Altijd vriendelijk!

Zoals vaker in het verleden..PRIMAAA

Niets aan te merken op- assortimentskeuze, kwaliteit, service. Dikke voldoende.

leuke kleren, goede prijs, snelle levering

leuke kleren, goede prijs, snelle levering

Erg vriendelijk verkoper en respectvol.

Erg vriendelijk en behulpzaam.

De kleur was anders dan op de foto, dus retour naar de winkelel

Zelfs de verzendkosten kreeg ik vergoed!!

fantastisch de verzorging

keurige site plus de afhandeling is perfect

Netjes geleverd

Het is snel en netjes geleverd. De kwaliteit van het bestelde vest was goed, zoals verwacht voor de betaalde prijs

geweldig

Online bestellen altijd op tijd geleverd of ophalen in de winkel. Vriendelijke meiden op het raadhuisplein te krimpen aan den ijssel

Snelle afhandeling

Fijn bedrijf

Goede service en een snelle levering

Prima en snel geregeld

Bestelling snel geregeld.

Top winkel

The Stone winkel zoveel keus Ik slaag er altijd Zijn heel behulpzaam

Mooie winkel, groot assortiment, mooie spaaractie, fijn dat je ook kan afhalen in de winkel

Fijne winkel. Eerst rustig rondgekeken. Daarna geholpen toen ik er om vroeg. Was heel prettig!

Snelle levering, in de winkel passen en klaar

Mooie jeans gekocht, was alleen in de website te krijgen, na een paar dagen al opgehaald

Was helemaal geweldig

Compliment fijn geholpen

Fijne winkel en webshop

Makkelijk surfen op de website. En gratis verzending naar de winkel. Fijn personeel in de winkel ook.

Snel en duidelijk!

Bestelling makkelijk uit te voeren. Bestelling bij de winkel ophalen, ideaal! Hoef je niet thuis te blijven en kan je het ophalen wanneer het jou uitkomt. Snel verzonden met duidelijke mail over tijd, bezorging en ophalen in de winkel!

Fijne winkel met goed assortiment en goede service

Mijn favoriete winkel. Shop vaak online maar ook in de winkel. Beide top!

Altijd top!

Ik winkel graag bij stone, de website is duidelijk en de mensen in de winkel staan altijd klaar om te helpen :)

Hele goede ervaring

Supersnelle levering, prima produkt, dik tevreden

Bestelling was goed.

Bestelling was snel en ben in de winkel ook goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Slecht

Bestelling niet ontvangen

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering

Zending ramp

Jullie transporteur DHL, geweldig bedrijf NOT, heeft pakketje niet afgeleverd vanwege vage reden dat ons adres niet bestond. Het is jammer dat jullie dat dan niet kunnen corrigeren en alsnog de broek hadden kunnen sturen. Jammer. Nu moet ik weer actie doen om de broek alsnog wil hebben. Geen garantie dat het san wel goed gaat. Met dank aan DHL. De afhandeling van terug storten van geld is wel goed en snel gegaan.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft