Betrouwbaar

Altijd goede service en ook een zeer goede kwaliteit van huismerk zaden.

Goede uitleg, veel keus

Door de vele keuzes en de uitgebreide uitleg duurt t wel lang voor je erachter bent wat bij je past. De sorteringsfunctie uitbreiden met “op sterkte” zou misschien al een optie zijn.

Ben zeer content. Goeie service en snelle levering

Goed!

Nu diverse keren een bestelling gedaan. De producten waren gelijk de volgende dag in huis. Heel fijn!

vlotte service.

meerdere bestellingen gedaan, telkens alles rap ontvangen.

Snelle levering en een goed product!

Snelle levering en product is naar wens.

Thanks , heel snelle service

Veel keuze , overzichtelijk , en snelle service

Al aantal jaren alleen maar goede ervaring!

Paar jaar geleden eerste bestelling. Altijd snel in huis. Een keer ging er wat mis, maar was opgelost binnen no time. Wel jammer dat er geen gadgets meer bij de bestelling zitten ;)

Quick, professional service

Excellent service, ordered Saturday had it Tuesday everything in order and working well, no hesitation in recommending Dutch Head Shop, I'll be using it again very soon!!

Goede service, mooi assortiment. Discreet geleverd.

Snelle bezorging en goede kwaliteit producten. Heb tot nu toe twee keer iets besteld en had het beide keren de volgende dag in huis.

Altijd goed en snel

Goede produkten en snelle levering, zoals altijd eigenlijk.

Uitstekende klantenservice

Had een pijpie gekocht met een fabrieks probleempje. Nadat ik hierover gebeld had mocht ik een ander modeltje uitkiezen en mijn oorspronkelijke aankoop hoefde ze niet retour te hebben. Top service!

zeer vlugge servivce

Alles besteld en 2 dagen erna alles in huis. Toppie

Altijd snel geleverd

vlug & heel goed

vlug geleverd & heel goed kwaliteit materiaal

Snel en correkt geleverd

Snelle en correkte levering

My go to webshop

Mooi aanbod, correcte prijzen, snelle levering. Aanrader!

Perfect !

Heel netjes en snel gestuurd en toen er iets niet helemaal in orde was wederom erg vriendelijk en snel rechtgezet. Zeker aan te raden !

Veel artikelen van goede kwaliteit en snelle levering.

Een ruim sortiment van artikelen die niet overal te koop zijn.

???

J'ai bien reçu ma commande avec une bonne semaine de retard à cause du manque de professionnalisme de l'entreprise GLS. A la décharge des livreurs et pour avoir vu leur chargement, ils n'ont aucune marge de manoeuvre entre deux livraisons, en particulier en milieu rural. Tant que je n'avais pas reçu ma commande je ne pouvais pas faire un commentaire objectif vous concernant. Je viens de rectifier ma note. L'incident est clos !! Cordialement Mr BURNENS

Response from the business owner

Salut Philippe, Nous venons d'apprendre que le colis est arrivé. Nous nous excusons que cela ait pris un peu plus de temps. Salutations, Team Dutch Headshop

Très bonne qualité service rapide

Super très rapide

Ik ben heel tevreden over mijn aankopen

Geachte mevrouw mijnheer ik ben ten zeerste tevreden wat ik al allemaal bij jullie. Heb aangekocht groeten christophe uit België oost vlaanderen

Snel en netjes geleverd

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement