Leuke behulpzame medewerkers.

Zoeken enthousiast mee om iets leuks voor je te vinden. Ben heel tevreden.

Het artikel op de site gezien en naar de winkel gegaan maar daar was hij niet toen advies gevraagd hoe de maten uitvielen en besteld. Prima advies gekregen in de winkel

Regelmatig kleding hier gekocht,veel keus

altijd vriendelijk personeel

het personeel is altijd vriendelijk behulpzaam fijne winkel om heen te gaan

Duidelijk website

Buitengewoon

Vriendelijk winkelpersoneel, behulpzaam en meedenkend. Jouw maat niet in de winkel ? Geen probleem wordt besteld en een dag of 2/3 in de winkel. Via email wordt je op de hoogte gehouden. Na ontvangst toch niet naar je zin, geen probleem geld terug. Dit alles maakt dat je vaker even binnen loopt. En een vliegende kraai vangt altijd wat.

Toppie

Ik vind de stone hillegom /lisse erg fijne winkels .je wordt altijd goed geholpen . En de meiden zijn ook allemaal toppie

slecht!

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen via The Stone Maassluis Het betreft bestelnummer: 24171199206. Ik heb alleen de factuur ontvangen en de kosten zijn betaald. Wilt u mij svp informeren??

Kan rustig rond kijken

Fijn gewinkeld

Prettige winkel

Winkel met uitgebreide collectie. Genoeg ruimte om met rollator rond te kijken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer tevreden vaste klant.

Sinds mijn eerste keer shoppen bij The Stones Vlaardingen/de Loper heb ik deze winkel altijd als favoriet, ga er altijd met plezier snuffelen en altijd vriendelijk personeel alsook goede/leuke kleding. Mijn favoriete merken zijn Ichi en Colorful Rebel maar ook andere merken komen steeds meer in mijn kleding kast, het liefst ga ik gezellig naar de winkel maar ook online ben ik inmiddels regelmatig om daar te bestellen en het daarna alsnog in de winkel op te halen, zie ik gelijk wat er in de winkel is en zie ik misschien wat leuks of kom ik terug.

Goed geregeld

Het bestelde artikel was na 2 dagen af te halen in de winkel. Precies zoals beloofd was. Helemaal perfect.

Goede kwaliteit en ruime keuze

Vriendelijk en professioneel geholpen

Hele vriendelijke en behulpzame verkoopsters.

klanten service

geregeld kleding gekocht bij the stone in de winkel goede service. op het moment dat je aangeeft dat 2 pme broeken van 120 euro per stuk beiden op dezelfde plek kapot zijn geeft de klantenservice niet thuis. ze geven garantie op de broeken van een 6 maanden Zo gaan ze met vaste klanten om!!! en dat terwijl pme zelf wel 1 jaar garantie geeft op de broeken. echter heb ik dan wel de afwijzing van the stone nodig om dit in werking te stellen. Deze weigert the stone te geven maar ipv daarvan gaan zij met pme hierover bellen. en wie is hier de dupe van? Degene die met 2 kapotte broeken zit van pme legend gekocht bij the stone. kortom zeer slechte service

Vriendelijk personeel erg behulpzaam en ze geven je goede advies. Als het niet in jou maat is, dan kijken ze op de computer of er ergens anders wel jou maat is. TOP Meiden !!! Het is mijn favoriete winkel.

Vertraagde levering

Had online besteld maar kwam terecht in verkeerde regio dus week vertraging

Foutieve bezorging

Ik wilde een blouse kopen in de winkel maar deze was er niet in mijn maat. De vriendelijke medewerkster heeft hem toen besteld en de blouse zou binnen enkele dagen op mijn huisadres bezorgd worden. Voor deze thuisbezorging moest ik € 2.- bezorgkosten betalen. Na een week!!! kreeg ik een mail dat de blouse bij mij bezorgd was. Maar helaas bleek dat niet bij mij maar in de winkel te zijn. Dus naar de winkel gereden en de blouse opgehaald. Helaas werd er niets gezegd over teruggave van de bezorgkosten en de kosten van het weer ophalen, benzine en tijd. Erg jammer

Leuke kleding

Super vriendelijk personeel, als je iets besteld en het is niet wat e verwacht of de kleur of de maat niet goed, doen ze niet moeilijk.

Correct geholpen door dienend personeel.

Personeel was zeer behulpzaam en wat we besteld hadden kregen we 2 dagen later keurig thuis geleverd.

Na bestelling kan beter

Kleding en schoenen bestelt zou donderdag geleverd worden en ze zouden hiervoor terug bellen! Dit is niet gebeurt. Maandag zelf terug gegaan naar de winkel. Meiden wel altijd vriendelijk!

Conform afspraak geleverd

Conform afspraak geleverd

Snelle levering, kleding naar wens

Alles netjes verlopen

Fijne winkel aardig personeel