Leuke webshop

Leuke webshop Vele aanvulling op collecties Voor ieder wat wils

Snelle en goede bezorging

Goede service en een snelle levering

Snelle levering, makkelijk bestellen

Overzichtelijke site, snelle levering, goedeprijd.

Verzending en beantwoorden mail duurde ellenlang.

Je betaald verzendkosten maar het duurde uiteindelijk meer dan een week eer dat het verzonden werd.

Het pakje met twee blouses was bij de voordeur neergelegd en ik woon in Amsterdam dus dat vond ik heel erg.

Snelle bezorging en snelle retourafhandeling

Helaas paste hetgeen ik had besteld niet, maar service was goed.

Ik ben top geholpen door het personeel

Zie bovenstaande.

Geen problemen met retour , geld heel snel terug !

Altijd vriendelijk

Snel en goeie afhandeling

Snelle levering en goeie afhandeling

Perfect geholpen.

Vriendelijk personeel, je word goed geholpen tijdens het kiezen en passen van de kleding.

niets op aan te merken

op tijd geleverd en prima produkt

Prima service.

Goede overzichtelijke site met diverse bekende kledingmerken. Snelle afhandeling en bezorging.

Vlotte levering, prima communicatie

Geweldige site

Duidelijke webshop,mooie kleding(veel keus) en supersnelle bezorging En helemaal geweldig dat je via Afterpay kan betalen

Het is goed gegaan

Ik heb het bij de winkel besteld en precies 4 - 5 dagen later kwam het binnen in mijn huis, het is goed bediend.

Positief

Telefonisch contact gehad over ontbrekende ceintuur. Gelijk opgepakt en verholpen. Echt een aanrader om bij the stone te bestellen

Behulpzaam

Fijn geholpen

Klant vriendelijk

Er word niks op gedrongen, en ze staan altijd klaar om een goed advies te geven, ik koop regelmatig iets ,en als de maat er helaas niet meer tussen zit gaan de medewerkers gelijk mee kijken of het evt nog te bestellen is ,

Fijne Store

Goed geholpen door de verkoopsters.

Het juiste artikel snel geleverd!

Het juiste artikel was snel geleverd dus na tevredenheid!

Ik word zeer goed geholpen

Ik word zeer goed geholpen

Makelijk en snel bestellen. Fijn

Zeer snel geregeld allemaal

In de winkel niet op voorraad, maar voor € 2,- de volgende dag thuisbezorgd. Fijne snelle service

Lagosweg 19

2622 CZ Delft