Alles wat ik bestel word super snel geleverd

Tiptop in orde

Snelle levering. De producten waren netjes verpakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Low price, good qualitiy and service! :)

Snelle levering en product voldoet aan de verwachting

Ik heb een golden teacher growkit besteld en deze was snel in huis. De instructies zaten helaas niet in het doosje, maar deze zijn gelukkig te vinden op de website van Dutch headshop zelf. Wat ik ook erg goed vind is de informatievoorziening en oa de triplevels en de calculator. Ik ben een beginnende psychonaut en vind het erg fijn dat ik me van te voren bij dutch headshop goed kan inlezen. Ook de beschrijving bij de truffeltjes en paddo's vind ik erg nuttig. Ik moet mijn paddo's nog oogsten, maar ik verwacht zeker terug te komen.

Duidelijke en veel informatie over producten!

Aangenaam shoppen!!

Heel snel

Snelle levering,goede producten

Duidelijke website. Uitgebreid assortiment. Goede opvolging van verloop bestelling tot levering. Correcte levering. Super tevreden klant

Goeie informatie over producten, snelle levering, anoniem

Snelle levering probleem met grinder

Grinder geeft blauwe kleur af op mijn wiet. Probleem is gemeld. Dan zou je denken dat ze mij een nieuwe aanbieden maar nee. Jammer voor de rest wel snel geleverd

Response from the business owner

Beste Stef, Wat vervelend dat de grinder een blauwe kleur afgeeft. We kunnen even contact met je opnemen om het op te lossen. Groeten, Team Dutch Headshop

Top service!

Goed geholpen, klantvriendelijk, altijd bereid tot meedenken en het geven van advies!

Goede service en kwaliteit gegarandeerd

Heel snelle levering

Altijd zeker van zorgvuldige verpakking en snelle levering.

Bestellingen gaan snel en zoals beloofd!

Ik ben blij

Altijd goed correct en snel bezorgd En goed verpakt

Goede kwaliteit snelle levering

Wij zijn er blij mee

Topservice top artikel!

Mijn bestelde cannolator werd perfect afgeleverd binnen 4 dagen in Frankrijk. Supervriendelijke klantenservice om nog enkele vragen te beantwoorden die ik nog had. En de cannolator werkt fantastisch! Supertevreden!!

Prima kwaliteit, snelle levering, verpakking alles goed.

Prima kwaliteit, snelle levering, verpakking alles goed.

Heb spullen besteld en alles was precies hoe ik het het verwacht. Zelfs beter.

Superman is er niks bij !

Zeer goede ervaring, fijn verpakt en zeer snel bezorgd ! Toppers!

Supersnell en superprofesionel...zijn beste..mua mua.

Complete headshop, super top x

Altijd op tijd en nooit een verkeerde item.top bedrijf

Difficultés à trouver les produits

Pour ma part, je suis satisfait de ma commande mais on ne peut pas payer par carte bancaire. D autre part on me propose un kit mais je ne peux pas faire le mélange je n ai pas de chanvre. Vous répondez à nos question, c est très bien mais les produits a commader dans votre site sont difficiles.

Zeer goed.

Op tijd geleverd en een goede webshop met uitgebreide informatie.

Goed assortiment. Bestelling netjes verpakt en snel geleverd!

Snelle bezorging. Goede klantenondersteuning

Handige prijzen, goede productkwaliteit en de enige keer dat ik een probleem had met de levering, losten ze heel snel op en ze waren erg aardig.

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement