Snel binnen

Was snel binnen de uitleg was goed enkel zorg wel dat al je zaadjes in de cirkel te zien zijn

Betrouwbaar en transparant

Mijn eerste kweekset wilde niet goed starten en de oogst was matig van de eerste vlucht. Contact opgenomen en er werd mij uitgelegd dat het een levend product betreft. Daarom niet gestopt, maar mij netjes aan alle protocollen gehouden en ja hoor. uiteindelijk 4 succelvolle vluchten waar in totaal bijna een kilogram verse paddo's uit is gegroeid... Ik heb dit jaar dan ook nogmaals een kitje besteld ;-)

Erstkunde ohne Erfahrung

Da dies meine erste Erfahrung mit einem Cannabisshop ist und ich aus 5 im Internet gefundenen euch ausgewählt habe sollte meine Meinung über euch zum Ausdruck bringen. Die Lieferzeit, Verpackung usw. waren Top. Wenn er jetzt noch so wächst wie ich das möchte, habt ihr einen weiteren Kunden. Danke

geen groene vingers

Jullie producten en service zijn geweldig maar ook al doe ik alles via de handleiding krijg ik nooit 100% resultaat. Ben ik de enige? Van de 8 zaadjes heb ik 3 plantjes. Nou is dat wel genoeg hoor want ik heb buren maar ik vraag het me toch af.

Vlot en correct

Correcte prijzen, geen verzendkosten vanaf een acceptabel bedrag en vlotte zending.

Klantvriendelijk

Ik ben erg goed geholpen door de klantenservice

Truffels top bong minder

Truffels waren echt super top. De pijp die ik erbij bestelde werkt niet zo goed als verwacht.

Klantenservice groot geschreven

Tot nu toe was alles prima. Wij kijken nu wat er uitkomt. Bedankt voor de goede service.

Snelle bezorging, top kwaliteit

Discreet en snelle levering

Wäre ist nicht angekommen

Kann die Ware nicht beurteilen ! Da sie nicht angekommen ist und auf E Mail nicht geantwortet wird

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Gute Auswahl und sehr schneller Versand. Freundliche Mitarbeiter, die schnell qeiterhelfen können.

Alles was correct inorde en de levering was ook snel

ok 3/3

now growing ...

Schneller Versand und Super Preis

Habe innerhalb von 3Tagen die Flüssigkultur im Briefkasten erhalten und war super zufrieden weil alles reibungslos lief. Warte jetzt nur noch dass meine Körnerbrut mit den Myzellen besiedelt ist und kann loslegen.

fijne site, snel levering en snelle bloeiers :)

Snel levering, goede uitleg en advies

Geweldige shop

wat kan ik zeggen over DH? Ik vind hier alles maar echt alles voor mijn "groene" hobby. Prijzen zijn correct.razendsnelle levering.zaadjes van hoge kwaliteit van alle bekende zaadbanken. Meer dan voldoende keuze in zaad.Na de bestelling van zaadjes krijg je een mailtje met handige tips & tricks om van jouw zaadje een prachtige plant te maken en ook al heb ik al 1ige ervaring er stonden toch dingen bij waar ik niet aan gedacht had. Ik vind maar 1 ding spijtig en dat is dat ik niet eerder bij DH bestelde...

Kann nichts negatives sagen immer freundlich per wa Bestellungen werden schnell und zügig bearbeitet und geliefert

Groot assortiment en vele vele tips Dank voor jullie alles Team Dutch Headshop

Perfect transaction

Perfect transaction. Timely delivery and items as described in website

Snelle bezorging

Ik heb niets meer te zeggen dan dat het een snelle bezorging was. Over alle andere dingen kan ik nog niets zeggen. Het aanbod op de website is wel groot, dus ga er zeker nog wat bestellen!

Great website

Nice, clean, good looking website with great variety of articles. Got my things delivered the next day after purchasing.

schnelle Lieferung

super Kundenbetreuung

Nu koop ik af en toe wat bij DH, maar voor de eerste keer zaden!! Ik heb voor Auto Skywalker gekozen, na 3 dagen 100% ontkieming van de 5 zaden, dus we gaan kijken hoe ze zich verder ontwikkelen. Wat ik leuk vond dat de verpakking ook gelijk je ontkiemings Tool is. :-) Top

1715 De Trompet Heemskerk 1967 DB

0251 20 62 68

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen