Fijne winkel

Leuke kleding voor zowel man als vrouw.

Snelle levering en goede kwaliteit

Online bestelling ; snel en mooie kwaliteit. In de winkel zeer vriendelijke en hulpvaardig personeel

Professioneel, accuraat

Professioneel, accuraat Blij dat ik deze site heb gevonden, tweede bestelling is geplaatst

Leuke sfeer en je word heel vriendelijk geholpen!

Goede service, werd vriendelijk geholpen

Pakketje bij de winkel afgehaald. Wel een mail van the stone ontvangen dat mijn pakketje verzonden werd, echter geen mail ontvangen dat hij bij de winkel lag en klaar was voor afhalen. Verder erg vriendelijk personeel en goede service.

Altijd een cadeautje om online bij The Stone te mogen winkelen

Goede service en altijd de mooiste kleding

Goede service , fijn personeel

Verkoper zorgde dat blouse in de goede maat bij ander filiaal besteld werd.

Heel goed. Zeer tevreden

Dingen gehouden en de rest terug gestuurd netjes mijn geld terug. Goede service

Fijne webshop, goede retourservice

Toffe webshop met uitgebreid assortiment voor ieders budget. Goede retourservice. Correcte terugbetalingen.

I was able to order online, delivered at on of the Stone's shop, try at the shop and return the wrong size. All in one time. I recommend. Nice and professional.

Prima website, lekker shoppen!

Goede website, snelle levering en retour afhandeling.

Goede en snelle levering van bestelling

De bestelling is op tijd bezorgd, correct en met artikelen die er ook uitzagen zoals op de website.

Goede service, goede info en snelle levering

kleding besteld en vervolgens goed op de hoogte gehouden hoe het met de levering staat. Na de levering is er netjes een after sales, hoe het met de levering was en of de kleding bevalt. Keurig allemaal!

Mooi product

Snelle bezorging, mooie trui

mooie kleding

netjes

Snelle levering, niks op aan te merken. Helaas was het product niet naar wens, dus deze stuur ik terug. Jammer!

Snelle verzending maar slordig verpakt

Het artikel is naar wens. Wat ik echter vreemd vond was dat het shirt niet verpakt was, zat los gepropt in de verzendverpakking (evenals het retourformulier) en kwam onder de kreukels aan. Niet echt netjes.

Slechte service!

Levertijd van meer dan een week, bij elke bestelling waar ' binnen 2 tot 3 werkdagen verzonden' staat komt minimaal een week bij. Nog nooit een bestelling binnen 24 uur, of binnen 1 week binnen gehad. Tijd om de tekst op de website aan te passen! Ballentent!

snel

helaas word de mail te laat gelezen.,

Vlotte verzending naar de WI kel en fijne afhandeling

Vriendelijke winkelmedewerkers, breed assortiment

Ik kom altijd graag bij de Stone. Wat ik wel jammer vind is dat de vouchers van de gespaarde punten snel verlopen. Door omstandigheden 2 weken te laat met het inwisselen van mijn voucher. Daar viel niet over te onderhandelen.

snelle duidelijke levering

Snelle levering en duidelijke mail wanneer je pakket aankomt. In de winkel van Maarssenbroek altijd goede service. Maar nog steeds jammer dat jullie niet in Utrecht centrum zitten.

Fijne winkel

Goed geholpen

snelle en correcte levering

in de winkel goed geholpen en snelle levering nadat het artikel is besteld