geweldig!

ondanks dat veel klanten best veel aandacht vragen, geven ze je echt wel voldoende aandacht en blijven vriendelijk!!

Bestelling nog niet ontvangen tot op heden

Truitje tot op heden niet ontvangen! Medewerker is al drie dagen bezig de bestelling op te sporen

Retour nog steeds niet verwerkt

Slecht

Beste Romy, Hartelijk bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Wij streven ernaar het pakket binnen een aantal werkdagen retour te verwerken. Wij zien dat DHL het pakket op 23 april bij ons heeft afgeleverd en op 30 april is jouw pakket retour verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.

Snelle en fijne service

Fijn dat het jurkje snel is geleverd en gelukkig precies wat ik voor ogen had!

Ja super goed gewoon zo fijn om online te winkelen

Goede kwaliteit

Ik had 2 flair broeken besteld. Ze zijn snel geleverd. Goed kwaliteit en de maat is wat je besteld. Dus valt niet groter of kleiner uit.

Aardige medewerkers, had eerder weleens opgemerkt dat een online bestelling bij het ophalen uitgepakt werd en dan weer in een nieuwe tas gestopt. Ik vond dit onnodig gebruik van plastic tassen en niet klantvriendelijk. Gelukkig gebeurd dit( waarschijnlijk door Corona) nu niet meer. Verder alles prima!

Fantastisch personeel

Super klant gericht !! Denken echt mee!!

Het pakket besteld en binnen een week geleverd gekregen.

Keurig geholpen in shop en keurig op tijd .

Pakje afleveren in de winkel

Bij bestelling afhalen inde winkel duurt best wel lang . Zondag besteld pas donderdag ophalen. Misschien kan dit sneller?

Afspraken worden nagekomen.

Prima winkel

Ik kan bijna altijd slagen bij the Stone, fijne winkel gezellig personeel

Prima geholpen en de bestelling was in orde op afgesproken tijd

Erg gevreden!

Mijn ervaring met de stone is dat ik het een super fijne winkel vind met lieve medewerkers goed hulp!

Snelle levering na bestelling!!!

Snel geleverd.

Ervaring in de winkel is een 10 waard, fijne meiden.

In de tijd dat de winkels nog dicht waren een bestelling geplaatst. Op de beloofde dag in huis. Helaas klopten de maten niet, jammer. Terugsturen eenvoudig in de buurt via DHL-punt. Ook fijn dat je achteraf kunt betalen. Ondanks het feit dat ik niet kon vinden wat ik zocht, vind ik het toch een fijne winkel. Kwam er ook vaak fysiek.

Goed netjes en snel

De bestelling en bezorging verliep uitstekend

De website is overzichtelijk, de bestelling wordt goed en snel verwerkt. Ik kreeg mijn bestelling al de volgende dag. Ook de kwaliteit van de artikelen is goed.

Super snel geregeld v

Vrijdagavond besteld en maandagmorgen om negen uur kon ik het al ophalen in de winkel echt heel snel

Hele leuke wibkel met enthousiast personeel!

Denken mee en helpen je bij het passen

perfecte bediening

na aanleiding van een probleem met mijn bestelling, is deze door een van jullie medewerkers keurig en correct afgehandeld.

Zeer snelle levering en keurig verpakt

Zeer snelle levering en keurig verpakt.