Vies

Had een t shirt besteld. Was vies. Zat make up op de rand van de hals

prima gedaan

duidelijk en vlot geregeld in de winkel Hellevoetsluis en op juiste moment mail van snelle aflevering in de winkel.

Altijd behulpzaam en super aardig

Ze nemen de tijd voor je.

s’avonds besteld en 2 dagen later in de winkel opgehaald Bestellen ging makkelijk , maat advies klopte en snel in huis

online minder goed dan in de winkel

Ik had op 2 juli kleding bij jullie gekocht, maar na twee weken nog niks binnen. Toen ik jullie mailde, bleek dat jullie storing hadden gehad en dat jullie geen labels konden printen, waardoor het ook niet naar DHL kon. Pas toen ik echter navraag deed via de mail, kreeg ik de reden van de vertraging te horen en pas toen is alles opnieuw in gang gezet. Het zou in het vervolg netter zijn als jullie de klant op de hoogte brengen van een storing o.i.d. Met vriendelijke groet, Marion Braams

Prima kunnen bestellen en ontvangen

Product top

Goed artikel, goede levering

Bestelling liep traag

2 x moeten bestellen voor ik het juiste kreeg En dan nog zelf moeten bellen na een week of het er al was ik vind dat niet netjes en dan zeggen dat het er nog niet is , gelukkig werd ik terug gebeld dat ze het over het hoofd hadden gezien klant vriendelijk heid is prima netjes geholpen niets over te zeggen maar de afhandeling kan beter

Heel betrouwbaar

Snelle levering, veel keus. Goede kwaliteit. Top!!!

Het duurde iets langer dan verwacht

Maar de service was oke

In de winkel een super service.

Ik ben in de winkel super goed geholpen maar de geplaatste bestelling die ze voor me hebben gedaan liet erg lang op zich wachten.

Snel en netjes

Besteld en na 2 dagen een telefoontje Zeer snel

Altijd correct

Levering op tijd Netjes verpakt

Iets terug gestuurd alles snel en keurig geregeld,zeer betrouwbaar .

Volgens belofte nagekomen

Goedemorgen opgeleid personeel

Geef eerlijkie mening geer advies en doen moeite als er iets niet is toch te krijgen.

Goede ervaring om via jullie website te shoppen

Voor herhaling vatbaar.

Altijd goed bij the stone

mooie producten en goede service

mooie producten en goede service

Respectloze leidinggevende

mensen zomaar de deur wijzen omdat je geen zin meer hebt in het personeel is niet zo netjes hè xxxxx. Succes verder met de zaak runnen met deze corrupte bende van jullie.

Lang moeten wachten op levering, slechte service.

Mijn bestelling was na anderhalve week nog niet binnen. Bleef bij DHL ‘hangen.’ Contact opgenomen met de klantenservice van The Stone. Kreeg te horen dat ze een probleem hadden gehad met de labels op pakketten. Er zat vertraging in de levering. Kan gebeuren, maar laat dit even weten aan de klanten?! Daar werd ook niet echt op in gegaan aan de telefoon. Jammer, geen goede service. Kleding is wel altijd leuk.

Goede kwaliteit

2622 CZ Delft

015-2562127

[email protected]

Over The Stone.nl

Wie je ook bent, wat je stijl ook is, bij The Stone slaag jij voor een nieuwe outfit. The Stone is een multibrand fashionstore met dameskleding en herenkleding. Al meer dan 25 jaar voert The Stone een breed assortiment met de laatste fashion items van meer dan 40 merken. Zowel dames én heren slagen bij The Stone, in de 50+ fysieke winkels in Nederland én online www.thestone.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.