Gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Gebruiksvriendelijke website, al mis ik de Wizard. Snelle, discrete levering.

Netjes geleverd

Weltklasse, gern wieder.

Super Service, kompetent, schnell und anonym geliefert Dankeschön. Gern wieder

Van bestelling tot levering heeft nog geen 12 uur geduurd. Ook zeer tevreden over de adviezen en hulp die je krijgt om je product zo goed als mogelijk te gebruiken. Toppie

Snelle levering !

Dit is mijn eerste bestelling bij jullie dus ik kan nog niet direct oordelen op de kwaliteit van de zaadjes/ plantjes , maar de levering was top ! Snel en discreet alles wat je nodig hebt :) ook de informatiemails zijn niet gewoon reclamemails maar geven echt duidelijke info , tips en tricks ! Tot nu toe zeer tevreden !

Yeah.

Alles prima. Schnell, zuverlässig und liebevoll angeleitet. Keimung wie angeraten:Check. Keimgarantie:Check. Nun weiter mit der guten Anleitung. Das wird :-)

Excellent

Délais livraisons rapides, contact facile, réactivité du sav

Stipt verzorgd

Binnen de kortste keren geleverd. Deftig verpakt En alle producten zijn zoals voorgesteld Top ervaring

Top producten en snel geleverd

Happy shopping

Pro.pro and pro

Goede producten en snelle levering

Ik heb al verschillende producten van Dhs gekocht en ben er altijd zeer tevreden van geweest ook de maandelijkse blogspot zijn zeer interessant.

Powerfull

The San Pedro was comming so fast.i think 3 or 4 days i was recieve my Product. After 8 Hours of cooking my juice was ready.the taste was awful,250 ml.i was drink 40min. After one Hour i was no able to walk,and need to lie down. 8 hours i was gone....my trip was sucesfull. Now after my treatment its already one week.i was reset my brain.no weed,no alcohol,no negativ thoughts...im free.thank You sacred plant.San Pedro.thank You

uitstekende service!

De items die ik besteld had werden heel snel geleverd.

Prima geregeld, snelle levering top

Prima, aanrader

Für Neulinge sehr zu empfehlen.

Als absoluter Anfänger im Cannabisanbau fand ich dort den besten Inhalt um mich über den Gartenanbau und mehr zu informieren. Sehr gute Internetseite! Die Saat ist da und im April geht es los.

Snelle verzending

kan nog niet schrijven hoe de zaadjes zich ontwikkelen

goede service

in mijn bestelling was iets kapot gegaan. Binnen 2 dagen had de Dutch headshop hier een nieuw produkt voor toegestuurd

Zeer goed geholpen

Uitgebreid en goed advies aan de telefoon van Floor, neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen

Vaak haal ik hier mijn vloei, het is een prima webshop

Quick and reliable!

Quick and reliable!

Duidelijke en gemakkelijke website. Snelle verzending.

Uitstekend. Goede service en snelle levering. Ik zal Dutch Headshop aanbevelen aan mijn vrienden. Jim

Die letzten beiden Bestellungen sind nicht angekommen

Offenbar gab es technische oder organisatorische Probleme mit dem Onlineshop. Die letzten beiden Bestellungen sind weder bestätigt worden, noch sind sie angekommen (trotz Bezahlung)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Thomas, Wir haben uns per Hotmail kontaktiert, weil @freenet.de uns Probleme bereitet. Möchten Sie uns anders bewerben? Dann werden wir es lösen: https://wa.me/31624579753 Grüße! Dutch Headshop

Gewoon top

Snelle levering , kwaliteit cones top!

great

great product, came quickly

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.