOP!

Mooie stoffen, goede kwaliteit, ruime keus, vlotte service, goede informatie.

zoals altijd perfect

goed advies, snelle levering, netjes verzorgd groetjes marjan

Eerste bestelling maar zeker niet de laatste

Voor het eerst bij deze webshop quilt stoffen besteld, ben zeer tevreden! Webshop is duidelijk, bestellen ging super makkelijk en het was erg vlug in huis.

Snel, compleet, goede kleur en kwaliteit.

Site bien expliqué pour choisir les fournitures, le matériel...

J'ai plaisir à regarder le site ,on reçoit rapidement les commandes et le petit cadeau fait chaud au coeur merci à vous

Goede webshop

Bestel vaker, webshop overzichtelijk, snelle levring.

snelle correcte levering

Op website goed kunnen vinden wat ik wilde hebben. Makkelijk te bestellen en te betalen. Snelle en correcte levering.

Al moet ik er twee uur voor rijden, dit is mijn favoriete quiltwinkel.

Een héérlijke winkel waar ik op slag blij word zodra ik over de drempel ben. Fantastisch assortiment van quiltstoffen en -benodigdheden en een enthousiaste eigenaresse die graag met je meedenkt. On-line shoppen is ook een feest met de mooie duidelijk website en de snelle en zorgvuldige levering. Top!

Snel,verzorgd,kloppend

Zeer correcte service

Altijd goede service en snelle levering

Veel keus.

Mooie stoffen en snelle levering

Mooie stoffen en snelle levering!

Heel mooi ingepakt

Supersnel verzonden. En heel mooi ingepakt,

overzichtelijke website

Bij mijn zoektcht online naar kleuren die in intensiteit toenemen kon ik hier uitstekend terecht. Snelle levering ook!