Ik kan niet anders zeggen dat ik top vind hier. je bestelt hier en dag erna al in huis Mooi discreet verpakt Zeker een aanrader

Super snelle service

Makkelijk en snel te bestellen, veel voorraad goede kwaliteit. 5 sterren service!

Ruime keus en altijd zeer snelle verzending.

Deskundig en snel.

Deskundig en snel en vriendelijk

Still waiting for product

Too early to rate therefore

• Would you recommend us? No

Super ervaring

Duidelijke website, groot assortiment met de benodigde informatie en fijne communicatie mbt verzending die overigens heel goed en snel verloopt.

Ik kon niet op de betaalpagina komen. 1 supersnel telefoontje naar de klantenservice en het werd geregeld. Product was snel in huis. Prima webshop en geweldige klantenservice!

einfach gut

schnell geliefert,, gute Samen. immer wieder gerne.

Had efedra zaden besteld. Snel geleverd maar helaas na 3wk wachten bijna niks ontkiemt. Contact gehad met de klantenservice en zonder problemen worden er nieuwe zaden opgestuurd. Nu hopen op een beter eindresultaat.

Almost perfect first purchase

I would love more detailed tracking to be able prepare for delivery, but I understand that maybe Dutch Headshop couldn't possibly do anything about.

ausum

nul problemen zo heb ik het graag

Goede service, snelle levering en goed verpakt.

Superior, fast and professional.

Everything arrived in perfect condition and in few working days. Perfect.

Snel

Nur zu empfehlen

Alles bestens

Blijft gewoon een goeie Shop!

Goeie webshop Goeie zaden Goeie service Snelle levering Al jaren klant ;)

uitleg en service

kreeg een bestelling binnen waarvan 1 van de flessen lekte bij aankomst ,heb dit even vermeld met foto en werd gelijk gecompenseerd met een kortings code voor de volgende bestelling , kijk dat noem ik service , vroeg uitleg over paddo's en kreeg duidelijke uitleg , wederom service , zijn meerdere goede shoppen !? maar waarom veranderen als je in het goede hok zit , vind het wel jammer dat jullie maar 1 maat kweekast verkopen (en die heb ik) terwijl ze er groter maten verkrijgbaar zijn

Al meerde keren van besteld

Al meerdere keren hier besteld altijd top service en rap geleverd!

Goede webshop

Tot nog toe nooit geen problemen gehad met deze shop en ik bestel al een aantal jaren bij hun. En mocht er met de zaden iets fout gaan kun je met hun altijd tot een oplossing komen. Aanrader!

Zoals altijd prima service, ook als het heel even dreigt mis te lopen.

Mijn laatste bestelling bleef maar de status “in verwerking” hebben. Mijn betaling was nochtans doorgegaan en normaal gezien gaat alles altijd heel snel bij DH. Mailtje gestuurd, even later antwoord gekregen dat er inderdaad iets niet klopte en s anderendaags stond mijn bestelling al klaar om opgehaald te worden door de bezorger. De dag daarna zat alles in mijn brievenbus. Prima service, zoals altijd!

Allgemein in Ordnung

Bestellung und Versand waren Problemlos. 5 Samen Bestellt aber nur 2 Gekeimt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super snell

Alles was tot bij mij al vanaf de volgende morgen, top service!! En alles is mooi en duidelijk uitgelegd op de site, een makkelijke overzicht.

Great experience

Fast delivery, good value and great product selection

Super chill en snelle levering

Het product voldoet aan de omschrijving en snelle levering :)

Ik ben een tevreden klant.

Snelle service, professionele afhandeling van de bestelling, uitstekende producten aan een scherpe prijsstelling.

1715 De Trompet

Heemskerk 1967 DB

0251 20 62 68

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.