Always a great purchase

Always a great purchase, on time and high quality

Diskreter Versand? Fehlanzeige!

Ware wurde in Original Karton verschickt, super unangenehm!!! Postbote übergab das Paket mit den Worten Drogenpaket für Sie!“ Wer weiß, wem das noch aufgefallen ist am Postweg? Und Praktischerweise gleich mit ablesbaren Namen und Adresse… Nie wieder bestelle ich hier!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Gode kwaliteit

tevreden van aankoop

duidelijke website, helder aankoop proces en discrete levering zonder problemen :)

In één woord ..TEVREDEN

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Vriendelijke klantenservice en volgende dag in huis.

Sehr pünktlich und und sehr gute Produkte.

Positiv

Een van de duurdere truffels gekocht maar niks van gevoeld

Ik had 2 zakjes high hawaiiens gekocht en deze met zn drieën opgegeten. We hebben in totaal zo’n 4 uur zitten wachten en toen de hoop maar opgegeven. 41,32 betaald en alle drie nils gevoeld.

Alles super!!

Sehr schnell im versand der waren .

Bis jetzt alles Super!

Ich hab insgesammt 4 Samen bestellt. Alles ist angekommen wie bestellt und beschrieben. Die Lieferung war zügig. Ich habe bis jetzt 2 Samen keimen lassen und nach 48 Stunden zeigen sich schon die Wurzeln. Ich hoffe es läuft so gut weiter. 5 Sterne werden es wenn sie so wachsen wie beschrieben.

zeer goed

goede levering

High score

High score

snel en goed

geen gedoe, online bestellen en betalen. Snel en goed afgeleverd.

Einfach klasse

Schnelle Lieferung und gute Ware

Vlotte levering

Snelle levering en goede uitleg van ontkiemen

Super site

zeer correct ,begrip en behulpzaam als het een zeldzame keer niet verloopt zoals het zou moeten. alleen positieve verhalen

Snel en goedkoop en nu bidden dat x win

Dat er goede kwaliteit geleverd wordt

Goede kwaliteit

Ne changé rien tout est parfaitement adapté selon moi bravo merci encore

Rien a redire tout est ok

Altijd netjes snel geleverd !!!!

Heelaas wel vaker gehad dat er verschillende zaden niet uitkwamen 1x hebben ze mij toen ook gecompenseerd.

Heldere webshop en vlotte verzending.

Heldere webshop en vlotte verzending.

Kwalitatieve service

* Dank zij de kwalitatieve CBD-producten en medicale canabis heb ik in een jaar tijd mijn psychofarma al voor de helft kunnen afbouwen. * Duidelijke informatie en uitleg over ieder product. * Vlot contact bij telefonische vragen.

Prima service en snelle levering

Klantenservice is zeer behulpzaam bij problemen. Levering netjes en snel.

Uitstekende zaden

De zaden die ik hier koop … komen binnen 3 dagen uit … perfecte zaad kwaliteit

Ik had bestelling al dag erop binnen.

Company details

1715 De Trompet

Heemskerk 1967 DB

0251 20 62 68

[email protected]

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen