Pakket in winkel opgehaald. Kon gelijk daar passen, ideaal.

Leuke kleding voor de mannen vriendelijk personeel

Snel, correct

Snel en correct

Goede servic, geen probleem als je iets retour stuurt Alles wordt netjes afgehandeld

Zeer fijne winkel,snelle levering en goede kwaliteit!

Goed levering prima service

Fijne webshop

De website is overzichtelijk, biedt voldoende informatie Na bestelling snel geleverd

Heel goed gelopen

Netjes geholpen Heel vriendelijk

Hele fijne winkel in Vianen

Verkoopsters zijn heel klantvriendelijk en denken met je mee.

Snel en adequaat

Service uitstekend

schoenmaat verschillende met doos!!!

nadat ik terug heb gestuurd, gebeld en formulier heb ingevuld wacht ik nog steeds op de sneakers met de juiste maat

Snelle levering echter foutief artikel ontvangen

Na een snelle levering echter het verkeerde artikel geleverd. Na diverse mails het juiste artikel verstuurd echter naar een fout adres. Dus het artikel na telefonisch contact opnieuw besteld, hopelijk gaat het nu wel goed. Jammer dat zo is moeten gaan.

Winkel in WC Sterrenburg top, webshop The Stone niet goed.

De bediening van de medewerkers was super. Broek in maat S was te groot. Geadviseerd werd de webshop te raadplegen voor de maat XS van de broek. Op 21 maart jl. te webshop gevraagd om de maat XS van het duidelijk aangegeven artikel te reserveren. Tot op heden geen reactie ontvangen. Als de webshop zo als het hoort, dus binnen enkele dagen een reactie te sturen, had gedaan, was de score een 10 geweest. Dus winkel uitstekend, webshop onvoldoende.

Vriendelijke chauffeur,snel geleverd,alles perfect!!

Zie hierboven!

Super goed

Snelle levering en mooie kleding

Snelle levering en retourneren ging ook heel goed

Online kopen duurt lang

Ik heb ruim een week geleden een jas online gekocht. Die wil ik ophalen in de winkel maar nog steeds is ie er niet.

Goede ervaring

Goede prijzen, fijne producten!

Niks negatiefs te zeggen

Heb nu 2 keer een bestelling gedaan. Beide keren was het snel bezorgd en paste alles perfect. Heb nog nooit wat terug hoeven sturen. Hele leuke kleding ook.

Bestelling ging van een leien dakje, heel goed

Altijd een gok of het past , heb goed gegokt en zit perfect . Bestelling en bezorgen was heel vlot.

perfect te noemen

het werd keurig verwerkt alleen de kortingsbon kon ik moeilijk in het geheel verwerken, zal de leeftijd wezen

Goed en snelle levering

Veel merken inde schop

Geweldige service!

Fijne service, vriendelijk en behulpzaam.

helemaal in orde

Sweater iets te groot , in de winkel nieuwe besteld , en daar op gehaald.

Over The Stone.nl

Wie je ook bent, wat je stijl ook is, bij The Stone slaag jij voor een nieuwe outfit. The Stone is een multibrand fashionstore met dameskleding en herenkleding. Al meer dan 25 jaar voert The Stone een breed assortiment met de laatste fashion items van meer dan 40 merken. Zowel dames én heren slagen bij The Stone, in de 50+ fysieke winkels in Nederland én online www.thestone.nl