Beste WEBHeadShop ter wereld

Ik heb bij veel verschillende webshops besteld in deze branche maar DUTCH HEADSHOP is de beste online shop die er is. Goede kwaliteit producten tegen een betaalbare prijs. En de service is beyond words. Had verkeerde type product besteld en dit ook nog rondom koningsdag een belletje gedaan naar Floor en pakt dit meteen kundig en professioneel op en draagt zorg dat ik het juiste product krijg geleverd. Mijn dank is groot en bij deze hebben jullie een vaste en trouwe nieuwe klant er bij! Chapeau @ Floor & hele team van Dutch Headhop ❤️ keep up the good work groet Tim

Alles bestens. Nur zu Empfehlen ❤

Fantastisch, goede service, mooie zaadjes.

Bedankt.

Einfach gut

Es läuft alles so wie es laufen sollte. Perfekt

Snel,veel keuze,en vooral vriendelijke reacties op vragen......

Machtige webshop!!!

Schnelle Lieferung. Top Qualität

Alles super gelaufen.

Geweldige service

Bij alles wat ik besteld heb, is de kwaliteit goed . Zelfs als ik ‘s avonds iets bestelde , Was het er de volgende dag . Dit vind ik toch wel heel geweldig . Ik zeg niet dat het altijd gebeurt, maar wel regelmatig . Ze hebben een ruime keus en je kunt er goed slagen .

Goeie service en alles goed uitgelegd

Van de 5, maar 1 zaadje uitgekomen

Skywalker haze auto huismerk, Van de 5 van zaadjes is er maar 1 uitgekomen, , de rest willen niet ontkiemen, echte tegenvaller,

Would be good if not the spam

I received tons of unsolicited and unnecessary emails.

Bestellung

Alles super geklappt. Schnelle Lieferung. Gerne wieder.

Snelle levering zoals beloofd

Alles toper

Aleś top

Volgende dag bestelling meteen geleverd. Goed verpakt en mooie producten. Top ervaring.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit.

Manchmal gut oder Okay

In manchen Bereichen sind die Erfahrungen gut. Wie z.B. die vielzahl der angebotenen Produkte. Oder die Allgemeinen Informationen. Die Informationen zu den Samen und deren Eigenschaften etc. wiederum ist eher nur Okay. Die Verfügbarkeit ist allerdings erschreckend schlecht. Vieles das ich gerne gekauft hätte, musste ich zwangs nicht Lieferbarkeit letztlich von wo anders beziehen. Dennoch unterm Strich ein guter Anbieter.

Geweldige producten en ontzettend helder

Voor de eerste keer zaadjes besteld, dus weinig ervaring. Product was leuk verpakt, zat een duidelijke beschrijving bij en het ontkiemzakje is herbruikbaar (alleen nieuw koffiefiltertje).

Alles Prima

Guter Service , Schnelle Lieferung.

Alles gut

Einfache Abwicklung, Paket war innerhalb 4 Tage bei mir (trotz der derzeitigen „extrem hohen Bestellaufkommen).

Alles super, schnelle Lieferung

Alles super

Beste

Beste Samen laden!

Snelle levering, goeie product uitleg.

De bestellingen die ik gedaan heb, waren snel binnen. Uitleg voor gebruik van de producten was aanwezig or werd digitaal nagezonden. Ik ben tevreden! Nu hangt het alleen nog af van mijn inspanning, of alles ook daadwerkelijk gaat groeien.

Was men eerste bestelling

Zocht wat info over zelf kweken. Bij Dutch Headshop terecht gekomen. Leuke duidelijke website waar ik gelijk wat zaad besteld heb wat de volgende dag al in men bus stak. Dus vlugge sevice. Ben van plan om mijn volgende aankopen ook bij jullie te doen.

Schnell und unkompliziert

Die Bestellung kam gesamt und nach kurzer Zeit an.

Een snelle service (bezorging)

De Trompet 1715

1967 DB Heemskerk

0251 20 62 68

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.