Prettige service

Zeer vriendelijk personeel, goede service, ook als je iets online besteld en het komt ophalen, ze doen hun uiterste best om de klant te pleasen.

Vriendelijk en goed geholpen.

On-line bestelling afgehaald en daarna retour gebracht. Allemaal geen probleem

Ik had de spijkerbroek in de winkel besteld omdat mijn maat niet aanwezig was. De spijkerbroek zit perfect en wil er graag een 2e van bestellen

Super personeel en behulpzaam altijd in voor een praatje en leuke kleding

De enige winkel waar ik kleding koop in ridderkerk

Retour ,wacht nog op geld

Meer dan een week geleden jurk retour, had graag geld terug , hoor niets.

Mijn bestellingen kwamen goed en verzorgd aan helaas moest ik het terug sturen want het stond mij niet.

Goed geholpen

Ik heb een product besteld in de winkel wat thuis bezorgd zou worden Ik heb het alleen nog steeds niet ontvangen Ik hoop het nog wel te krijgen

Webshop met veel leuke merken.

De levertijd is wat langer dan de gemiddelde webshop. Jammer dat er vaak niet bij de omschrijving staat wat voor soort stof het is. Dat weerhoudt mij er soms van om een kledingstuk te bestellen omdat ik een erg gevoelige huid heb. Geisha en Zoso zijn erg fijne merken met een goede pasvorm.

Geweldig...!

Mijn bestelling..netjes geleverd..binnen de afgesproken tijd..

Bezorging duurde lang.

Woensdag besteld, 6 dagen later op dinsdag in huis..

Matig

Tot op heden geen geld retour ontvangen, je krijgt geen track & trace , dus je moet zelf maar uitzoeken wanneer je pakket in de winkel is aangekomen. Erg klant onvriendelijk

Shirt is er na TWEE weken nog niet

In de winkel fijn geholpen, mijn maat was niet op voorraad, maar geen probleem het werd besteld en kon het na 1 tot 3 dagen in de winkel ophalen. Twee keer over gebeld, vriendelijk te woord gestaan maar shirt is er nog niet. Zwerft ergens rond op een ander filiaal waarschijnlijk ????.???????

Prima geregeld

Alles was goed geregeld en verzorgd

Hele snelle levering. Wij waren zelf vergeten een waardecheque in te wisselen bij de online bestelling maar dit is achteraf door de klantenservice heel goed opgelost.

Supergoed geregeld

Lange levertijd.

Artikelen waren goed. Levertijd erg lang. Pas op het laatste moment een mail gekregen dat de levering vertraagd was. Op zich vind ik het niet erg als het wat langer duurt maar dan moet je de klant hier beter over informeren.

Kan niet beter

Leuke winkel

Leuke winkel met leuke kleding

Makkelijk bestellen. Duidelijke info over leveren en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Is gewoon goed

Is goed vriendelijk

Top levering

Bestelling in winkel gedaan Na bericht bestelling opgehaald

heel goed

alles was goed verlopen goeie service

Levering van mijn bloesje duurde 3 dagen. Prachtige kwaliteit, Scandinavisch, love it!

perfect

De bezorging ging soepel

Over The Stone.nl

Wie je ook bent, wat je stijl ook is, bij The Stone slaag jij voor een nieuwe outfit. The Stone is een multibrand fashionstore met dameskleding en herenkleding. Al meer dan 25 jaar voert The Stone een breed assortiment met de laatste fashion items van meer dan 40 merken. Zowel dames én heren slagen bij The Stone, in de 50+ fysieke winkels in Nederland én online www.thestone.nl