Heb nog nooit zo.n goeie shop mee gemaakt.als ik de ene dag bestel dan heb ik het bijna altijd de volgende dag in huis.ook al bestel ik het s.avonds.in 1 woord fantastisch

Snelle service en het werkt super

Het komt niet op geen 1 van de 2

Ik heb er een tydje geleden paddoos gekocht ivm verhuizing pas 3 weken geleden mee begonnen en heb er nog 1 gekocht en uit geen 1 van de 2 bakjes komen paddoos.dus diep teleurgesteld.

Goed en snel

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snelle levering, duidelijke website

De levering werd de volgende dag al verzonden. Ideaal. Hier kom ik zeker terug.

Snel geleverd.

Snel geleverd, anoniem.

Niets te klagen!

Mijn bestelling geplaatst,zonder problemen op tijd aangekomen. Daarnaast had ik nog een paar vragen. Deze werden ook netjes en snel beantwoord. Oftewel: Niets te klagen!

Precies die ik wou gehadt en snel afgeleverd.

Precies die ik wou gehadt en snel afgeleverd

Een zin in mijn ervaring

Ik ben een joepie Tabak is opeens heel duur Deze vloeitjes zijn betaalbaar Is de weegschaal ook weer in balans Tot ik weer nieuwe tabak moet halen Nederland wordt steeds minder prettig om in te leven Deze winkel maakte mij toch weer even blij Pindakaas met ei

Alles gut und schnell angekommen

Produkt wurde nicht ausreichend beschrieben

Ich habe ienen Vaporizer gekauft und es stellt eisch heraus, dass wenn ich alle Infos gehabt hätte, mich für ein anderes Produkt entshcieden hätte. Dies ist keine Qualitätsbeurteilung, den die ist sehr gut!

Met 1/2 dagen bezorgt en goeie aanbieding

Snelle levering en goeie aanbieding zal zeker nog een keer kopen van dutch headshop

Schneller Versandt aber kein Service

Hi all, Habe bestellt, sofort überwiesen, das Packet kam auch zwei Tage später an.Top. Nachteil: wollte Support haben, habe sie angeschrieben und bis heute keine Antwort. Bin bischen enttäuscht. Grund: von sechs Samen keimten nur zwei. Da ich strickt nach Anleitung gehandelt habe wollte ich halt ev Unwissen erklärt bekommen. Nö, keine Antwort. Ärgerlich ist auch das ich teure Sorten bestellt habe...

Alles super angeliefert. Samen waren gut.

Bis jetzt sehr zufrieden.

Groot assortiment en snelle levering.

Als ik iets zoek vind ik het vaak hier. Pot by Noids heel blij mee en 7mm huismerk koolstof filters. Deze zijn net een slagje dikker en rookt super fijn. Bedankt&Groene groeten!

Mijn eerste aankoop bij Dutch Headshop is zeker voor herhaling vatbaar!

Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment en snelle levering. Bij DH vind je alles wat je nodig hebt om een lekker jointje te kunnen roken.

Uitstekende service!!!

Gaat er een enkele keer iets fout; dan wordt dat snel en prettig opgelost.

Sehr gut verpackt beschrieben und schneller Versand top...

Gut beschrieben und verständlich,sehr gerne wieder.

Original

Original

2 semi su 5 germoglia e pacco danneggiato

Una volta effettuato il pagamento di alcuni semi autofiorenti, ho atteso circa 12 giorni prima di riceverli. Il pacco l'ho trovato all'interno della cassetta postale con evidenti segni di danneggiamento, oppure di manomissione, pur essendo consapevole che l'azienda dalla quale ho acquistato non può esserne responsabile, ma forse potevano impacchettare tutto in una scatola più rigida e robusta così da evitare ammaccature o rotture. Su 5 semi messi a germogliare, pur seguendo i consigli dell'azienda, solo 2 sono andati a buon fine, e anche con scarsi risultati. Proverò ad acquistare in futuro da altri siti.

• Ci consiglieresti? No

Sehr schön

sehr pünktliche zuverlässige Lieferung gebe ich 5 Sterne

Bestelling de dag erna ontvangen!

Super content van de service. Zelfs in België!!

Gute Auswahl und Qualität

Super Auswahl und Qualität. Leider ist der Versand nach Deutschland etwas langsam. Warte diesmal schon über eine Woche auf die Lieferung. Ich hoffe es kommt noch an.

Schnell, unkompliziert und keimende Samen!!!

Super schnelle lieferung! Habe die Hausmarke bestellt und diese ist schon fleißig am Keimen. Kann ich nur empfehlen und werde bei euch weiterhin bestellen. Tolle Erfahrung als Einsteiger!!

Gut

Bestellung und Lieferung sehr gut

1715 De Trompet

Heemskerk 1967 DB

0251 20 62 68

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.