Mooie spullen

Mooie kleding en spullen. Alleen duurt het lang tot het verzonden wordt als je online besteld.

Problemen met ophalen

Nadat ik een e-mail kreeg dat mijn pakket kon worden opgehaald, ben ik 2 dagen later speciaal naar Maarssen gereden. Daar kwam ik er samen met de verkoopster achter dat het niet geleverd was. Toen ik vroeg of nasturen een optie was, was dat niet mogelijk met als gevolg nog een keer speciaal naar Maarssen.

De dames in de kleine Stone in Hellevoetsluis hebben veel moeite gedaan om mijn bestelling in de sale compleet te krijgen. Dit wordt erg gewaardeerd.

Easy to order, quick delivery.

I'm very happy with my order.

Mooie kleding,snel geleverd.

Goede kwaliteit mooie spullen. Snelle levering.

Klantvriendelijk

Zeer prettig

Waardeloos

Na een lange tijd er achter gekomen, dat DHL zijn afleveradres niet beschikbaar was. Vervolgens zonder bericht de zending retour heeft gestuurd. Klantenservice gebeld… die kunnen eigenlijk niets doen! Bestel maar opnieuw! Rare gang van zaken. Eerder slechte ervaringen gahad met DHL. Zou voortaan maar in zee gaan met Post.nl. Mvrg Gelske Boon Delft

Mooie aanbieding

Mooie broek voor weinig geld, erg blij mee. Snelle levering!

Keurig geholpen in de winkel maar al die mail hoeft voor mij niet vr.gr.John

Helemaal prima

Alles verliep zoals aangegeven in mail

Snel geleverd, retour nog niet afgehandeld!

De bestelling werd redelijk vlot verzonden. Helaas beviel het product niet qua vormgeving. Deze direct retour gedaan. Dit is nu een week geleden. Nog geen reactie gehad of het pakket is ontvangen en ook nog geen terugbetaling ontvangen. Had gehoopt dat dat iets vlotter/soepeler verliep. We wachten dit nog maar even af, maar hoop dat dit snel kan worden geregeld!

Vriendelijk en aardig.

Super aardige en vriendelijke dames bij filiaal 61 Ridderkerk.

Superrr

Fijne website, en super snelle levering

Duurt lang

Op dinsdagavond besteld, kan het pas de maandag erop in de winkel ophalen.

In de winkel mijn bestelling gedaan. Deze werd snel geleverd en waar goed verpakt

Fijne mensen in het weekend

Ik kwam een pakketje ophalen maar heb meteen dankzij de goede service nog meer kunnen scoren in de winkel zelf

ik vind de Stone-winkels prachtig plus je wordt vriendelijk geholpen.

je wordt prettig geholpen plus on line schittert verpakt en je benodigdheden zijn aanwezig. in de toekomst zal ik zeker hiervan meer gebruik maken.

Fijn geholpen in Naaldwijk.prima

Prima winkel!

Alleen jammer dat in de laatste ronde in van de sale in de winkel meer korting wordt gegeven. Ik woon ver van een fysieke winkel ben aangewezen op internet.

Vlotte levering. Vriendelijke bediening.

Goede ervaring. Ruime keuze. Ik koop graag bij The Stone.

Ik zou het aanbevelen

Goede kwaliteit

Maat valt heel goed. Makkelijk om af te halen.

netjes en snel

netjes en snel geleverd, dik tevreden dus!

Leuk aanbod aan kleding!

Super leuke merken bij deze winkel! Gaat altijd makkelijk met internetbestellingen, ook goed met retourneren. Vriendelijke mensen in de winkel. Enige nadeel, de winkels zijn niet heel ‘mooi’

Over The Stone.nl

Wie je ook bent, wat je stijl ook is, bij The Stone slaag jij voor een nieuwe outfit. The Stone is een multibrand fashionstore met dameskleding en herenkleding. Al meer dan 25 jaar voert The Stone een breed assortiment met de laatste fashion items van meer dan 40 merken. Zowel dames én heren slagen bij The Stone, in de 50+ fysieke winkels in Nederland én online www.thestone.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.