Laden reviews...
Laden reviews...
833 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Kunden schätzen im Allgemeinen die schnelle Lieferung und einfache Rückgabe. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit, der Einkauf macht Spaß. Viele Bewertungen nennen ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis und eine große Auswahl, mit zuverlässiger Online-Bestellung und Abholung im Geschäft. Gelegentlich gibt es Probleme mit Lagerbeständen oder verzögerten Antworten, aber die allgemeine Zufriedenheit bleibt hoch.
De site is overzichtelijk en je kan makkelijk alles bestellen. Er was een hele leuke aanbieding die ook dat was top. Het was snel verzonden en ik kon mijn pakketje netjes in de winkel ophalen. Het was gewoon goed
Beveelt aan
29 January 2024
Wendy
Lisse
Na voor het eerst besteld te hebben bij deze winkel schrok in aan de kassa van het bordje. 3 dagen om sale artikelen terug te brengen? Ze doen er zelf al minimaal 3 dagen over om je bestelling te versturen en verder staat dit nergens goed en duidelijk vermeld als je je bestelling plaatst. Gelukkig was ik op tijd, maar voor de niet oplettende klant erg vervelend!!!
Beveelt niet aan
27 January 2024
Amber
Den Haag
Mooie jas met fijne pasvorm. Heerlijk warm.
Beveelt aan
26 January 2024
Roy
Klimmen
Leuke winkel, veel keus. Verzending duurt echter meestal 4 dagen of meer. Broek besteld maatje groter dan die ik al had. Kaartjes eraf en ik doe m aan. Valt ie kleiner dan debat die ik al had. Dat is natuurlijk heel gek. Klantenservice zegt kaartjes zijn er af dus kan niet retour. Maar in dit geval vind ik dat heel jammer en raar.
Beveelt aan
26 January 2024
M
Grou
Goede dienstverlening
Beveelt aan
26 January 2024
Rudi
Putte belgie
Kettinkje online besteld, volgende dag ophalen in filiaal in de buurt, dus niet, heeft meer dan een week geduurd, zelf naar filiaal gereden waar het op voorraad was omdat het een kadootje was, in Pijnacker heel lief geholpen en zij regelde wel dat het meteen werd geretourneerd, nu drie weken later nog steeds geen geld terug. Op mijn mail beantwoorden ze wel dat het klopt dat het nog niet is verwerkt. Ik koop hier nooit meer iets online!
Beveelt niet aan
26 January 2024
anke
Bergschenhoek
Snelle levering, maar terugbetaling na retournering duurt erg lang. Na 1,5 week verzending,nog steeds het geld niet binnen. Gaat niet om een paar tientjes.
Beveelt aan
26 January 2024
Ajh Janssen
Reek
Mooie collectie en snel efficiënt en vriendelijk geholpen.
Beveelt aan
26 January 2024
Huib
Duiven
Al paar x iets online besteld en dat duurt langer dan 3a4dagen meestal meer dan 1 week
Beveelt aan
26 January 2024
Nicoline Van den Bogert
Maasdijk
Goede kwaliteit. Veel keus. Leuke aanbiedingen. Makkelijk retour te zenden.
Beveelt aan
26 January 2024
Evelien de Jong
Pijnacker
Levering van kleding aan huis duurt lang, 4 à 5 werkdagen en kost altijd geld.
Beveelt aan
26 January 2024
Milly Verschut
Culemborg
Het duurde lang tot het ontvangen van de bestelling. De aangeven levertijd van 1 tot 3 dagen is niet nagekomen.
Beveelt niet aan
26 January 2024
Bas
Born
Zo vriendelijk geholpen, hielp met suggesties helemaal TOP
Beveelt aan
26 January 2024
Corrie groenewegen
Naaldwijk
Bestelling bleef bijna een week weg. Kreeg geen bevestigingsmail na bestelling. Helaas paste de jas niet, heb het meteen teruggebracht naar dhl punt. Daar is het gescand en werd mij verteld dat ik per mail een retourbewijs zou ontvangen. Tot nu toe ook niks van gehoord of gezien. ( 4 dagen geleden geretourneerd) kortom…voor mij de eerste en laatste keer the Stone.
Beveelt niet aan
25 January 2024
M
Gemert
Kreeg via mail bericht,dat de schoenen volgende dag opgehaald konden worden.Filiaal belde die dag,dat ze er al waren.
Beveelt aan
25 January 2024
anja
Arnhem
Levering duurde ruim een week naar de winkel. Daar één shirtje terug gebracht en na een week is mijn geld nog niet terugbetaald
Beveelt niet aan
25 January 2024
Nicole
Breda
Voor het verzonden word duurt tegenwoordig ineens bijna een week i.p.v. 1-3 werkdagen. Erg zonde want ergens anders heb je het veel sneller
Beveelt niet aan
24 January 2024
Silvia
Krimpen aan den IJssel
Ik ben in de winkel goed geholpen, verkoopster was heel vriendelijk
Beveelt aan
24 January 2024
Wim
Vlaardingen
Bij de bestelling die we deden, kwam geen bevestigingsmail in onze mailbox, ook niet over het verloop van de bestelling en ook niet toen het pakket na 5 werkdagen bij de Stone winkel bij ons in de buurt was binnen gekomen en opgehaald kon worden. Vreemde zaak, maar de bestelling was compleet en de artikelen vallen in de smaak :)
Beveelt niet aan
24 January 2024
A. Stek
Schoonrewoerd
Netjes en snel, en goed verpakt.
Beveelt aan
24 January 2024
Chantal
teylingen
Ze zijn altijd behulpzaam.
Beveelt aan
24 January 2024
Sijgje
Delft
Makkelijke webshop, goede keuze en snelle verzending
Beveelt aan
24 January 2024
Paula
HOOGE MIERDE
Geleverd zoals het hoort
Beveelt aan
24 January 2024
Han
HEERLE
Dat er snel geleverd wordt, en het retourneren gaat ook gemakkelijk.
Beveelt aan
24 January 2024
Ita
Schiedam
Gelijk werd aangeboden om de juiste maat te bestellen. Ja’s even gepast in een andere kleur en de verkoopster heeft de bestelling geplaatst. Het proces ging zoals beloofd. Jas is inmiddels opgehaald en ik ben erg tevreden over de gang van zaken.
Beveelt aan
24 January 2024
Hilde
Bergschenhoek
Lagosweg 19
2622 CZ Delft
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven