Laden reviews...
Laden reviews...
833 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Kunden schätzen im Allgemeinen die schnelle Lieferung und einfache Rückgabe. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit, der Einkauf macht Spaß. Viele Bewertungen nennen ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis und eine große Auswahl, mit zuverlässiger Online-Bestellung und Abholung im Geschäft. Gelegentlich gibt es Probleme mit Lagerbeständen oder verzögerten Antworten, aber die allgemeine Zufriedenheit bleibt hoch.
Snelle levering, niks op aan te merken. Helaas was het product niet naar wens, dus deze stuur ik terug. Jammer!
Beveelt aan
31 July 2020
Lisa
Rotterdam
Het artikel is naar wens. Wat ik echter vreemd vond was dat het shirt niet verpakt was, zat los gepropt in de verzendverpakking (evenals het retourformulier) en kwam onder de kreukels aan. Niet echt netjes.
Beveelt niet aan
31 July 2020
Petra
Bergen op Zoom
En tevreden over mijn bestelling!!
Beveelt aan
30 July 2020
Natasja
BERLICUM
Levertijd van meer dan een week, bij elke bestelling waar ' binnen 2 tot 3 werkdagen verzonden' staat komt minimaal een week bij. Nog nooit een bestelling binnen 24 uur, of binnen 1 week binnen gehad. Tijd om de tekst op de website aan te passen! Ballentent!
Beveelt niet aan
30 July 2020
S
Sassenheim
helaas word de mail te laat gelezen.,
Beveelt aan
30 July 2020
Nelleke van Wezenberg
Langbroek
Vlotte verzending naar de WI kel en fijne afhandeling
Beveelt aan
29 July 2020
Wilma
Barendrecht
Ik kom altijd graag bij de Stone. Wat ik wel jammer vind is dat de vouchers van de gespaarde punten snel verlopen. Door omstandigheden 2 weken te laat met het inwisselen van mijn voucher. Daar viel niet over te onderhandelen.
Beveelt aan
29 July 2020
Tina
Leiden
Snelle levering en duidelijke mail wanneer je pakket aankomt. In de winkel van Maarssenbroek altijd goede service. Maar nog steeds jammer dat jullie niet in Utrecht centrum zitten.
Beveelt aan
29 July 2020
Yvonne
Utrecht
Goed geholpen
Beveelt aan
29 July 2020
Karin paas
Krimpen aan den Ijssel
in de winkel goed geholpen en snelle levering nadat het artikel is besteld
Beveelt aan
28 July 2020
Ton Bekker
Amersfoort
geweldig geholpen
Beveelt aan
28 July 2020
Johanna de Ruiter
Amersfoort
Redelijk goed. 1 punt voor verbetering het lijstje met tijden met tijden van ophalen kan duidelijker. Is niet echt overzichtelijk Zelfs heel rommel lig. Zou beter kunnen
Beveelt aan
28 July 2020
Peter
Oostvoorne
Ruime keus. Snelle levering
Beveelt aan
28 July 2020
Cisca
Heerjansdam
ik ben zeer tevreden over de service! Snelle levering van me pakketje!
Beveelt aan
27 July 2020
Kim
Vlaardingen
Malelions trui besteld. Na 4 dagen binnen en zag 4 gaten erin. Meteen contact opgenomen met de klantenservice en afgesproken om de trui te retourneren en ik zou een andere krijgen. Bel ik vandaag weer, krijg ik te horen dat de geretourneerde trui ontvangen was, maar nog geen nieuwe was verzonden. Na enig nakijken werd er verteld dat mijn geld teruggestort is ipv een nieuwe trui te ontvangen, terwijl in het 1e contact werd verzekerd dat er een nieuwe trui verzonden zou worden. Nu nog afwachten of ik mijn geld daadwerkelijk terug ontvang op mijn rekening. Ik bestel er geen 2e keer meer!
Beveelt niet aan
27 July 2020
Jaylin
Joure
Makkelijk bestellen
Beveelt aan
27 July 2020
Anita
Hoogvliet
Koop altijd mooie en sportieve collectie van Only & Sons bij The Stone. Maat M in slimfit is dan de juiste maat. De laatste aankoop was echter veel te groot. Maat M bleek eerder L dan slimfit M. Omdat het een sale artikel betrof mocht het ook niet geruild worden. Dat was jammer. Neem voortaan daarom een voorbeeld blouse mee om de juiste maat te hebben......voorkomt wel spontane aankopen.
Beveelt aan
26 July 2020
J.
Bleiswijk
Ik had een topje gekocht en kwam er thuis achter dat er een gaatje in zat. Ik heb het topje terug gebracht en ze regelden gelijk een nieuw topje voor mij. Het moest besteld worden, maar dat ging heel vlot.
Beveelt aan
26 July 2020
AJ
Valburg
Erg tevreden .. Netjes verpakt , geen op of aanmerkingen.
Beveelt aan
25 July 2020
Ellen
Elst
Omdat visueel winkelen voor mij moeizaam is , is de webshop een uitkomst voor mijn! Netjes afgeleverd leuke kleding mooie aanbiedingen !
Beveelt aan
25 July 2020
Mieke
Ridderkerk
Ik heb een jurk van Zoso besteld, super leuk en makkelijk draagbaar. Zomer als zomerjurk en in de winter met panty als winterjurk. Ook blouses besteld van Vila, mooie basis blouses die je bij een rok maar ook op een broek kan dragen.
Beveelt aan
25 July 2020
Ida
Epe
Goede service, goede prijs, snelle levering!
Beveelt aan
25 July 2020
Lian Horsman
Zeewolde
Online kon ik makkelijk mijn item vinden waarnaar ik op zoek was. Het bestellen was simpel en de levering bij mijn filiaal verliep snel en voorspoedig. Ik ben helemaal tevreden en zal zeker nog eens wat bestellen bij The Stone.
Beveelt aan
24 July 2020
Angela Bison
Breda
Iets geretourneerd en alles ok en vlug terugbetaald
Beveelt aan
24 July 2020
Nadine
Nijlen
Prima en goed geholpen. Nu afwachtend tot het bedrag terug gestort wordt.
Beveelt aan
24 July 2020
Jtm Van Vliet
Den bosch
Lagosweg 19
2622 CZ Delft
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven