Om terug te komen

Verzorgd , vriendelijk en NIET opdringerig personeel en schone nette winkel

Vriendelijk, service, men doet moeite voor je

Ondanks dat ik deze keer niet geslaagd ben, heb ik goede ervaringen met Stone in Zevenaar. Ze zijn altijd bereid een oplossing te vinden, zeer vriendelijk En gelukkig, er staat geen harde muziek aan.

Winkel in Schiedam medewerker Emma

Ik heb een aantal items via de winkel geretourneerd, maar hoe ze je te voord staan is echt verschrikkelijk onaardig wist niet goed wat te doen ik vond het echt heelJammer want ik was wel van plan om een hoop aankopen te doen. Ben geholpen door medewerker Emma

Redelijke ervaring

Ik heb het pakketje helaas retour moeten zenden, omdat de maat van het artikel niet goed was. Ik heb dat in de winkel gedaan. Wat ik dan onhandig vind, is dat de verkoopmedewerker het pakketje weer uit moet pakken.

Ben heel tevreden!!

Heb vorige week mijn eerste bestelling gedaan. Maandagavond besteld en woensdagmorgen had ik mijn pakketje al binnen. Een prachtige rok.. !! Hier dus een supertevreden nieuwe klant.

Helemaal goed

Besteld via internet, 1 dag later kon ik mijn bestelling al in de winkel ophalen. Thuis gepast, 1 artikel te klein dus retour. Weer vriendelijke bediening, top. Snelle levering en keurig verzonden.

Altijd leuk om online te shoppen bij The Stone

Leuke en duidelijke website en altijd snelle levering.Ik haal het altijd op in de winkel in Pijnacker en ook daar wordt je door de dames altijd prima geholpen ( en neem daar ook meestal nog wel wat mee ) Al met al : Het is MIJN WINKEL !

Snelle levering, fijn om te kunnen passen in de winkel en wat niet past of prettig zit, wordt dan direct door het personeel teruggestuurd.

Bezorging Slecht

De afhandeling door Stone was oké, maar de afhandeling van DHL was uitgesproken slecht. Nadat ik de gehele dag had zitten wachten op het pakketje van DHL, belde ’s-avonds één van de buren aan met een pakje van DHL op mijn naam. Zij had het pakje op de grond in de openbare ruimte gevonden, onder de brievenbussen. Erg slecht, nooit meer DHL dus.

Veel keuze

Er is veel keuze en je wordt goed ol de hoogte gehouden

Fijn dat je edc bij esprit kan bestellen on line, in de winkel kan passen en weer terugsturen via de winkel. Redelijk snelle bezorging.

Top winkel Met prijzen voor iedereen Personeel in vianen zeer vriendelijk Top meiden

Goede klantwnservice

Online besteld, en je hebt ruim de tijd om je pakje in de winkel op te halen. Fijn dat je zelf mag kiezen thuis of daar passen. Retour ging ook zonder problemen.

Snel en duidelijk

Goede hulp in de winkel, het product werd in de winkel voor mij besteld en was al snel op te halen.

Makkelijk te bestellen.

Gemakkelijk te bestellen, meestal snelle service. Op gemak passen , evt niet goed retour. Betalen achteraf.

Fijn dat je in de winkel kan passen en evt gelijk kan retourneren.

Top service en vriendelijke meiden

Top service en vriendelijke meiden. Ze weten precies waar ze het over hebben

Hele goede service, snelle levering. Heel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Bestelling verloopt vlot en nauwkeurig.

Bestelling verloopt vlot en nauwkeurig, personeel in winkel bijzonder leuk en aardig!

Redelijk

2 broeken besteld in de uitverkoop en winkel opgehaald, thuis gepast. Na bestelling krijg ik de volgende dag een mail dat de uitverkoop 50% is. Ik broek gehaald winkel en verteld nee hoor dat is niet waar en dat is dan alleen on-line, dan besteld u de broek opnieuw. Ik broek opnieuw besteld en nu wel met 50% korting. en andere 2 weer geretourneerd in de winkel. En de nieuw bestelde broek weer opgehaald. Jammer dat ze dit niet gelijk kunnen verrekenen in de winkel. Voor de rest winkel is prima, alleen meiden soms wat te overdreven.....

Fantastisch Geholpen

De verkoopsters waren met z’n drieën in de winkel. Bezig met alles netjes te ruimen. Ik werd Netjes door één geholpen. Toen zag ik een mooi sweatshirt en zonder blikken of blozen pakte haar collega met een haakstok het kleding stuk dat hoog aan een haakje hing, voor haar ervan af. Zo Collegiaal samenwerking Echt er hangt een goede sfeer. En niks was teveel toen ik het juiste passende model Jeans broek zocht. En die zat als gegoten Meteen twee gekocht. Eveneens ‘n Mooi Sweatshirt en Geruite Hemd jas Gekocht. “SUPER”

Artikelen niet voorradig.

Ik had 2 artikelen besteld en betaald en daarvan een bevestiging ontvangen. Vervolgens kreeg ik mijn geld geretourneerd omdat de artikelen niet voorradig waren. Ik snap niet waarom ik de artikelen dan kan bestellen in de 1e plaats. Op andere websites of apps krijg je dan een melding dat een artikel niet voorradig is dan had ik me de moeite kunnen besparen. Het gaat dus niet om The Stone als winkel maar de online bestel faciliteit.

Uiteindelijk goed geholpen

Het retourneren van het product had wat voeten in de aarde maar werd door de zeer vriendelijke hulp van de medewerkers van mijn lokale The Stone winkel in Voorburg heel wat makkelijker gemaakt. De uiteindelijke oplossing is naar tevredenheid.

sfeer, hulpvaardigheid, aanbod van artikelen, prima

altijd fijn om even de winkel in te gaan, even te neuzen, soms wel soms niet met een artikel de deur uit, gezellig

Ik bestel mijn kleding online en laat het bezorgen in de winkel. Ideaal! Ik wordt gebeld dat mijn kleding klaarligt. Even passen en klaar. Wat niet past of toch tegenvalt laat ik achter.