Snelle levering, goed verpakt!

Topervaring

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Nette winkel, mooie collecties, super vriendelijk personeel!

Draagt heerlijk!

Draagt zo lekker., dat ik gevonden weer hetzelfde vest gekocht heb. Ook de kleur is heel mooi.

Leuke kleding

Leuke kleding Goede service Niks op aan te merken

Alles naar wens

Coltrui die pult

Helaas viel het product een coltrui tegen, pult heel snel, maar draag hem binnen.

Super lief en goed personeel

Gewoon tevreden over de winkel! Veel variatie en ik slaag altijd wel! Ook het online aankopen gaat heel gemakkelijk!

Tevreden klant.

Bestelling keurig geleverd, netjes verpakt!

Prima !!!

Geen klachten, heel goed ervaren.

teruggave van het geld

duurt veel te lang

Beste Sierk, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Wij hebben het voor u uitgezocht. Uw retourzending is 11 januari ontvangen door de webshop en 14 januari retour verwerkt. Waarna het bedrag binnen 3 werkdagen zichtbaar is op het rekeningnummer. Het bedrag wordt terugbetaald vanuit de naam Ingenico. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 0174-623510 of via klantenservice@thestone.nl.

Leuke service ook altijd in de winkels

Maak boven een bepaald bedrag de verzendkosten gratis of voor vaste klanten zoals de meeste winkels hebben.

Top geregeld

Ik heb iets besteld en ontvang niets?!

Ik heb een bestelling geplaatst en DHL neemt contact op ? Vervolgens hoor ik niets meer niet van DHL en niet van The Stone!

Beste Caroline, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Wij hebben het voor u uitgezocht en zien dat het pakket helaas vertraagd is bij DHL. Onze excuses hiervoor. Wij zien dat er contact is geweest met onze klantservice en zij hebben dit opgepakt met DHL. Mochten er nog vragen zijn kunt u ons telefonisch bereiken op 0174-623510 of via klantenservice@thestone.nl.

Altijd iets te vinden

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel (Zoetermeer). Ook fijn dat je punten kan sparen en die gewoon kan verzilveren (zonder minimum bedrag uit te moeten geven). Winkel naar mijn smaak. Tot snel.

Alles optijd geleverd, en netjes verpakt

Service is prima

Mijn ervaring is dat ik sneller besluit om online te bestellen omdat het retour sturen, wanneer dit nodig is of om iets om te ruilen zonder problemen gaat. De dames in de winkel zijn erg vriendelijk.

Goede service, top personeel

Alles naar wens verlopen.

Vertraagd

Het duurde ruim een week voor ik mijn 1ste bestelling kon ophalen. Mijn tweede bestelling is wel goed gegaan.

Heel tevreden

Altijd goede ervaringen!

Weer leuke dingetjes in de sales besteld en binnen 2 dagen in huis!

oed

alles is prima afgehandeld

Snelle levering, duidelijk. Betrokken met het persoonlijke kaartje in het pakketje