Pluspunten
Snelle levering, relatief goedkope producten, hoewel niet alle.
VerbeterpuntenGering assortiment.
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling en de prijzen van de producten. Je geeft aan dat je producten mist en ons assortiment wat gering vindt. Wij staan altijd op voor tips en suggesties, wellicht kun je ons hier nog even over mailen op [email protected] Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Hartelijk en goede uitleg en advies.!!
Beste Klant, Bedankt voor de positieve review, hier zijn wij erg blij mee. Super dat je tevreden bent over onze service, hier doen wij dan ook ons best voor. Wij wensen je heel veel profijt van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle service, goede kwaliteit !
Beste Klant, Bedankt voor de positieve beoordeling, dit waarderen wij zeer. Fijn dat de producten in de smaak vallen en dat wij je snel hebben geholpen. Mochten er nog verdere vragen zijn dan staan wij graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Mooie overzichtelijke site met veel informatie van de producten. 2 x advies via chat gehad, dit binnen paar minuten en zeer nuttig. Ik ben er blij mee!
VerbeterpuntenMisschien wietzaadjes ook per stuk of per 2 verkopen. Maakt het nog aantrekkelijker voor de kleine kweker om soortjes te proberen.
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review, erg fijn om te lezen. Super dat je onze website fijn vindt en dat je tevreden bent over het advies wat je via de chat hebt gekregen! Ook bedankt voor het aanleveren van het verbeterpunt, dit ga ik intern bespreken. Mocht je eens interesse hebben in een kleine hoeveelheid mag je ons altijd mailen, wij denken graag met onze klanten mee. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Verbeterpunten
Levering duurde langer dan verwacht. 4 dagen. Pakket stak gewoon in de brievenbus, niet aangebeld + de ontkiemset was kapot. Never again
Beste klant, Wat super vervelend om te horen dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen en dan ook in een andere staat dan verwacht wordt geleverd. Wij willen dit direct met je oplossen! Heb je voor ons een bestelnummer? Klopt het dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen? Wij vernemen het graag van je. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantencontact
Pluspunten
Ruime keuze, schappelijke prijzen en snelle levering
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en het mooie cijfer. Wij zijn erg blij met de pluspunten die je benoemd, hier werken wij dan ook hard aan. Wij wensen je veel profijt van je bestelling en staan bij eventuele vragen voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Altijd snel en correct
VerbeterpuntenVroeger kreeg je vaak een extraatje bij de bestelling,afgelopen 3 keer niets gehad helaas
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review, dit vinden wij erg fijn. Goed dat je tevreden bent over je bestelling. Wij zijn bezig om ons gift systeem te optimaliseren, dit komt in de toekomst zeker weer terug. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wij hopen dat je tevreden bent met je bestelling, mocht je nog tips of aanmerkingen hebben dan horen wij dit uiteraard graag, wellicht dat wij dan in de toekomst een dikke 10 mogen scoren! Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Snel en correct!
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review en het mooie cijfer. Heel fijn dat je bestelling snel en correct is geleverd, hier doen wij ons best voor. Wij zien je in de toekomst graag weer terug in onze webshop en wensen je een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle levering.goede service
VerbeterpuntenNiets
Beste Klant, Bedankt voor de positieve beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. Super dat je ons een 10 geeft en dat je tevreden bent over de levering van je bestelling en onze service. Wij horen het graag als er nog vragen zijn. Prettig weekeinde! Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wij wensen je veel plezier van je bestelling en staan bij eventuele vragen graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle levering met mooie producten!
VerbeterpuntenGeen. Wellicht gratis zaadje van een hennep plant bij een bestelling van een vaporizer ;P
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling, dit waarderen wij enorm. Super dat je tevreden bent over de levering en je bestelde producten, heel fijn. Ook bedankt voor het opnoemen van je suggestie, dit ga ik zeker intern noteren. Momenteel werken wij aan een optimaal goodies systeem, dus dit komt in de toekomst zeker terug. Wij wensen je een prettig weekeinde! Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Komt altijd 100% op en snelle anonieme levering.
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent en ons een 10 geeft! Super dat de bestelling altijd snel en discreet geleverd wordt, hier streven wij dan ook naar. Wij wensen je veel profijt van je bestelling en een fijn weekeinde. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Zeer tevreden over de bezorging en kwaliteit van de producten
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review, dit waarderen wij zeer. Wat fijn dat wij zo hoog mogen scoren! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de bezorging van je bestelling en de kwaliteit van de gekochte producten. Wij wensen je veel profijt van je aankopen. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Levering is snel! Producten zijn echt top en netjes verpakt! Keurig bedrijf!
Beste Klant, Bedankt voor de positieve beoordeling en de genomen moeite om deze in te vullen. Super om de pluspunten te lezen die je hebt benoemd! Fijn dat je zo tevreden bent. Mochten er nog vragen zijn dan staan wij uiteraard graag klaar. Wij wensen je veel profijt van je bestelling. met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle levering
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd is. Mocht je nog tips of aanmerkingen hebben dan horen wij dit graag zodat wij in de toekomst een dikke 10 kunnen scoren! Wij wensen je een fijn weekeinde toe. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
nvt
Verbeterpuntennvt
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Mochten er nog verbeterpunten te noemen zijn dan mag je ons altijd even mailen, wellicht dat wij dan in de toekomst een dikke 10 kunnen scoren! Wij wensen je veel profijt van de bestelling en een prettige avond. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
10
VerbeterpuntenGeen producten zyn goed levering op tyd er is niks verkeerds aan jullie zaak doe zo verder
Beste Klant, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat wij een 10 scoren! Super dat je tevreden bent over de producten de levering, wij gaan zeker zo door. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle en goede levering goede kwaliteit
VerbeterpuntenEen aantal artikelen die ik graag had gewild staan op 'langer niet leverbaar', zoals de grotere houten bewaar kistjes.
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling en de kwaliteit hiervan. Jammer dat niet alle gewenste producten op voorraad zijn, wij doen ons best om dit up to dat te houden. Je kunt altijd je e-mailadres achterlaten zodat wij je op de hoogte kunnen stellen als een bepaald product er weer is. Wij wensen je een hele fijne avond toe! Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
in alle opzichten een correcte en nette afhandeling en snel mooie en duidelijk website ik zal dit zeker door vertellen aan me vrienden kring
Beste Klant, Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer, helemaal super. Fijn dat je zo tevreden bent over de afhandeling van je bestelling en helemaal leuk om te horen dat je ons zult aanbevelen, top! Wij wensen je veel profijt van de bestelling en een prettige avond. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Bestelling binnen een dag in huis! Super geregeld en mooie kwaliteit.
VerbeterpuntenHeb geen verbeter punten prima geregeld als je bestelling zo snel in huis is
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review, dat waarderen wij enorm. Super dat je zo tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van je producten. Wij hopen je in de toekomst weer terug te mogen zien in onze webshop. Mochten er nog vragen zijn dan staan wij graag voor je klaar. Een hele fijne avond. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Correct product delivered in time.
Dear Client, Thank you for filling in the review document. I am pleased to hear that you are happy with the delivery of your product. If you have any further questions please let us know. Wishing you a lovely evening. Greetings, Customer Service
Pluspunten
Snelle bezorging, goed verpakt, goede kwaliteit truffels
VerbeterpuntenMisschien instructies voor optimaal effect. Zoals fijn kauwen en lege maag hebben (maar wist ik al hoor, het is meer voor anderen)
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review en de mooie beoordeling. Fijn dat je bestelling snel is geleverd en dat je tevreden bent over de kwaliteit. Goed dat je aangeeft dat je bepaalde instructies mist bij de verpakking, dit ga ik intern bespreken, deze instructies zijn overigens zeker te vinden bij het product op de website. Ik wens je een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
Pluspunten
Snelle levering. Prima service en producten
VerbeterpuntenGeen
Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de review. Super dat wij een 10 scoren! Fijn dat je bestelling snel geleverd is en dat je tevreden bent. Bij eventuele vragen staan wij graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Klantcontact
De Trompet 1715
1967 DB Heemskerk
Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006. Our online webshops are in 6 Countries available; www.Dutch-Headshop.nl www.Dutch-Headshop.be www.Dutch-Headshop.de www.Dutch-Headshop.fr www.Dutch-Headshop.at www.Dutch-Headshop.eu
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.