mail niet voor mij bestemd

Het is nu de 2e keer dat ik een mail krijg die niet voor mij bestemd is! ik heb dit al een keer gemeld en excuses voor gekregen. Nu krijg ik wéér een mail die niet voor mij is... Slecht hoor!!

Beste Cora, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Wij hebben dit voor u uitgezocht en uw mailadres in al onze systemen bij het verkeerde ordernummer verwijderd. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 0174-623510 of via klantenservice@thestone.nl.

heel goed

snelle goede levering

Snelle levering van een prachtig kledingstuk.

Prima, duidelijke uitleg over tijdstip…

Verder niets aan toe te voegen

Fijn dat je jouw bestelling in een andere winkel kunt ophalen

Grote keus

Altijd wat leuks!

Altijd leuke kleding en gezellige meiden!

Service is goed , op tijd geleverd in de shop

Fijne winkel waar ik koop

Heel goed. Alleen ik krijg geen e-mail om het op te halen.

Goed en bestelling was snel binnen.

Verzendkosten voor 340 euro?

Ik heb een jas gekocht van airforce voor 340 euro en daar werden ook verzendkosten voor gerekend, dat vind ik wel ver gaan... Verder is de jas super en service is altijd prima!

Vlot geleverd netjes verpakt

Ik kon een bepaald colbert alleen nog via de website van de stone vinden in mijn maat. Bestelling werd binnen enkele dagen geleverd. Communicatie over de voortgang was oké.

Gewoon goed!

Vriendelijk personeel, meedenken. Zowel in Wijchen als in Druten!

Trage bezorging.

Ruim een week op mijn bestelling moeten wachten.

Beste AG, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen! Wij hebben dit voor u uitgezocht en zien dat één van de items is nabesteld. Vandaar dat de verzendtermijn langer is dan u gewend bent van ons. Onze excuses hiervoor! Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 0174-623510 of via klantenservice@thestone.nl.

Heel slecht

Ik heb een trui besteld maar niet ontvangem

Beste Larissa, Hartelijk dank voor je review. Wij hebben dit voor uw uitgezocht en hebben contact gehad over het niet geleverde pakket. En hebben een onderzoek bij DHL aangevraagd. Als wij en terugkoppeling hebben ontvangen nemen wij contact met u op. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 0174-623510 of via klantenservice@thestone.nl.

De stone is een top winkel. Fijn personeel die je goed helpen ook als er een artikel niet op voorraad is bestellen ze het voor jouw. Past het niet of moet het retour, ook geen probleem. Een handtekening en weer geregeld.

Fijne winkel, prettig personeel, lekker nieuwe kleding uitzoeken.

Prettig winkelen bij the Stone. Vriendelijk, niet opdringerig personeel, dat je graag van advies dient maar je ook prettig helpt als je er niet uitkomt. Mooie collectie en best betaalbaar. Zowel de fysieke als de digitale shop zijn prettig om op zoek te gaan naar nieuwe kleding.

Mooie kleding , snelle levering

Fijne (web)winkel met mooie kleding en vaak leuke kortingsacties. Snel en netjes geleverd.

De meiden bij de Stone Nieuwerkerk zijn fantastisch!!! Denken altijd met je mee, zijn eerlijk en oprecht en daarbij hangt er altijd een heerlijke sfeer. Ik kom er samen met mijn dochter heel erg graag.

Makkelijk geregeld

Helaas was mijn maat niet meer beschikbaar in de winkel. Via de zuil in de winkel is mijn maat besteld. Deze kon ik na enkele dagen komen afhalen in de winkel.

Op zich goed

Op zich tevreden alleen de levering duurt wel wat langer dan dat ze zeggen .

Super service!

Er liepen 2 dingen door elkaar. Afdeling klantenservice de zaken perfect opgepakt! De volgende dag een keurig mailtje.

Helemaal top!

Zoals altijd is alles goed geregeld en zijn de dames van The Stone Dordrecht Sterrenburg echte toppers! Ga zo door!

Snelle levering, juiste artikelen, tevreden.