Positief

Telefonisch contact gehad over ontbrekende ceintuur. Gelijk opgepakt en verholpen. Echt een aanrader om bij the stone te bestellen

Behulpzaam

Fijn geholpen

Klant vriendelijk

Er word niks op gedrongen, en ze staan altijd klaar om een goed advies te geven, ik koop regelmatig iets ,en als de maat er helaas niet meer tussen zit gaan de medewerkers gelijk mee kijken of het evt nog te bestellen is ,

Fijne Store

Goed geholpen door de verkoopsters.

Het juiste artikel snel geleverd!

Het juiste artikel was snel geleverd dus na tevredenheid!

Ik word zeer goed geholpen

Ik word zeer goed geholpen

Makelijk en snel bestellen. Fijn

Zeer snel geregeld allemaal

In de winkel niet op voorraad, maar voor € 2,- de volgende dag thuisbezorgd. Fijne snelle service

Goeie kwaliteit kleding snelle service

De webshop verzend de kleding erg snel. Het is goed verpakt en de kwaliteit is hoog. Ook de retour verwerking was heel snel.

Goede service, vriendelijk, kwaliteit goed

Leuke winkel om lekker rond te neuzen ,altijd wel iets te vinden

Leuke winkel,lekker rond te neuzen en er is altijd wel iets te vinden om te kopen. Vriendelijke personeel

Perfect!

Goede sevice en vrindelijk personeel

Makkelijk shoppen

Prima webshop

Prettig geholpen ennde levering was lekker snel.

Perfect geregeld!

Gemakkelijk besteld en in de winkel vriendelijk. Als het niet past/ of naar je zin is via de winkel retour. Ideaal

Woensdag besteld donderdag was het er al super snel erg blij mee

Snelle service naar bestelling voor de juiste maat te leveren

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen door de medewerkers in de winkel

Fijne onlinewinkel met modieuze kleding

Super leuke mode van deze tijd. Makkelijk te bestellen en retourneren. Aanrader!

Altijd goed shoppen bij the Stone

Leuke kleding, goede prijzen, handige websitebezoek. Snelle levering, ook in de winkels afleveren. Personeel denkt mee en is vriendelijk

Prima aanbod, aanbieding en snelle levering

Prima aanbod, aanbieding en snelle levering

Snelle levering en leuke sale prijzen!

redelijk

sommige medewerker niet zo vriendelijk

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Klacht wordt niet serieus genomen

Broek die ik heb gekocht isna 1 dag al 2 maten groter door uitlopen. De klantenservice geeft aan de broek te wassen en dat deze dan weer op maat is, dus na een halve dag kan de broek jn de was. Klacht wordt niet serieus genomen en je wordt afgescheept met een dooie mus

Bedrijfsgegevens

Lagosweg 19

2622 CZ Delft

015-2562127

[email protected]

Over The Stone.nl

Wie je ook bent, wat je stijl ook is, bij The Stone slaag jij voor een nieuwe outfit. The Stone is een multibrand fashionstore met dameskleding en herenkleding. Al meer dan 25 jaar voert The Stone een breed assortiment met de laatste fashion items van meer dan 40 merken. Zowel dames én heren slagen bij The Stone, in de 50+ fysieke winkels in Nederland én online www.thestone.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.