Helemaal top

Dames van stone locatie Voorburg Super

Leuk assortiment en vlotte levering

De shop heeft een groot assortiment met leuke merken. De bestelling werd vlot geleverd.

het was de eerste keer, het was gewoon top.

alles was prima verpakt en het zag er keurig uit. alle afspraken zijn nagekomen.

Gewoon goed.

Gewoon goed.

Vlotte bestelling, veel keuze. Vlotte aflevering.

Snelle afhandeling en service. Winkel Zaltbommel erg klantvriendelijk

Ik had geen email ontvangen dat mijn bestelling in de winkel was aangekomen. Dus mistte ik hem bijna

Alles is goed gekomen

Prima verzorgd en snelle levering

Snel geleverd, goede communicatie en in filiaal in Maassluis correct geholpen.

Gewoon goed

Op de hoogte gehouden van het pakketje. Keurig.

Duidelijke site, snelle levering.

Mondkapje geen mooie afwerking en na een keer uitkoken voelt hij te strak achter mijn oren

Mondkapje geen mooie afwerking. Leek ruim te zitten maar na een keer uit koken pijnlijk achter mijn oren dus toch te klein.

Altijd top!

Goede collectie, leuke medewerkers, fijne site

Uitstekend service

Uitstekend service

Goed.

Alles is super en heel goed geregeld

Aardige dames inde winkel.

Kan beter

Heb mijn bestelling retour gezonden en die hebben zij op 20.11.2020 retour ontvangen maar tot op heden niks van hun vernomen dat het ontvangen is en mijn Afterpay is ook nog steeds niet aangepast

Top winkel

Goede service Top winkel!

Jammer

Keurig email ontvangen wanneer het pakje verstuurd werd. Helaas is het door DHL nooit afgeleverd. 1e keer is er gemeld dat er niemand thuis was, klopt niet. Opnieuw bezorgdatumen tijd in gepland. 2 maal werd er aan gegeven dat de bezorging vertraagd was? Uiteindelijk heeft DHL besloten om het pakje retour te sturen naar The Stone? Dus niets ontvangen. Dit is dus geen verwijt naar The Stone !! De klantenservice van The Stone heeft mij keurig geholpen Hele vreemde gang van zaken bij DHL

Allebei de keren dat ik in de winkel was, ging ik met een fijn gevoel naar buiten.

The Stone in winkelcentrum zit er nog niet zo lang, ik las sinds juni dit jaar? Mede vanwege het "coronatijdperk" ben ik er dus pas de laatste weken naar binnen gegaan. Twee keer binnen korte tijd, omdat er iets besteld moest worden, dat ik liever ging afhalen i.p.v. thuis laten bezorgen. Beide keren werd ik op een heel prettige manier geholpen en voor zover ik dat kon beoordelen, zijn alle verkoopsters even attent en vriendelijk. Prima aanwinst, deze winkel!!

Heel goed geholpen

Vind het leuke mensen om bij te shoppen

Vriendelijke mensen en goede sortering

Ik werd vriendelijk en rustig geholpen. De bestelling lag ook snel klaar. Genoeg variatie in aanbod, ook verschillende prijzen.

Alles perfect geregeld

Hetgeen ik had besteld was netjes op het door jullie gemelde tijdstip aanwezig in de door mij gekozen winkel. Een super vriendelijke verkoopster heeft mij daar geholpen. Ook het bestelproces, de mails die door jullie aan mij zijn gestuurd waren duidelijk en uitermate klantvriendelijk. Bij deze wil ik jullie bedanken voor de perfecte verzorging vanaf het beginproces tot en met de aflevering.

Snel en netjes

Mijn bestelling gedaan en 2 dagen later in huis! Netjes ingepakt.

Altijd weer een top ervaring!

Ik vind het altijd een feestje om naar the Stone Hoogvliet te gaan. Je word altijd super leuk geholpen door de spontane meiden!