top product

heb zeer goed ervaring met deze CBD olie van Goyoli

Eerlijke prijzen, snel en heel correct geleverd l. Topservice!

Eerlijke prijzen, snel en heel correct geleverd l. Topservice!

Top levering, top kwaliteit, top prijs!

Geen klachten op te noemen. Alles is gegaan en binnengekomen zo als het hoort en de huismerk producten zijn van even goede of zelfs betere kwaliteit dan andere merken.

Perfect product en perfecte prijs!

King Active voor het eerst ervaring mee via een ergens anders besteld pakket erectiepillen. Deze beviel uitstekend, daarna op zoek gegaan naar verschillende leveranciers en gevonden bij Dutch Headshop voor een wel erg aantrekkelijke prijs. Levering snel en zonder problemen!

Kwaliteit producten en snelle levering.

De website heeft keuze genoeg, goede omschrijving en elke keer word alles de volgende werkdag al geleverd. Super.

Snelle levering, toestel is top

DaVinci IQ2 aangekocht, is mijn eerste vape. Mooie luxe verpakking, toestel is high tech, makkelijk te gebruiken en duscreet.

Makkelijk besteld... vlekkeloos geleverd

Materiaal nog niet gebruikt, maar het ziet er op het eerste zicht allemaal pico bello uit.

Bij DHS heb je snel je bestelling eerlijke site garantie verzekerd! Ik ben hier al jaren klant en tevreden wie zo verder

altijd goed

altijd snel en voor een redelijke prijs

Bestellen en betalen ging super vlot en alles wat je moet weten staat duidelijk op de website. 'S avonds besteld en de volgende ochtend al in de brievenbus!

perfect en snel

Zoals eerdere ervaringen met Dutch Headshop ook deze keer weer snel en goed geleverd.

Altijd optijd en merken verkrijgdbaar van over de hele wereld !

ben zelf groot fan van het merk RAW, dutch-headshop.nl/ is een van de weinige die het uerhaupt verkoopt en heeft daarna ook nog is een hele brede selectie. ook de filtertipjes maken je joints een stuk minder zwaar op je longen. top winkel !

Betrouwbare snelle service

Nergens iets op aan te merken

Duidelijke website, veel informatie, snelle levering

Ik heb geen ervaring ik het planten van wiet, maar ik ben er van overtuigd dat het mij gaat lukken met de informatie die ik op het forum kan vinden.

snel en goed service, mooie ingepakt!

Het product was in eerste instantie niet naar wens maar ik heb al binnen een dag vervangend product gekregen, zou wel meer verwachten voor 15 euro qua kwaliteit, de plastic bak voor de cactus had van steviger materiaal gemogen. Breekt makkelijk en smelt in de magnetron. Beste is als de producten eerst zelf getest worden voordat je ze verkoopt!

Great

Really good products, and really fast the delivery, i recommend this page

Snelle levering, product als omschreven

Ik bestelde een vaporizer en grinder. Beide producten werden binnen twee dagen bezorgd en voldoen zeker aan de verwachtingen. Al met al zeer tevreden.

Goeie service en altijd snel geleverd

Laatste tijd vaak wat spullen besteld en dan krijg je het meestal 1 dag later in huis. Top service.

Bestelde producten komen zoals afgesproken op tijd aan.

Bestelde producten zijn zoals verwacht, prijzen zijn redelijk.

Rapide, conforme comme indiqué précis et

Sérieux honnête accès au site clair et précis

Een hele fijne winkel!

Goeie producten, fijne klantenservice alleen erg kostbaar en commercieel. Ik heb slechte ervaring met de ontkiemgarantie dus zou deze niet snel adviseren of nog eens nemen.

a recommander

le choix , les prix , les livraisons rapides ......je vous recommande ce site

redelijk

Snel, duidelijk, gemakkelijk

Allemaal perfect verlopen, enige bedenking die ik me kan maken is dat het betalen eventueel soepeler kon verlopen. Via bankcontact app of paypal.

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden