Perfekt

Schnelle Lieferung und gute Preise

Snelle levering, en top producten in de webshop

Ik heb hier laast een paar dingen besteld. En dat ga ik voortaan vaker doen als ik wat nodig hebt. Snelle levering en netjes ingepakt. Dus ik raad mensen zeker aan om hier ook te gaan bestellen. Van mijn krijgen jullie een 10+

Snel geleverd , prima kwaliteit, betrouwbare shop.

Hoi, zoals ik hierboven heb aangegeven zijn de artikelen die ik bestelt heb zeer snel geleverd en van goede kwaliteit. Dus ja, mijn volgende benodigdheden zoals bv vloei ga ik weer bestellen bij de Dutch Headshop.

I have ordered many things from dhs and sometimes the wrong product and they are so understanding about my wrong choice and could send back with no problems and got money back very quickly. The products they have arr out of this world a d deliver 100 % experience and they take the time to answer any questions in full detail. I can't wait to order my next product and go on another amazing journey into space. Thank you for opening my mind. 10/10

Zoals altijd snel geleverd voor een goeie prijs

Stipt en correct

Mijn ervaring met deze shop is zeer goed. De bestellingen worden steeds op tijd geleverd en zijn goed verpakt. De prijzen zijn fair.

Super Snel Bezorgd.

Snel

Snel en betrouwbaar!

Snel en discreet

Website werkt prima. Artikelen snel verzonden. Goed en discreet verpakt. .

positief

Gemakkelijk te bestellen en het duurde maar 3 dagen tot ik mijn pakje ontvangen had. Volledig in orde

De keuze is reuze!

Veel keus , zeer goede omschrijving van het product snelle levering , hier is een tevreden en terugkerende klant !

Snelle post

Pakje word zeer snel geleverd!

middelmatig

niet alle zaden zijn uitgekomen, 3/6

Vlot,snelle levering

Vlot,snelle levering,goede communicatie en niet te duur wat wil je nog meer?

Mijn shop to bie top winkel

Top winkel

Super snelle levering

Vandaag besteld,volgende dag geleverd. Snelle service

Snelle levering, top producten, juiste omschrijving

Snelle levering, top producten, juiste omschrijving, goede service bij vragen

Alles bestens

Bin sehr zufrieden ,alles was man bestellt wird schnellstens geliefert besser geht nicht

SUPER

ZEER SNEL

Alles altijd op tijd en heel tevreden van jullie producten

Altijd goeie informatie bij het product . Zeer tevreden van jullie producten goede kwaliteit en ook de prijzen van jullie producten Ik ben alvast een tevreden klant

Dikke 10!

Dikke 10!!!!

Een nieuwe wereld gaat open

Uitstekende kwaliteit voor uren plezier

Top shopke

Ruime keuze ,goede prijs en snelle levering!! Wat wil eens mens nog meer.

Kwalitatief assortiment

Grote keus vaporizers, en bij een ongelukje kun je zo terug stukken bestellen

nickel

rapide et top comme toujours

De Trompet 1715

1967 DB Heemskerk

0251 20 62 68

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.