Goed geholpen

Het artikel wat ik wilde hebben was niet meer voorradig in de winkel. De medewerkster heeft het artikel besteld en al heel snel kon ik dit afhalen in de winkel.

Bestelling geplaatst , kreeg netjes een e-mail wanneer ik het op kon halen. In de winkel .

Prettige winkel

Aardige verkoopsters en snel geholpen.

Top, bestelling ging prima

Bestelling jas was er snel, fijn!

Snel en vriendelijk geholpen

Bestelde artikel was snel in de winkel Alles is goed afgehandeld

Off the chart

Zo makkelijk en bij ophalen zo.n goede service .

Prima snelle levering. Keurig product geleverd.

Niks aan toe te voegen. Gewoon perfect!

Tegoedbon wanneer internetbestelling terugbrengt

Ik heb een blouse besteld op internet in de sale. Teruggebracht in de winkel. Een online bestelling kun je ook terugsturen neem aan dat je dan je geld terug ontvangt op je rekening dus geen tegoedbon. De medewerker vroeg “U krijgt een tegoedbon is dat oké?” Dus ik zei liever niet…ja maar dat kan niet anders. Vervolgens krijg ik een kassabon en dat is de tegoedbon…zal geen online bestelling meer doen.

Netjes volgens afspraak geleverd

Prima, alles verliep soepel.

Super blij altijd goede service en vriendelijk personeel

In de winkel altijd behulpzaam en vriendelijk personeel en via de site ook altijd goede service.

Snelle levering , zeer tevreden

Blij met de aankoop en goede service.

Bestellen is makkelijk en de broek voldoet aan de verwachtingen. Blij mee. Iets bleek niet goed in mijn account te staan. Ik ben prima geholpen door de klantenservice. Nog een echt persoon aan de telefoon ☎️. Dat vond ik top.

Alles goed gegaan

Goede kwaliteit, prima service, mooi op tijd

vriendelijk

professioneel

Stinkend naar zweet

Mijn bestelde colbertje paste perfect. Helaas stonk het zo erg naar zweet dat ik het eerst 2 keer heb moeten uitwassen. Schandalig dat hier niet op gecontroleerd is!

Personeel erg vriendelijk

Maat jas niet beschikbaar. Nam de tijd om mee te kijken naar eventuele andere kas. Die 1e bleek de mooiste en ze nam de tijd om met mij een webprder in de winkel te maken voor een maat groter.

Goede en nette afhandeling

Het hele traject van bestelling was erg fijn en netjes.

Goed geholpen in de winkel en online

In de winkel deed men moeite om een online bestelling bij The Stone in mijn woonplaats te laten bezorgen. Erg vriendelijk.

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Komen afspraken na

Duidelijke communicatie en komen levertijd afspraken na! Topmservice!

Klantvriendelijk, nette begroeting, altijd correct en weten waar een klant naar vraagt om zo de juistheid af te stemmen met de klant.

Snelle bezorging en ook snel geregeld om een kleinere maat te krijgen

Over The Stone.nl

Wie je ook bent, wat je stijl ook is, bij The Stone slaag jij voor een nieuwe outfit. The Stone is een multibrand fashionstore met dameskleding en herenkleding. Al meer dan 25 jaar voert The Stone een breed assortiment met de laatste fashion items van meer dan 40 merken. Zowel dames én heren slagen bij The Stone, in de 50+ fysieke winkels in Nederland én online www.thestone.nl