Goede service en kwalitatief hoogstaand

uitstekend en ervaren sales team

- Zeer veel nuttig advies aangaande gebruik produkten en uitgebreide productbeschrijving - snelle levering - regelmatige info nieuwigheden en promo's - utgebreid gamma - klantvriendelijk en behulpzaam

Super snelle levering

‘s avonds iets voor negen uur besteld , de volgende dag al in huis C-tips was de bestellling, prima tips voor je jointje Maakt het roken een stuk beter !

Schnelle Lieferung

Schönes Design des Artikels, gute Gebrauchsanweisung beiliegend, leichte Bedienung und vor allem Aufladbarkeit des Akkus und keine Batterien.

Ik heb Dutch Headshop 5 sterren gegeven omdat ze snel leveren en ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief dus ik krijg regelmatig mail met goede informatie! Op de site kun je ook allerlei informatie vinden dus top

Really good product selection and service

Good communication and very nice website. Thanks so much!

Goed service snel geholpen.

snelle bezorging, niks op aan te merken

gewoon goed.

Snelle levering en top proudcten

Snel, goede prijzen, uistekende website en zelfs een niet irritante nieuwsbrief.

Elke keer als ik bij dutchheadshop bestel komen mijn pakketjes optijd aan en er is nog nooit is mis gegaan met een van mijn bestellingen, de prijzen zijn vaak het goedkoopst onder de online headshops en daar bovenop kan je vaak nog kroting krijgen als je meer van dezelfde producten aanschaft, kortom is DutchHeadshop is fantastische plek on te bestellen.

Soweit okay

Bestellung ist nach einigen Tagen wie versprochen geliefert worden. Zwei von insgesamt elf Samen sind leider nicht gekeimt. Ein Purpel Haze Auto und ein Northern Lights Auto. Die restlichen Samen haben sich gut gemacht und sind noch alle sehr schön am wachsen.

Snelle en goede levering

Goed materiaal en snel geleverd

Altijd top

Altijd netjes verzorgd verpakt. 1 min puntje .dat je minimaal 25 euro voor gratis verzending krijgt. Voor de test niks te klagen

Teleurstellend

Niets deed wat het moest doen, Seedbooster Plus (Plagron) 0/10 Seedbox Ontkiem Set (Plagron) Orange Sherbet Auto (Fast Buds) 5 zaden resultaat = €100 weggegooid aan Dutch headshop, €100 aan bio potgrond voor wiet die nu ongebruikt de winter door gaat en dus niet meer bruikbaar...en wat erger is...ik moet nu me wiet aan dealerprijzen zorgen...meerkost voor een jaar €2000 BEDANKT!!! Tevreden? Absoluut NIET!!!

snelle en efficiënte verwerking van de bestelling, betrouwbare service

een aanrader voor al uw behoeften

Zeer goede service

Snelle service zeer tevreden

Dutch Headshop levert producten die leveren

Zeer goede ervaring met Dutch Headshop. Paddenstoelen gehaald: ze groeien als kool (meermaals en veel)e n de ervaring van het eten is buitenaards! Alom, ze leveren producten die leveren!

Great service and fast

Great service and fast

Goede webshop

De webshop is praktisch en overzichtelijk Ik kon snel vinden wat ik zocht en direct meerdere van besteld ook voor mijn buurtjes. Goede service

Well I but in the shop for cup years and very good all times . Thanks

Dikke aanrader!!

10 sterren voor DHS! Super goede en professionele webshop met kwalitatieve en hoogwaardige producten, ook het huismerk:) Zeer goede product omschrijving en gebruikers Informatie:) en zeker ook de informatieve en super leuke Blogs!!!! (Onderaan de website:) Al meerdere keren besteld; Alles tegen een zachte prijs!! Snelle, en vriendelijke service en zeer goede klacht afhandeling ivm een verkeerd geleverd product! Elke keer mega snelle en discrete bezorging! Een dikke aanrader!!

A pleasant experience in more than one way

It was my first order at Dutch Headshop and I certainly was not disappointed. The delivery was prompt - less than 24 hours after I placed the order I received my package. All items were present and of decent quality. I am looking forward to my next purchase at Dutch Headshop!

Het begin van een trip die er dan niet echt komt

Samen heb ik (25 zaadjes - het was eeuwen geleden dat ik een LSD trip had gedaan) met mijn vriendin (15 zaadjes - MS patiënte) hebben we het extract getrokken uit geplette zaadjes. We hadden ruim 12 niet gegeten. Het opkomende gevoel beloofde veel (een warme lichaamssensatie en een lichte vorm van “kick on fear”, waar ik zo van hield op acid. Mijn vriendin ervaarde op dat moment weinig. De werking leek bij mij ook af te nemen en toen hebben we de zaadjes (het residu van het extract gedeeld). Zo’n twee uur hebben we afgewacht, we hadden inmiddels verschrikkelijke honger. We hebben dan maar een paar vodkatjes genuttigd. Ik denk wel dat de zaadjes in combinatie met alcohol dienen als licht afrodisiacum. Ik denk dat wanneer ik het gewenste gevoel zou willen, ik minstens 40 - 80 zaadjes zou moeten nuttigen, waarbij ik naar mijn inzien behoorlijk misselijk van zou zijn, wat bij acid niet het geval is. Ik wil er nog bij vermelden dat ik zeker niet dezelfde werking van LSD verwachte. Kortom het was een spannende ervaring maar daar houdt het ook op. Wat helemaal losstaat van jullie service (site, aanbod, duidelijke uitleg, enz). Kortom we zijn tevreden van jullie als bedrijf!

Super Sache!

Schnelle und gute Auswahl, transparente Zahlmethode. schnelle Lieferung. Ware tipptopp. gerne wieder

Zien is kopen

Microscoop op smart fone een leuk en duidelijk beeld hoe ver je toppen zijn .

1715 De Trompet

Heemskerk 1967 DB

0251 20 62 68

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.