Laden reviews...
Laden reviews...
1.657 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Bewertungen heben zügige Lieferung und hochwertige Produkte hervor. Kunden schätzen den zuverlässigen Versand und klare Produktinformationen. Das Verpackungsniveau wird oft gelobt, ebenso wie hilfsbereiter Support. Insgesamt bleibt das Einkaufserlebnis positiv.
Pluspunten
Snelle levering Netjes verpakt en verzonden
Beveelt aan
11 October 2018
anoniem
Oss
Beste klant,
Bedankt voor het invullen van de beoordeling, dit vinden wij erg fijn. Wij streven ernaar om onszelf altijd te verbeteren, mocht je tips hebben zodat wij van een 8 een 10 kunnen maken dan horen wij dit uiteraard graag!
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Pluspunten
Hele snelle levering! In the weekend besteld en maandag in huis.
Beveelt aan
11 October 2018
Share
Amsterdam
Beste klant,
Bedankt voor je positieve beoordeling, dit waarderen wij enorm. Wij streven ernaar om onze bestellingen zo vlug mogelijk te leveren, fijn om te lezen!
Wij wensen je veel profijt van je bestelling.
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle levering.goede kwaliteit producten.
VerbeterpuntenJammer dat het bedrag voor gratis verzenden omhoog gegaan is.
Beveelt aan
11 October 2018
Oetse
Biddinghuizen
Beste Klant,
Bedankt voor je beoordeling, dit vinden wij super fijn. Binnen Nederland verzenden wij altijd kosteloos, mocht je hier toch nog vragen over hebben mag je ons altijd even een mailtje sturen. Wij kijken graag met je mee!
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Pluspunten
Snel en netjes geleverd!!
Beveelt aan
11 October 2018
Claudia
Tiel
Beste Klant,
Bedankt voor het invullen van de beoordeling, dit vinden wij erg fijn.
Wij hopen je in de toekomst weer terug te zien in onze webshop.
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Pluspunten
Producten zijn goed en snel te bestellen. Goede track & trace voor ons belangrijk in Hongarije
Beveelt aan
11 October 2018
Jacques
Hongarije
Beste Klant,
Bedankt voor je positieve beoordeling, dit vinden wij erg fijn. Super om te horen dat de bestelling goed te volgen was naar Hongarije, wij wensen je veel profijt van je bestelling.
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Pluspunten
perfect alles op tijd geleverd netjes en stevig verpakt zaden met zeer goede kiemkracht alle zaden ontkiemd binnen 60 uur, communicatie ook top
Beveelt aan
11 October 2018
nicole
Beste Klant,
Enorm bedankt voor je positieve beoordeling en alle genoemde punten, wij zijn hier erg blij mee!Super om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel profijt van je bestelling en staan in de toekomst graag weer voor je klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Beveelt aan
11 October 2018
anoniem
Beste klant,
Bedankt voor je review, dit waarderen wij enorm. Wij streven altijd naar verbetering en zouden van een 8 dan ook graag een dikke 10 maken, mocht je nog tips hebben dan vernemen wij dit graag!
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle afwikkeling bestelling en levering
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
11 October 2018
Chantal
Almere
Beste klant,
Bedankt voor je positieve beoordeling, hier zijn wij enorm blij mee! Wij wensen je veel profijt van je bestelling.
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact
Beveelt aan
11 October 2018
Petra
Wilbertoord
Beste klant,
Bedankt voor het invullen van deze review.
Dit stellen wij zeer op prijs.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantencontact
Pluspunten
zeer goed
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
10 October 2018
jan dokter
groningen
Beste klant,
Goed om te horen dat alles zo bevalt.
Is de bestelling helemaal naar wens?
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantencontact
Pluspunten
Geweldige service!
Beveelt aan
10 October 2018
Sieg
Wijchen
Beste klant,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service.
We hopen dat je bestelling naar wens is.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantencontact
Pluspunten
Snelle levering.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
10 October 2018
M.
Beste klant,
Bedankt voor het invullen van deze review.
Mocht je in de toekomst nog verbeterpunten weten, dan vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantencontact
Pluspunten
Bestellingen worden volgens toezegging geleverd zorgvuldig verpakt
Beveelt aan
10 October 2018
Wim
Baarn
Beste klant,
Bedankt voor het invullen ven de review.
Wij waarderen uw mening ontzettend.
Met uw feedback kunnen wij onszelf namelijk alleen maar verbeteren.
We wensen je nog een hele fijne dag toe!
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantencontact
Pluspunten
Snelle levering
Beveelt aan
10 October 2018
anoniem
Beste klant, bedankt voor het invullen van de review. Dit stellen we enorm op prijs. Als je nog vragen hebt, over de producten stel deze gerust.
Tot snel weer in onze webshop! M.v.g. Afdeling klantenservice
Pluspunten
Alles is goed gegaan
VerbeterpuntenIs prima zo.
Beveelt aan
10 October 2018
Ton
Ulvenhout
Beste Ton, bedankt voor het invullen van je review. Dit waarderen we enorm. Bedankt voor de topscore. Als je nog vragen hebt over de producten, laat het ons weten. We zien je hopen snel terug in onze webshop. M.v.g. Afdeling klantenservice
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenGeen ga zo door
Beveelt aan
10 October 2018
anoniem
Beste Dennis, super bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Als je nog vragen hebt over de Aura vaporizer, laat het ons weten. We wensen je veel plezier en hopen je snel weer terug te zien in onze webshop. M.v.g. team Klantenservice Dutch-headshop.
Pluspunten
Goed product goed geleverd
VerbeterpuntenLeuker cadeautje bij de bestelling
Beveelt aan
9 October 2018
Grimmelt
Beemster
Beste Saskia, bedankt voor je review. Mooie score ook. Blij om te horen dat alles goed is bevallen.
Als je ons bij de eerst volgende bestelling vooraf een mailtje stuurt, kunnen wij zeker nadenken over een passend presentje. Tot de volgende keer. M.v.g. Afdeling klantenservice Dutch-headsop.
Pluspunten
Goed spul. Correcte levering. Prettige prijs.
Beveelt aan
9 October 2018
Adriaan
Amsterdam
Beste Adriaan, bedankt voor deze leuke review. Wat een hoog cijfer! Enorm dankbaar zijn we. Als je nog vragen hebt over je bestelling, horen we het graag. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer. M.v.g. Afd, Klantenservice Dutch-headshop.
Pluspunten
ik ben erg tevreden over het produkt met een zeer goed prijs. Daarnaast is de verzendservice uitstekend.
Beveelt aan
9 October 2018
Daniel
Akko
Beste Daniel, bedankt voor je top review. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Als je nog vragen hebt over de je bestelling, stel deze dan gerust. Geniet van je order en tot de volgende keer. M.v.g. Afd. Klantenservice Dutch-headshop.
Pluspunten
Duidelijk, snelle levering. Site is informatief.
Beveelt aan
9 October 2018
Peter
Beste Peter, bedankt voor je review. We stellen het erg op prijs dat je de moeite neemt, deze in te vullen. Aangezien je score zien we nog wat verbeterpunten in het verschiet. We horen heel graag als we hierin met je kunnen meedenken. We wensen je veel plezier met de slices. Hopelijk tot de volgende keer. M.v.g. Afd, Klantenservice Dutch-headshop.
Beveelt aan
9 October 2018
anoniem
Beveelt aan
8 October 2018
anoniem
Beste Carol, bedankt voor je review. Dit waarderen we enorm. Als je nog vragen hebt dan horen wij het heel graag.Veel plezier en tot de volgende keer. M.v.g. Afd. Klantenservice Dutch-headshop.
Pluspunten
snelle vlotte correcte levering
Verbeterpuntennihil
Beveelt aan
8 October 2018
qlex
brugge
Beste Alexander, bedankt voor je review. Super score.
Als je nog vragen hebt over de aangekochte producten laat het ons weten. We wensen je veel plezier met je bestellen en zien je graag gauw weer terug in onze shop. M.v.g. Afd.Klantenservice Dutch-headshop.
Pluspunten
Snelle, correcte levering
Beveelt aan
8 October 2018
anoniem
Beste Ann, bedankt voor je review. Dit stellen we enorm op prijs. Als je nog vragen hebt, stel deze gerust. We wensen je veel plezier met je bestelling. M.v.g. Afd.Klantenservice Dutch-headshop.
Pluspunten
uitstekende levering, goede artikelen
Verbeterpuntenzou niet weten
Beveelt aan
8 October 2018
gijs
hoorn
Beste Gijs, wat een leuke review. Super bedankt! Goed om te horen dat alles in goede orde is verlopen. Als je nog vragen hebt over de producten laat 't ons weten. Geniet ervan en graag tot de volgende keer. M.v.g. Afd.Klantenservice Dutch-headshop.
De Trompet 1715
1967 DB Heemskerk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops