Snelle service en discreet .

Snel geleverd en goed product ontvangen

Eerste keer besteld hier en een goede ervaring opgedaan. Product snel, compleet en onbeschadigd ontvangen.

Helemaal top

Helemaal top heb al verschillende keren iets gehaald bij dutchheadshop laatst nog. Wilde even zeggen hoe goed ik de producten vind en ze werken meer dan prima ik geef deze shop een 10++. Helemlaal top ik heb geen tips meer.

product goed

alleen gratis goodies niet gezien. die pers was mn doel die is geslaagd

Snelle en vlotte levering

Heb een trident van raw besteld bij dutch deadshop. Ik had hem in deze coronatijd na 2 dagen in huis. Alles verliep vlot en ik had geen problemen.

Goede kwaliteit

Zeer Goede Kwaliteit En Snelle Bediening. Zoals het hoort!

snelle levering en goede service

Had de laatste keer dat er iets niet goed was met mijn truffels en kreeg toen een nieuw pakketje toen ik dat had aangegeven. Zonder moeilijk doen.

Ruime keuze.

Schnell gut gerne wieder!

Unkompliziert

Top service en producten.

Goeie webshop, snelle service en heel goede producten. De kwaliteit prijs verhouding is perfect, had niet verwacht dat ik voor 15 euro zo een top grinder zou krijgen. Ik was aangenaam verrast. Zeker een aanrader!

Gewoon goed

Weer terug bij DHS na jaren bij Azarius ivm verzendkosten en green go vloei

Ausgezeichnete Produktauswahl

Bestellung und Lieferung funktioniert sehr gut

Duidelijke site en keurig geleverd.

Aantal keren wat besteld. Altijd een leuk kadootjes erbij. Kwalitatief goede producten, in twee woorden, zeer tevreden.

Gewoon goed

Snel, netjes, betrouwbaar

Sehr schnelle Lieferung und guter Online Shop

alles top

Prima producten en snelle levering

Heb hier laatst een product gekocht dat in 2 dagen geleverd was. Kwaliteit is prima en product doet precies zoals de omschrijving was. Super snelle levering van product en een snelle reactie van de klantenservice toen ik een vraag had.

snel, handig en efficiënt

Ik vond de levering erg snel ondanks de mogelijke vertraging (door kerst / corona) het pakketje was goed ingepakt en de tools die ik besteld heb, ben ik erg blij mee. Dit maakt het genot nog groter. :) Ik zal zeker weer bestellen!

Onhandig ding je moet wel 10x snel drukken voordat hij het doet

Als ik dit wist had ik hem niet aangeschaft

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kees, Bij dit product moet je inderdaad 5x snel achter elkaar klikken en dan gaat hij aan. Je kunt altijd een filmpje naar ons app'n als het niet naar behoren werkt! We kijken en denken graag met je mee. Groetjes, Team Dutch Headshop

goede service, snelle levering

Verkeerde bestelling ontvangen, is snel opgelost.

Wat ik op het oog had was niet beschikbaar, maar na contact met de service desk een goed alternatief gekozen. Ik ben erg blij met mijn aankoop.

Topservice

Goede klantenservice, mooie producten en duidelijke informatie.

Veel producten , snelle levering en goede service

Bestel regelmatig diverse thee , CBD olie , etc. Altijd naar tevredenheid

Is uitstekend

Ja snel geleverd en heel overgekomen!! Netjes!! Tot de volgende order! M.v.g. Fred.

Enorm tevreden helemaal niets te klagen

Super snelle em goede afhandeling zeer tevreden

Iets besteld maar nog nieks ontvangen

Niet te content

À propos Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement